View Full Version : 6 Juni Pon Dealer meeting in Amersfoort
Marcel Klok PN-XH-30
17-02-2004, 15:07
Gisteren kreeg ik een telefoontje met de mededeling dat de Pon Meeting weer gehouden wordt.
En dat is op 6 Juni.
Meer weet ik zo verder ook niet, maar je kunt het in iedergaval in de agenda zetten.
Weer een gezellige meeting erbij dit jaar !
Groeten Marcel.
SplitBien
17-02-2004, 15:46
Ben ik zeker ook dit jaar weer te vinden!! Vorig jaar zat ook het weer heel erg mee, het was zo warm dat ik bijna vast smolt aan de leren stoelen!! En de ijsjes van de ijskraam waren al gesmolten voordat je het papiertje los had......
word m'n derde dit, een van de beste meetings van het jaar
Christiaan
17-02-2004, 16:16
dan zal ik er ook maar eens gaan kijken dan, dit jaar!
Vw-René
17-02-2004, 16:19
Yupz, wij zullen er ook zijn 8) hopelijk net zo warm als vorig jaar 8)
is luchtgekoeld ook welkom ????
Zeker! Er staan meestal wel wat aircooled, maar niet veel....
Zeker! Er staan meestal wel wat aircooled, maar niet veel....
daar zullen we dan maar eens wat verandering in gaan brengen !!!! ;)
volksfahrer.nl
17-02-2004, 16:31
We gaan naar Amersfoort, we gaan naar Amersfoort! :D
We gaan naar Amersfoort, we gaan naar Amersfoort! :D
mits je blok er weer in hangt ...... :D ..... of douwen we je bus ernaartoe ???
vwleusden
17-02-2004, 18:10
1-0 :slaan:
Is voor mij om de hoek.... zal er zeker weer te vinden zijn :stampen:
Elsemieke
17-02-2004, 18:29
* yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey *
zet het vast in de agenda :) hoop dat ik dan geen kater heb maar zien we dan wel weer :D zit de week ervoor lekker in center parks :stampen:
niels_g60-power
17-02-2004, 18:54
ik ben er ook zeker weten woon er 800 meter vandaan als ik thuis over de drempel struikel rol ik daar het terrein op. Idd hopen dat het weer het zelfde is als vorig jaar
Hermen-Jan
17-02-2004, 20:09
mmmm een leuke gezellige meeting!!!!!!! Dus we zijn er ook wel weer!!! is toch maar 15 minuten rijden dus komt helemaal goed!
WE WETEN NU WEL DAT JE ER VLAKBIJ WOONT !!
als ik niks heb staan voor die dag ga ik denk ik ook maar eens een kijje nemen
vwleusden
17-02-2004, 20:24
WE WETEN NU WEL DAT JE ER VLAKBIJ WOONT !!
als ik niks heb staan voor die dag ga ik denk ik ook maar eens een kijje nemen
PON Dealer is wel ff wat verder rijden he ;) vorige keer kwamen met vw-speed uit Center Parcs knallen.
word m'n derde dit, een van de beste meetings van het jaar
de moeite om een dikke 200 km voor te rijden?
trouwens de dag voor me verjaardag :twisted:
da_vwfreak
17-02-2004, 21:08
Tis altijd een zeer geslaagde meeting dus ik zal ook van de party zijn
ja is echt de moeite paul, komen wel meer belgen trouwens...
de organisatoren hebben veel contacten dus alle toppers zijn er (uit nl en be) en bovendien is er niks mooiers dan mooie mk1's en mk2's in een showroom te zien staan
niels_g60-power
17-02-2004, 23:03
dat is waar
Ben er vorig jaar ook geweest en dit jaar ben ik er zeker weer :D
ja is echt de moeite paul, komen wel meer belgen trouwens...
de organisatoren hebben veel contacten dus alle toppers zijn er (uit nl en be) en bovendien is er niks mooiers dan mooie mk1's en mk2's in een showroom te zien staan
ok, staat genoteerd 8)
Ik zal er ook wel weer bij zijn :D
Ben ik zeker ook dit jaar weer te vinden!! Vorig jaar zat ook het weer heel erg mee, het was zo warm dat ik bijna vast smolt aan de leren stoelen!! En de ijsjes van de ijskraam waren al gesmolten voordat je het papiertje los had......
Kwam dat niet door jezelf???? ;) Maar euh, zal er ook zeker weer te vinden zijn!!!!! :D
Elsemieke
19-02-2004, 21:57
....heb het net in de agenda gezet....ga de volgende dag pas op vakantie 8) komt helemaal goed dus :D
Volgende week is het zover en heb er zin aan :D
vwleusden
24-05-2004, 12:13
Ehmmmm, Niels, volgende week is Assen en die week erop is PON ;) :D
niels_g60-power
26-05-2004, 22:23
Ik heb er ook zin!!! Eerst Duits Autosport festival en dan de Pon meeting!!!
Dennis als het a.s. zondag nou Assen is dan is volgende week de PON meeting.
Kinderen, geen ruzie maken ;) Ik kom lekker niet :cool:
vwleusden
27-05-2004, 19:26
hihiihihihi...ik bekijk alles op z'n leusdenees :p
Dennis als het a.s. zondag nou Assen is dan is volgende week de PON meeting.
Assen = maandag 2e pinksterdag, kwam ik afgelopen weekend (gelukkig) op tijd achter, is zo stil bij de Mc anders op zondagochtend :wink: ..... en PON, zeker erbij!!! :D
Niels - AirMighty.com
28-05-2004, 08:14
hihiihihihi...ik bekijk alles op z'n leusdenees :p
Hey Leusdenees... wie bent, waar woont en waarin cruized u dan?!? Ik woon ook in Leusden, groene kever 1303 met dakrekje en koffer(tje).
Kinderen, geen ruzie maken ;) Ik kom lekker niet :cool:
Tuurlijk wel.
Je zal wel weer omgekocht worden en dan kun je weer geen nee zeggen jou kennende. ;)
Omgekocht waarmee? Er is zeer weinig waarvoor ik mij nog om zou laten kopen tegenwoordig... ik kom gewoon eens een keer echt niet, lekker rustig en bovendien scheelt het ook nog wat in de kosten... foto's zie ik later wel.
Heleen je komt echt wel, zou anders zeer teleurgesteld zijn :frown:
Dubbel teleurgesteld nog wel.. maar nee, helaas.. ben er deze keer niet bij.
vwleusden
28-05-2004, 16:37
Hey Leusdenees... wie bent, waar woont en waarin cruized u dan?!? Ik woon ook in Leusden, groene kever 1303 met dakrekje en koffer(tje).
Golf 2 Edition One 16V met 7,5x15 2 delig BBS en een rode Golf 1 GTI op Pirelli wielen...
Woon tegen Leusden-Zuid aan.
vwleusden
28-05-2004, 16:39
Zie op de foto's dat je bij de dinkelwijk in de buurt woont.... herken die huizen :p
Dubbel teleurgesteld nog wel.. maar nee, helaas.. ben er deze keer niet bij.
aaaaaaaahhhhh rij je mee???????? :biggrin: :biggrin: :biggrin: :cool: :wink:
johangolf1
29-05-2004, 11:05
ik ben er dit jaar voor het eerst ook bij met me golfje...
ben nog nooit naar een vw meeting geweest en deze zal dus de eerste vw meeting zijn voor mij...
Pffff... weet ik nog niet Robert, daar hebben we het nog wel even over. In principe blijf ik bij mijn standpunt ;)
niels_g60-power
29-05-2004, 17:31
Gewoon gaan, is toch gezellig!!!
de moeite om een dikke 200 km voor te rijden?
trouwens de dag voor me verjaardag :twisted:
whoeha, ge neemt 'ne bak Palm mee??? :D :D :rolleyes:
Da lijkt mij ook een goed plan, 'ne bak palm voor uwen verjaardag meebrengen :)
http://www.palm.be/benl/home/images/still.jpg
M.I.V.W zal denk ik niet aanwezig zijn,onze voorkeur gaat dit keer uit naar het buitenland.
In Belgie is een meeting van Vw club Charly's.
We moeten immers ook een beetje reclame maken in het buitenland voor onze eigen meeting .
vwleusden
30-05-2004, 23:53
Hoe laat begint het eigenlijk ? rond de klok van 10 uur zoals de meeste meetings ?
ik wilde ook naar belgie gaan .........
Jij altijd met je belgen....
Je gaat gewoon naar pon :):)
als de "Bike " op jou dak gaat ,ga ik naar PON !
:cool:
vwleusden
31-05-2004, 16:46
woehahahaha...... beterrrrrr
Mensen: is er een site met info over deze meeting?
Of anders: waar is 't? (adres ofzo) hoe laat begint 't?
vwleusden
31-05-2004, 22:39
Geen site met info over de meeting zelf.... of het moet op www.pondealer.nl staan.
Niels - AirMighty.com
01-06-2004, 09:03
Zie op de foto's dat je bij de dinkelwijk in de buurt woont.... herken die huizen :p
Dat heb je goed gezien... alleen mijn vriendin woont daar! Geinig... :cool:
SplitBien
01-06-2004, 09:12
Ik ga er met de kever heen!!
Niels - AirMighty.com
01-06-2004, 09:22
Ik ga er met de kever heen!!
Ik ook!.... ik moet eigenlijk wel ik heb geen ander vervoer... :biggrin: :tongue:
@ Bien: Tot vanavond... om 18.00 uur zal ik in Veenendaal zijn.
SplitBien
01-06-2004, 09:24
@niels; ik sta er ook om 18.00 uur, ben om 17.00 uur klaar met werken, vlieg dan met de kever naar huis, eet ff snel een happie en zou bob om 17.45 uur ophalen dus ik moet het redden!!!!! :biggrin:
Niels - AirMighty.com
01-06-2004, 09:28
@ Bien: Okay, dan ziet ik u daar... gaat zekers gezellig worden!
SplitBien
01-06-2004, 09:45
@niels, gaat inderdaad gezellig worden, net als de vorige keer!!!!!!!
vwleusden
01-06-2004, 10:14
Dat heb je goed gezien... alleen mijn vriendin woont daar! Geinig... :cool:
Ik woon vlakbij Roda daar.
iemand enig idee hoe laat het begint???
Niels - AirMighty.com
01-06-2004, 11:57
Ik woon vlakbij Roda daar.
Okay dan... dan weet ik (natuurlijk) wel waar je ongeveer zit... als je mij ziet cruizen moet je maar ff een licht signaal geven, dan meeten we even :D
Niels - AirMighty.com
02-06-2004, 13:48
iemand enig idee hoe laat het begint???
Idd heeft er iemand enig idee hoe laat of het gaat beginnen?!? :cool:
SplitBien
02-06-2004, 13:56
Ja hoelaat begint het? :rolleyes: :confused:
Ben er wel vanaf het begin, moet natuurlijk het beste plekkie hebben!! :D :tongue: :D
Ze laten dit jaar alleen mooie auto's door heb ik begrepen. Wil ik niet mee zeggen dat die van jullie lelijk is hoor !
Ik dacht rond 10:30
Ik zal vanavond ff iemand bellen voor de exacte tijd !
Niels - AirMighty.com
02-06-2004, 14:01
Ze laten dit jaar alleen mooie auto's door heb ik begrepen.
Oh dan is het geen enkel probleem... wij hebben alleenmaar mooie auto's... :tongue:
SplitBien
02-06-2004, 14:05
haha alleen mooie auto's..... nou dat moet ik eerst zien en dan geloven anders ben ik ook zo weer weg!! Kom er eigenlijk alleen om ff een stukkie te rijden met de kever en ff een klein beetje rond te koekeloeren maar als ze zo beginnen heb ik bij voorbaat al geen zin.
SplitBien
02-06-2004, 14:06
haha niels, goeie!!! Maar vind dat wij er door mogen, zoveel kevers komen daar nooit, 't zijn meer de gti'tjes, vr6'jes, 20v tubootjes en dat soort speelgoed.
Beetje afwisseling is ook leuk toch??
Ze laten dit jaar alleen mooie auto's door heb ik begrepen.
Ben ik toch wel nieuwsgierig hoe en aan de hand van wat ze dat be-oordelen....... :eek: . Ik zal de boel niet op gaan houden aan de poort en maar direkt links van het terrein op dat grote parkeerterrein gaan staan :D :D :D :wink:
Niels - AirMighty.com
02-06-2004, 14:39
haha niels, goeie!!! Maar vind dat wij er door mogen, zoveel kevers komen daar nooit, 't zijn meer de gti'tjes, vr6'jes, 20v tubootjes en dat soort speelgoed.
Idd... helemaal mee eens!! :biggrin: :cool: :)
niels_g60-power
02-06-2004, 17:04
Ik kom toch pas later, dan zal het al wel vol staan. Kom toch alleen maar ff kijken naar de auto's en kijken of er nog bekenden of forumers lopen.
baseknot
02-06-2004, 18:20
ga ervan uit dat het geen entree kost en voor iedereen toegangkelijk is?
gelijk ff kijken of ze mn polootje mooie vinden lol :D
SplitBien
02-06-2004, 18:26
Vorig jaar kostte het wel geld om naar binnen te komen, was niet veel maar het is geld.......
iedere meeting vragen ze geld voor , net als vorig jaar bij een meeting van de vr6 club . werd gehouden in arnhem was echt een kleine meeting.
Niels - AirMighty.com
02-06-2004, 18:30
Vorig jaar kostte het wel geld om naar binnen te komen, was niet veel maar het is geld.......
Ja hoor... dat meen je niet, kost het nog geld ook! :mad: LOOS!!! Krijg je er dan een gratis drankie bij ofzo... :confused:
baseknot
02-06-2004, 20:03
weet iemand hoeveel? en een route beschrijving zou ook fijn wezen? :D
pon is altijd alleen mooie auto's op het terrein. als je buiten parkeert is het ook gewoon gratis.... als je binnen staat doe je automatisch mee aan de show & shine
geloof dat het vorig jaar 2 euro was ofzo, en krijg je er nog een goodie bag bij ook (die erg mooi was vorig jaar)
Niels - AirMighty.com
02-06-2004, 22:10
pon is altijd alleen mooie auto's op het terrein. als je buiten parkeert is het ook gewoon gratis.... als je binnen staat doe je automatisch mee aan de show & shine
geloof dat het vorig jaar 2 euro was ofzo, en krijg je er nog een goodie bag bij ook (die erg mooi was vorig jaar)
Kijk dat veranderd de zaak! :D Maar ja zo'n show & shine... daar hoef ik niet aan mee te doen, dat zal ik niet winnen :wink:
Wie bedoel je nou eigenlijk ?
:biggrin: :biggrin: jep, entree was/is peanuts....... heb het stuurtje nog steeds aan de sleutelbos hangen :biggrin: :biggrin: ;)
Ik ben het stuurtje kwijt, dat ding had de neiging om open te gaan op momenten dat je het zelf niet zo doorhad zeg maar :( Wat zit er dit jaar in die tas? Misschien dat ik dan toch nog overweeg om te komen :D
Ik ben het stuurtje kwijt, dat ding had de neiging om open te gaan op momenten dat je het zelf niet zo doorhad zeg maar :( Wat zit er dit jaar in die tas? Misschien dat ik dan toch nog overweeg om te komen :D
klopt idd, juist in dat gedeelte heb ik geen sleutels zitten..... :D :wink:
SplitBien
03-06-2004, 10:07
Wie bedoel je nou eigenlijk ?
Niels_Airmighty.com bedoelde ik, pfffff, ook verwarrend zeg om 2 nielsen hier te hebben!! :biggrin: :tongue:
SplitBien
03-06-2004, 10:08
Oh ja niels, (airmighty) wij doen echt wel mee aan show en shine!!
Je zei zelf nog dat we alleen maar mooie auto's hebben dus wij slepen gewoon
ff'tjes een prijs in de wacht, leuk joh!!
Niels - AirMighty.com
03-06-2004, 12:16
Oh ja niels, (airmighty) wij doen echt wel mee aan show en shine!!
Je zei zelf nog dat we alleen maar mooie auto's hebben dus wij slepen gewoon
ff'tjes een prijs in de wacht, leuk joh!!
DEAL... gaan we doen!!! :D :cool: :D
niels_g60-power
03-06-2004, 13:24
2 nielsen.....ik dacht drie... ;) :biggrin: :biggrin:
Dennis ....... ik neem de klinken mee ......
en de bike....... :tongue:
ben er niet bij...heb een weekendje weg...ben zaterdag nl al weer 1 jaar getrouwd!
Christiaan
03-06-2004, 14:08
Gaat Schelemans ook nog mee??
Ennuh, hoe laat gaan jullie? Misschien dat ik ook wel ff meega.....
niels_g60-power
03-06-2004, 14:09
Gefeliciteerd!!!
dank je......gaat hard een jaar....
SplitBien
03-06-2004, 14:43
2 nielsen.....ik dacht drie... ;) :biggrin: :biggrin:
:eek: :eek: :eek: oops vergeten!! 3 nielsen!! :D
serge pot
03-06-2004, 15:47
de polo's zijn ook aardig vertegenwoodigd dit jaar
jazeker , schelemans uit Kafferden vevoerd de bike .....
vwleusden
03-06-2004, 16:54
Wooooohoooo.... beterrrrrr :D
Christiaan
03-06-2004, 17:34
jazeker , schelemans uit Kafferden vevoerd de bike .....
Wheheh...knoop je de bike achter de diesel :D
Michiel86c
03-06-2004, 22:42
de polo's zijn ook aardig vertegenwoodigd dit jaar
Wie gaan er allemaal dan? Zit nog steeds te twijfelen om ook te gaan....
Wheheh...knoop je de bike achter de diesel :D
Nee hij gaat in de auto, hij moet er PRECIES in kunnen :D
De binnenbak is er half uit, ivm wat laswerk wat eraan gedaan is, dus nu is er wat meer plek
Christiaan
03-06-2004, 23:09
wheheh, ben benieuwd :D
serge pot
03-06-2004, 23:15
wel ik en wendy gaan .en sjon ,samen met nog een bups van poloclub holland
baseknot
04-06-2004, 16:12
is het bij de volkswagen dealert of bij de vw en audi dealert in amersfoort?
niels_g60-power
04-06-2004, 16:19
Het is bij de vw-audi dealer in amersfoort op de industrieweg.
Ik ben er ook zeker weten te vinden!!! :cool:
baseknot
04-06-2004, 16:24
ik kom ook met mn polootje 6n
Elsemieke
04-06-2004, 19:23
neej helaas ik zal er niet zijn....werd vanmiddag gebeld dat ik een klus heb zondag op Scheveningen duzzz helaas dit jaar niet :(
baseknot
05-06-2004, 13:52
zijn er mensen die vanuit zwolle komen?kunnen we afspreken bij nijkerk parkeerplaats.
zijn er mensen die vanuit zwolle komen?kunnen we afspreken bij nijkerk parkeerplaats.
evt. vanaf dit punt:
Aan de A28 na Zwolle na afsl. Wezep NA Tankstation aan de A28 de eerstvolgende grote parkeerplaats 1010/1015
oprijden met enkele VWforummers?!?!?!
Alternatief (!!!): Reed anders zelf ook daarlangs maar wordt iets eerder, ff Leentjuh oppikken tegen 9 uur, als je zin hebt kun je er ook tegen euh ca. half 10 staan, dan rijden we sowieso wel even over die parkeerplaats, pikken we je wel op!!! :cool: :cool:
En even voor de duidelijkheid, wij rijden niet op met VW forummers... niet dat ik iets tegen ze heb, integendeel, maar ik heb zo mijn redenen om niet in hun colonnes te willen rijden :)
baseknot
05-06-2004, 18:34
hoelaat zijn jullie bij die parkeerplaats bij nijkerk? want dan moet ik ff een maat van me bellen eerder te komen! :)
Mwah, te laat... we hebben die parkeerplaats met 80 km/h 'genomen' maar stond dus niemand :cool: Volgende keer beter... vond het wel weer gezellig in Amersfoort, wederom een paar mensen misgelopen helaas, maar wel lekker in het zonnetje gezeten (en dus behoorlijk verbrand :( ). Straks ff de stickers plakken!
baseknot
06-06-2004, 18:04
ik ben helaas niet geweest kon het niet redden srry volgende keer beter. maar zou graag een keer de froummers willen ontmoeten en er mee kletsen dus wie weet de volgende meeting
baseknot
06-06-2004, 18:04
srry forummers lol :biggrin:
MMgolfnut1
06-06-2004, 20:08
Shame On U!!!;)
OakgreenVR6
06-06-2004, 22:10
Mwah, te laat... we hebben die parkeerplaats met 80 km/h 'genomen' maar stond dus niemand :cool: Volgende keer beter... vond het wel weer gezellig in Amersfoort, wederom een paar mensen misgelopen helaas, maar wel lekker in het zonnetje gezeten (en dus behoorlijk verbrand :( ). Straks ff de stickers plakken!
Hm, had ik je ceedee's wel mee kunnen nemen...:frown::rolleyes:
Hmmmm had idd gekund ja... Castrop?
vwleusden
08-06-2004, 17:29
Ik was vrij laat zeg maar :( volgende keer beter.... paar mensen erg kort gesproken... moest in die korte tijd nog ff de auto's bekijken.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.