View Full Version : jetta 2 belastingvrij
willemcrazy
10-06-2012, 08:18
slotje erop ga m maken
SpeedieD
10-06-2012, 08:39
Je kunt de foto ook uploaden in de gallery van het forum.
willemcrazy
10-06-2012, 14:07
up
willemcrazy
10-06-2012, 19:39
ruilen ook mogelijk golfje 1 of 2 ligt eraan wat je hebt liefts rat look en dan ligt eraan wat je vraagt anders gaan de ronals eronderuit
He Willem
Lullig voor je, maar als dat t enige is.. Een rembekrachtiger is zo vervangen. Ik weet niet of er meer mankeert aan de Jetta, maar ik zou toch nog even nadenken voordat je uit teleurstelling je auto weer verkoopt met zo'n groot verlies!
Groet Coen
Yellowbug
11-06-2012, 09:17
He Willem
Lullig voor je, maar als dat t enige is.. Een rembekrachtiger is zo vervangen. Ik weet niet of er meer mankeert aan de Jetta, maar ik zou toch nog even nadenken voordat je uit teleurstelling je auto weer verkoopt met zo'n groot verlies!
Groet Coen
+1 :thumbup:
+1 :thumbup:
+1
en 't is een ouwe auto, grotere kans dat er zo nu en dan niets stuk gaat.
Als het je hobby niet is om iets te maken - kun je hem inderdaad beter verkopen.
Anders even struinen op Volksforum, Marktplaats of sloperij en je kan voor een paar centen de wereld repareren.
Jens
willemcrazy
11-06-2012, 15:11
ja ik zat er ook al aan te denken om m gewoon te gaan maken t is en blijft tenslotte verder wel een mooie goeie wagen met 130dkm op de klok dus denk toch maar gaan maken
johan8vplus
11-06-2012, 15:51
ik zeg........repareren die hap..
willemcrazy
11-06-2012, 15:57
iemand ervaring met dit probleem ?
iemand ervaring met dit probleem ?
Ik ben geen ervaren automonteur, dus misschien ligt het aan mij dat ik het verband niet snap tussen een defecte rembekrachtiger en een motor die niet goed loopt. Misschien is er een vacuumslang lek of iets in die richting?
Maar goed, dit is off topic, en als je hulp wilt bij dit probleem, zou ik je vraag even ergens anders op het forum plaatsen. Er zijn vast mensen op dit forum die hier wat zinnigs over kunnen zeggen.
Groet Coen
Precies. Dit is een verkooptopic. Als je advies wilt over reparatie mag je dat elders op het forum inwinnen. Verdere Off-topic zal verwijderd worden.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.