View Full Version : 1600 kever onderdelen!
1600 Motor; goed lopend met wisselstroom dynamo: 350 euro
Meer info: wagenfolks@gmail.com of 06-41563622
motor: beetje stoffig en niet echt mooie foto maar goed.
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=5858&stc=1
Unit sold... mag wat mij betreft naar het archief.
upsken.
@ Rico... Verstandig dat je bod weg is, kom hem toch niet brengen voor dat bedrag hoor ;)
upsken.
@ Rico... Verstandig dat je bod weg is, kom hem toch niet brengen voor dat bedrag hoor ;)
Waar heb ik het aan te danken, dat je zo vijandig tegen mij doet???? ik heb echt geen idee. Vertel het ook maar niet, ik wil het niet weten!
nog steets geen interesse om die motor aan mij te verkopen?
ben de laatste tijd vaak in Groningen :D
zijn dat dropped spindels of?
nog steets geen interesse om die motor aan mij te verkopen?
ben de laatste tijd vaak in Groningen :D
Jahoor, ik ben nog steeds geinteresseerd om de motor aan je te verkopen. Je hebt alleen officieel nog niets geboden. Tis dat ik van iemand had gehoord dat je 200 euro had geboden, voor die centen laat ik hem echter lekker staan. Dan mag je namelijk achteraan in de lange rij aansluiten....
Tja, lange rij........
vind 350 te veel, maar de vraag is, wil je wel iets aan de prijs doen? zo nee, dan zijn we uitgepraat, zo ja, dan kunnen we praten, vergeten we eerdere mededelingen over en weer.! en kan die schuifdeur er misschien ook nog bij.
Lange rij voor 200 euro ja...
350 is een vraagprijs idd...
Waarom eerdere mededelingen vergeten? Ik heb nog geen rare dingen gezegd toch hoop ik?
Ik zou zeggen, doe me een bod waarvan jij denkt dat het een goede is voor die motor. dan kijk ik of ik hem er voor kwijt wil ;)
Unit sold, mag wat mij betreft in het archief!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.