View Full Version : usa front mk3
Reaper Kustoms
14-04-2006, 08:06
hoi ik zoek een voorbumper (middendeel, de lijsten hoeft niet perse) en de voorschermen (zonder antenne gaten) van een USA golf mk3.
heeft iemand dit nog liggen (zonder roest en deuken, kleur boeit niet)?
Reaper Kustoms
14-04-2006, 12:36
zijn usa parts trouwens gewoon bestelbaar bij de dealer?
Berserker
14-04-2006, 12:39
usa voorbumper hier op de site....... (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=20369)
staat gewoon te koop hier op de site....
search :rolleyes:
sowieso misschien wel interessant om delen vanaf te halen voor jouw golf....
zijn gewoon te bestellen bij de dealer zo'n idioot op mp vroeg 450 euro voor de us voorbumper hahaha ik ben er ook over aan het denken om die te bestellen krijg namelijk 25% korting bij de dealer hier in de buurt...
Reaper Kustoms
14-04-2006, 13:29
weet je toevallig wat die kosten? zullen wel prijzig zijn he? ik heb geloof ik voor een achterbumper indertijd 600 DM betaald.
zullen ze bij de dealer wel weer zeggen: nee dat bestaat niet (bij mijn dealer werken of mensen met een afwijking of stagiaires; zeker om de kosten te drukken, maar normale mensen werken er niet), zal ik ze wel weer door de onderdelenkaarten heen moeten sluizen, waarna ze me toch nog de verkeerde onderdelen bestellen (door het verkeerde nummer op te schrijven).
Reaper Kustoms
14-04-2006, 13:32
ik zie je woont in beek! dan zul je ook wel bekend zijn met die wealer praktijken in Heerlen of niet? is er bij jou een andere dealer in de buurt? ik ga altijd in duitsland (ook korting als je zeurt; 15% standaars, 35% bij grote bestellingen).
ik ga altijd bij ploemen in rothem bij meerssen daar werkt een pa van een vriend van mij altijd 25% of ik voor een ruitensproeier of voor een bumper ga.... zal hem eens vragen voor die bumpers.... hij heeft laatst voor zijn eigen golf 4 een grote rechtse buitenspiegel uit japan laten komen dan had hij niet die tekst en die dode hoek dinges in de spiegel dus daar kan het zonder problemen.... ik heb ook nog een lijntje via een dealer in aken ken daar de hoofdmonteur....
zijn gewoon te bestellen bij de dealer zo'n idioot op mp vroeg 450 euro voor de us voorbumper hahaha ik ben er ook over aan het denken om die te bestellen krijg namelijk 25% korting bij de dealer hier in de buurt...
Ok dan vriend ,bestel jij effe zo'n bumper bij de dealer,ik kan niet wachten tot je hem hebt,zal heel apart zijn als jouw dealer hem wel kan bestellen voor een redelijke prijs,BTW krijg je ook 25% korting op de verzend kosten die de dealer moet betalen??
Ik ben benieuwd hoe je dit gaat doen.
oeh lichtelijk gepiceerd....... zeg alleen dat ik die bumper goedkoper hier heb dan dat figuur op mp die er 450 euro voor vraagt....... en ook nog eens schade heeft.... enne spiegeltje voor golf 4 wat ik noemde 125 euro alles erop en eraan.....
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.