#1
|
||||
|
||||
Benzinepomp krijgt geen stroom
Na veel gehobby had ik eindelijk weer mijn jetta op zijn wielen staan.
Alleen op het moment supreme om te kijken of de auto wilde starten deed hij niks! Nou ja niks.. Eigenlijk doet hij alles.. behalve stroom geven op de brandstofpomp. Het relais schakelt(heb ik na gemeten) Ik heb de kabel naar de pomp gemeten maar daar krijg ik geen stroom op, ik heb hem ook na gemeten op een kabelbreuk maar kan niks ontdekken. Wel komt mijn benzine meter op. Voorde rest heb ik alles gecontroleerd. Het gaat hier om relais 32, en hij schakelt op pootje 30 en 87 ene zekering (18) is goed (20a). Ik heb de auto een week geleden nog laten draaien.. Daar na heb ik hem een week niet laten draaien. Wel ligt het stekkertje van de bak los (achteruitrij censor) maar dat lijkt me het probleem niet. Heeft iemand nog een idee waar ik naar kan kijken? Het gaat hier op een jetta 1.3 NZ uit 1990. wel kom ik bij achter de zekeringkast een grijs kabeltje tegen met een grijs stekkertje er aan, alleen zit die nergens in. ik wil zo graag weer in mijn jetta rijden Mvg, Rens
__________________
Als het geen volkswagen is mot ik het niet! - Audi 80 2.3e "92 (daily) - Jetta mk2 motorloos "90 - Golf mk2 1.3I nz "90 (Bitch daily) - Golf EINZ GTI "83 (project) (TOPIC! ) RIP - Gofl Einz "82 Last edited by Snert : 13-12-2010 at 12:53. |
#2
|
|||
|
|||
Relais 67 is voor de brandstofpomp
Verbind dan de grote stekker gaten met elkaar Dan moet de pomp draaien |
#3
|
||||
|
||||
Klopt... ik heb hem nu door gelust en hij gaat lopen..
Raar dat het relais zo maar stuk gaat terwijl hij een week zonder accu stond. Ik ga morgen opzoek naar een nieuw relais!
__________________
Als het geen volkswagen is mot ik het niet! - Audi 80 2.3e "92 (daily) - Jetta mk2 motorloos "90 - Golf mk2 1.3I nz "90 (Bitch daily) - Golf EINZ GTI "83 (project) (TOPIC! ) RIP - Gofl Einz "82 |
#4
|
||||
|
||||
Pleuris! bel ik net rijsbergen... kost zo'n relais gewoon 75 euro!
weet er iemand nog een goedkoper adresje?
__________________
Als het geen volkswagen is mot ik het niet! - Audi 80 2.3e "92 (daily) - Jetta mk2 motorloos "90 - Golf mk2 1.3I nz "90 (Bitch daily) - Golf EINZ GTI "83 (project) (TOPIC! ) RIP - Gofl Einz "82 Last edited by Snert : 14-12-2010 at 10:30. |
#5
|
||||
|
||||
Staan er geen solderingen los in de print van het relais?
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Geen idee dan zou ik hem open moeten slopen.. Alleen ziet 1 van de pootjes van het relais een beetje blauw.. Dus ik denk dat hij overleden is! Ik heb hem net wat goedkoper gevonden... 25 a 30 euro!
__________________
Als het geen volkswagen is mot ik het niet! - Audi 80 2.3e "92 (daily) - Jetta mk2 motorloos "90 - Golf mk2 1.3I nz "90 (Bitch daily) - Golf EINZ GTI "83 (project) (TOPIC! ) RIP - Gofl Einz "82 Last edited by Snert : 14-12-2010 at 11:06. |
#7
|
|||
|
|||
Heb er wel liggen[gebruikt]
|
#8
|
||||
|
||||
Quote:
Krijg vandaag een nieuwe... Nu hopen dat het probleem is opgelost...
__________________
Als het geen volkswagen is mot ik het niet! - Audi 80 2.3e "92 (daily) - Jetta mk2 motorloos "90 - Golf mk2 1.3I nz "90 (Bitch daily) - Golf EINZ GTI "83 (project) (TOPIC! ) RIP - Gofl Einz "82 |
#9
|
||||
|
||||
Ik kreeg net een telefoontje van m'n maat, die zei dat het ook wel eens niet aan het relais kan liggen.. maar aan de computer..
Nu zou ik het door kunnen schakelen aan het contact.. op welk contact punt van het relais zou ik hem dan door moeten schakelen?
__________________
Als het geen volkswagen is mot ik het niet! - Audi 80 2.3e "92 (daily) - Jetta mk2 motorloos "90 - Golf mk2 1.3I nz "90 (Bitch daily) - Golf EINZ GTI "83 (project) (TOPIC! ) RIP - Gofl Einz "82 |
#10
|
||||
|
||||
weet iemand trouwens waar voor dit stekkertje dient?
En hier komt hij uit!
__________________
Als het geen volkswagen is mot ik het niet! - Audi 80 2.3e "92 (daily) - Jetta mk2 motorloos "90 - Golf mk2 1.3I nz "90 (Bitch daily) - Golf EINZ GTI "83 (project) (TOPIC! ) RIP - Gofl Einz "82 Last edited by Snert : 15-12-2010 at 15:31. |
#11
|
||||
|
||||
Ik weet het niet meer...
brandstof Relais klikt nog steeds niet. Als ik hem door verbind begint de pomp wel te lopen! - bij het starten beweegt mijn toerenteller! - hij vonkt ook gewoon - startmotor draait. zou mijn ecu kapot zijn?
__________________
Als het geen volkswagen is mot ik het niet! - Audi 80 2.3e "92 (daily) - Jetta mk2 motorloos "90 - Golf mk2 1.3I nz "90 (Bitch daily) - Golf EINZ GTI "83 (project) (TOPIC! ) RIP - Gofl Einz "82 |
#12
|
|||
|
|||
Staat er spanning op de injectoren
Relais32 is voor de aansturing van de digijet comp Heb er eventueel nog wel 1 liggen |
#13
|
||||
|
||||
Ik heb hem maar weg gebracht.. Ik laat er nu maar even een bedrijf naar kijken..
Waarschijnlijk hebben die hem zo aan de praat!
__________________
Als het geen volkswagen is mot ik het niet! - Audi 80 2.3e "92 (daily) - Jetta mk2 motorloos "90 - Golf mk2 1.3I nz "90 (Bitch daily) - Golf EINZ GTI "83 (project) (TOPIC! ) RIP - Gofl Einz "82 |
#14
|
||||
|
||||
Hele probleem is gevonden! digijet is uitgefikt!
slotje opgelost
__________________
Als het geen volkswagen is mot ik het niet! - Audi 80 2.3e "92 (daily) - Jetta mk2 motorloos "90 - Golf mk2 1.3I nz "90 (Bitch daily) - Golf EINZ GTI "83 (project) (TOPIC! ) RIP - Gofl Einz "82 |