View Full Version : 16 Mei 2004 ....regio meeting kcn
16 Mei 2004 ... van 10:00 - 16:00
Donau 120 (Forepark)
Den Haag (direct naast de A12)
www.wittebrug.nl
*Historische showroom
*Concours d'elegance
*Kinderactiviteiten
*Kraampjes & Terrasjes
*Kofferklepverkoop
*en veel luchtgekoelde Volkswagens !!
meer info op :www.keverclubzh.nl
Staat al op de kalender :)
volksaddiction
16-04-2004, 15:15
Jep, ik ben er ook weer bij !!
Hoop niet dat ze weer forepark afsluiten, hahhahahaa
SplitBien
16-04-2004, 15:21
Ik kom ook!! (wanneer kom ik niet?) :D
staat ook in de keveragenda
Meetlint
18-04-2004, 21:20
Ja ik ben er ook, al zit ik in Spanje
Loek komt met de Pick Up
vwwastelands
19-04-2004, 18:00
nou ik kan natuurlijk ook niet achterblijven......... weet je wat ik ga de 15e alvast. hehhehhhehh
volksaddiction
05-05-2004, 11:54
Ik ben zeker van de partij !!
Volksaddiction zal daar vanaf 10.00 uur aanwezig zijn met een stand met de spijlbus erbij :D
Zullen daar staan met Smartbanden, diverse N.O.S. typI, II en III onderdelen en ter promotie van de 2e aircooled Cruise Night op 1 Juni !
Elsemieke
05-05-2004, 15:27
wie weet....is toch dicht bij dus kom waars. wel ff langs
I'll be there !
Misschien wel op de fiets :D
de keverfreak
05-05-2004, 19:54
uiteraard is de organisatie er ook ,
neem mooi weeer mee en laat ''overvaller" thuis
tot 16 mei
ps dennis ben er ook de 15 al
ff een spijlbus afleveren
Ik ben zeker van de partij !!
Volksaddiction zal daar vanaf 10.00 uur aanwezig zijn met een stand met de spijlbus erbij :D
Zullen daar staan met Smartbanden, diverse N.O.S. typI, II en III onderdelen en ter promotie van de 2e aircooled Cruise Night op 1 Juni !
is er niks te regelen dat je ook een stapeltje flyers van hier neerlegt?
volksaddiction
06-05-2004, 06:34
is er niks te regelen dat je ook een stapeltje flyers van hier neerlegt?
Daar wilde ik het nog over gaan hebben ja, of er wat te regelen valt van een volksforum vlag/poster o.i.d., stickers en flyers.............
Hebben een stand gehuurd, spijlbus mag er naast komen te staan, en we nemen flink wat spulln mee...............dus moet op gaan vallen !
ik hoop dat me bus op tijd door de keuring is
ik hoor net dat er een remcylinder lek is en dat de voeringen vet zijn.
moeten ze opnieuw laten beleggen (hebben ze niet meer nieuw voor die ouwe bussies).
zou eind v/d week in orde moeten zijn, maar je weet natuurlijk nooit.
volksaddiction
10-05-2004, 12:32
Heeee ?!
Hebben ze daar geen remvoeringen meer voor ?
Lijkt me sterk.......
als ze dik genoeg zijn kan je ze gewoon schoonbranden hoor !
Bij ons zat de kleine leiding klem in de trommel en is gaan lekken 1 maand na complete remrevisie
Gewoon remschoenen schoongemaakt met remmen reiniger en daarna flink warmgestookt met gasbrander
Geen punt bij karwei ;)
rijden er nu al weer 1 1/2 jaar probleemloos mee rond
Suc6
nope. 4 jaar terug (toen ik de bus kocht) hebben we er ook naar gezocht, maar dat ouwe type (het is een bus van 60) is niet meer te krijgen. ik laat die jongens van paruzzi het maar oplossen op hun manier. dan is het in iedergeval goed gedaan (als ik er zel aan ga klooien wordt het niks) en werkende remmen zijn wel erg lekker als je zoveel kilometers maakt als ik met die bus. over 2 weken weer een tripje naar het buitenland (super vw meeting, frankrijk)
Regio meeting he?
Welke regio?
SplitBien
10-05-2004, 12:47
Geen gelderland iig....
Ik kom ook!! (wanneer kom ik niet?) :D
Ah... en jij komt uit den haag zeker? :-)
SplitBien
10-05-2004, 13:05
nee nee nee, ik kom helemaal uit wageningen met de kever!!!!
Sportief toch??
Daar wilde ik het nog over gaan hebben ja, of er wat te regelen valt van een volksforum vlag/poster o.i.d., stickers en flyers.............
Hebben een stand gehuurd, spijlbus mag er naast komen te staan, en we nemen flink wat spulln mee...............dus moet op gaan vallen !
Ik ben de enige samen met Stijn die eventueel langs kunnen komen .
Laat maar weten waar je ruimte voor hebt .
Was wel van plan om te komen eigenlijk .
hoor net dat het er naar uit ziet dat ze bij paruzzi mijn bus niet voor het weekend af krijgen (die remschoenen zijn nog niet af). dus geen luchtgekoelde voor ploontje dit weekend :-(
zit nou te dubben of ik uberhaupt wel naar den haag ga
is vrij k*t ja. maar goed. als hij maandag of dinsdag maar klaar is.
woensdag moet de huif er terug op zo dat ik donderdag richting frankrijk kan
... zo dat ik donderdag richting frankrijk kan
Je gaat naar de VW Nationals ??
Ik ook,alleen niet met de spijl,maar met de Jetta van mijn vrouw ... die overigens ook meegaat !
SplitBien
13-05-2004, 17:02
@pim; gewoon komen zondag!!! :D
Je gaat naar de VW Nationals ??
yep. ik met de single cab en bob (bbt) met de double cab (met schwimmwagen aan de triangel)
denk dat ik zondag dan maar met de 306 naar den haag komp.
yep. ik met de single cab en bob (bbt) met de double cab (met schwimmwagen aan de triangel)
Goed,jullie zijn in Frankrijk dus niet te missen !!
volksaddiction
14-05-2004, 06:39
waarom ga jij niet luchtgekoeld krukab ??
Volkswouter
14-05-2004, 06:53
Pim,slammedpanel heeft nog NOS voeringen liggen mocht het niet lukken!
er is me verzekerd dat ik hem dinsdag of woensdag terug heb. zou best kunnen dat hij zaterdag al af is, maar ze moeten hem ook nog afmelden (apk) en dat gaat maandag pas.
hoe kom je eigenlijk het makkelijkste bij die meeting in den haag (vanaf rotterdam) ??
volksaddiction
14-05-2004, 08:04
Pim,
Je komt uit zeeland toch ?
Das richting Rotterdam, dan Rotterdam -> Den Haag en dan richting Amsterdam
Op de baan naar Amsterdam pak je de afrit Leidschendam/Forepark
Kan niet missen !!
Wittebrug is zo groot, dat torent overal boven uit (en je kan natuurlijk de kevertjes volgen die je ziet rijden, hehehe)
waarom ga jij niet luchtgekoeld krukab ??
De westfalia ligt uit elkaar zoals je weet,en de pano lekt/zweet nog steeds olie .... ondertussen een liter op de 200 km,
en dat lijkt ook meer en meer te worden,zeker bij lange afstanden op de grote weg ...
en ff wat anders,we MOETEN zondag de 23e weer terug zijn omdat die kleine dan jarig is .... dus donderdagochtend weg,
's avonds ergens in de buurt een camping,vrijdag de meeting,en dan zaterdag weer terug en als er tijd overblijft,
zaterdag nog ff Parijs in ... :D
btw,"ff" 1500 km heen en terug met een gangetje van 110 is slopend ... nu kan ik met de Jetta ff lekker "doorknallen" ...
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.