View Full Version : Wie doen er allemaal aan voetbal hier?
Als ik ergens van droom, is het dat wel niet!
Kortom: binnen m'n eigen vrienden groepje kom ik (oh wat ben ik blij) verdomd weinig voetbal liefhebbers tegen. Of ik kies ze erop uit, Of als je van auto's houd, dan hou je dus niet van voetbal.
Voor het geval ik er in de toekomst specifiek rekening mee gaan houden,..
May I Have Your Votes Please
evilnyntje
22-04-2004, 15:48
Same here
No holigans here as wel !!
Volkswouter
22-04-2004, 15:49
Nope voetball,sucks!
Weet je wat dat belastingbetalend Nederland kost????
Dennis@polo86c.nl
22-04-2004, 15:53
En kijk eens wat autorijden Nederland oplevert ;-)
Pedaalemmer
22-04-2004, 16:14
oooooooooh laten we met zijn allen de wave doen ;)
Fanatiek PSV-OoSt supporter gevonde.
Golfzilla
22-04-2004, 16:17
binnen m'n eigen vrienden groepje kom ik (oh wat ben ik blij) verdomd weinig voetbal liefhebbers tegen. Of ik kies ze erop uit, Of als je van auto's houd, dan hou je dus niet van voetbal.
hier precies hetzelfde!!
Tom-Mk2Vr6
22-04-2004, 16:30
Ik vind voetbal wel leuk, maar ik doe het zelf niet, ben trouwens een Ajax-fan, maar niet zo 1 die feyenoordspelers in elkaar loopt te meppen.
Voetbal vind ik wel leuk om te volgen, maar ben geen fanatieke aanhanger van een bepaalde club ofzo. Ik doe mee met AD Teammaster, waarbij je zelf een team moet samenstellen met spelers van verschillende clubs. Die kunnen dan punten halen als ze winnen en scoren etc. Dat geeft Studio Sport dan toch weer een extra dimensie. Heb zelfs na enkele wedstrijden aan kop gestaan in het tussenklassement, maar ben nu helaas weggezakt. De aandacht en het geld dat naar voetbal toegaat is veel de overdreven, ziek haast. Ik moet elke keer weer lachen als ik die geblindeerde Corrado met twee kleine Feyenoordstickertjes op de bumper zie voorbijkomen. Sukkelaar.
voetbal zuigt kont (vin ik dan)
Tom-Mk2Vr6
22-04-2004, 17:15
Ja, vind ik ook. Voetbal krijgt wel heel erg veel aandacht. En ook dat geld dat erin wordt gestoken. Het slaat toch nergens op om een voetballer voor 100 miljoen euro te kopen? En ook die hooligans. Je gaat toch niet vechten omdat iemand anders toevallig fan van een andere club is. en als ze zelfs de spelers in elkaar slaan zoals bij Ajax 2 - Feyenoord 2, dan gaat dat echt te ver.
Ja, vind ik ook. Voetbal krijgt wel heel erg veel aandacht. En ook dat geld dat erin wordt gestoken. Het slaat toch nergens op om een voetballer voor 100 miljoen euro te kopen? En ook die hooligans. Je gaat toch niet vechten omdat iemand anders toevallig fan van een andere club is. en als ze zelfs de spelers in elkaar slaan zoals bij Ajax 2 - Feyenoord 2, dan gaat dat echt te ver.
Precies: Ik heb nog nooit een opel rijder in elkaar getrapt. of andersom.
Maar goed: Ik vroeg me ook gewoon af hoe dat nou precies zit: Je ziet zoveel opgeleukte golfjes rijden met Ajax/Feyenoord/Vitesse etc etc vlaggetjes, sjirts, sjaals verzin het maar rond rijden.. vroeg me af:ze steken soms best geld in bumpers en spoilerts, maar zijn het ook die-hards van hier? Nee dus.
In de film Revenge of the Nerds:
'All those guys think about is football and sex,.. we don't like football, so all we ever think about.. '
Precies :-)
OK, dan zal ik ff de uitzondering wezen die de regel bevestigd :D
ik ben namelijk Antwerp fan van het eerste uur, en ofwel gaat m'n geld naar m'n auto ofwel naar het voetbal (en bijkomende versnaperingen ;-) )
ik ga elke week naar het voetbal en een week voetbal missen is voor mij hetzelfde kutgevoel als een week niet in m'n auto gereden te hebben :D
Blikopener
22-04-2004, 19:56
Voetbal???
hmmmm, ik zoek liever een stadion met een leuk asfalt laagje... :D
Duurt meestal ook het HELE weekeind :)
FF denke.....voetbal zeg je ?
Hmm, ..nee zegt me niks....
Hier in Zeeland hep je dus geen profvoetbal om zo ff naartoe te gaan. Jah, wel ff geprobeerd in de jaren '89-'91 en ben er toen wel heen geweest, echter zonder veel suxes. :( Misschien dat ik met een collega eens bij Lokeren ga kijken. Die gast komt waar voor anderen de deuren gesloten blijven (bestuurskamer, etc., effe handje schudden met trainer) Moet ik nog es meemaken!
Ik ga a.s. zondag wel naar het RBC-stadion trouwens, maar da is omdat er een meeting op de parkeerplaats is :D
ik haat voetbal... en al m'n huisgenoten vinden het fantastisch... en m'n broertje is nog erger.. en er word hier dus de hele week voetbal gekeken... m'n broertje hier bij mijn vrienden in de huiskamer, en ik op mijn kamer....
niels_g60-power
22-04-2004, 21:48
Ik vind voetbal ook helemaal niks kan me tijd wel beter besteden dan nutteloos achter een bal aan te huppelen.
FF denke.....voetbal zeg je ?
Hmm, ..nee zegt me niks....
same here!!!
Achter die bal aan huppelen zuuk ik ook nie, en thuis kijk ik ok nie vaak voetbal. Maar in ut stadion Pilske in je hand goei sjekske in de andere, mooi met maten ouwehoeren en flink zingen en sfeer maken in ut stadion. Da vin ik nou wel mooi.
Christiaan
23-04-2004, 07:23
Ik ben ook niet zo'n voetbal fanaat.... het enige wat ik er leuk aan vind...
Als ik op zondag niet uit wil/kan/hoef te slapen, gaat ik mee met me meissie...die doet aan voetbal...ennuh, 22 dames over een veld zien huppelen is best wel lachuh :D
Jaja en dan wachtte totdat ze shirtjes gaan wisselen da ziet ie wel gèr
Christiaan
23-04-2004, 10:19
Jaja en dan wachtte totdat ze shirtjes gaan wisselen da ziet ie wel gèr
Helaas heb ik dat nog niet mogen zien....maar zou er geen moeite mee hebben :D
Mmm, weinig voetbalfans hiero.
Vroeger ging ik regelmatig naar "De Meer",
maar in 't "ruimteschip" kun je mijn bezoekjes op 1 hand tellen.
De gezelligheid is verdwenen............kut hooligans
Maar fan zal ik altijd blijven, forerver.....
vwleusden
23-04-2004, 23:46
Voetbal..... wat is dat ?
Gewoon kansloos, met 22 man achter een balletje aan rennen, heb je hem eindelijk trap je hem weer weg. Net als korfbal, sta je moeilijk te doen om die bal in dat mandje te pleuren die om 1 of andere reden weer 20M hoog moet hangen... heb je hem er eindelijk in zit er geen bodem in :(
serge pot
25-04-2004, 09:34
ten eerste snap ik niks van voetbal ,je zet 2 teams in het veld ,die moeten tegen een balletje aantrappen ,met als doelstelling die in het netje van de tegenpartij te leggen ,en laten ze daar nu net zo'n freggel plaatsen die de bal uit het net moet houden . hier ontgaat mij elke logica .
er zijn eigenlijk maar 2 sporten ,das auto sport en stiervechten ,de rest is maar een spelletje aangezien je daar niet je leven kan riskeren (en nee vechtsport is geen sport,das een manier van voetbalvandalen die elkaar begroeten).vechtsport is eigenlijk kunst met traditie waardoor het geen sport kan zijn .
ik heb gerookt ,uch
Ik ben ook totaal niet geintresseerd in voetbal.
het is ook niet leuk meer als je al die narigheid hoort en ziet op de tv.
De beste remedie vind ik deze:
zet al die hooligans en ook van de tegenpartij maar op de maasvlakte.
Zet er een groot hekwerk eromheen, gooi over het hek de benodige stalen pijpen en knuppels inclusief wapens.
Laat die gasten een uurtje of twee even hun gang gaan en na twee uur kan je de pestzooi opruimen en heb je er geen last meer van.
Voetbal..... wat is dat ?
Gewoon kansloos, met 22 man achter een balletje aan rennen, heb je hem eindelijk trap je hem weer weg. Net als korfbal, sta je moeilijk te doen om die bal in dat mandje te pleuren die om 1 of andere reden weer 20M hoog moet hangen... heb je hem er eindelijk in zit er geen bodem in :(
Wat dacht je van volleybal?
Ook een sport waar ik geen ruk van begrijp, ik heb vaak mijn zwager zien volleyballen en ik hoor weleens termen van hem.
Maar nog denk ik steeds, waar gaat dit over?
Waarom moet je die bal met je hand wegslaan, wie heeft dit bedacht?
Ik ben ook niet zo'n voetbal fanaat.... het enige wat ik er leuk aan vind...
Als ik op zondag niet uit wil/kan/hoef te slapen, gaat ik mee met me meissie...die doet aan voetbal...ennuh, 22 dames over een veld zien huppelen is best wel lachuh :D
ja dat is inderdaad wel lachen ja, maar heb je weleens gehoord hoe vel die meiden wel niet zijn.....
En hoe ze tekeer gaan...
Je zal maar scheidsrechter zijn en je ziet bijvoorbeeld een overtreding.
Je gaat dit melden en wat denk je....
Meisjes zijn het er niet mee eens!
Meisjes worden dan boos, rennen je achterna......met alle gevolgen van dien.
Leuke sport dat voetbal.... :p
Elsemieke
25-04-2004, 15:37
.....neh ik hou niet zo van voetbal....het EK/WK wil ik nog wel es kijken met vrienden als nl speelt en heeeeeel soms een wedstrijd van ADO maaruh neh, nix voor mij
ondanks dat ik niets meer met voetbal heb, ben ik toch blij dat er hordes mensen wel van houden. Stel dat al die mensen zich met auto's bezig gingen houden. Nee hoor laat ze maar lekker voetballen.
En dat 22 man achter een balletje aan lopen is een beetje kort door de bocht. Zij op hun beurt zeggen dat je auto je van A naar B moet brengen. Laten we het maar gewoon op desinteresse houden.
Verder ben ik dus wel van mening dat de clubs de politiebegeleiding moeten betalen, en anders gewoon zonder supporters moeten gaan spelen. Ik ben absoluut niet bereid belastinggeld te betalen voor iets waar de clubs verantwoording voor horen te dragen.
En ja, begin 80er jaren was ik altijd op midden-noord te vinden, samen met een aantal anderen die ook niets met vandalisme en geweld ophadden. Ik heb Pablo Plak, Tscheu la Ling, Aad Mansveld en Simon Tahamata nog zien spelen.
vwleusden
25-04-2004, 17:18
Wijze woorden van Boedha :D ben het er mee eens.
Elsemieke
25-04-2004, 19:59
En ja, begin 80er jaren was ik altijd op midden-noord te vinden
ik ken alleen de verhalen (het monster van Seghweart o.a.) :eek: aangezien een paar collega's van me hooligan zijn....gelukkig wel dat de rust komt wanneer ze vrouw&kinderen krijgen :cool:
(het monster van Seghweart o.a.) :eek:
die woonde vroeger nog gewoon in het Laakkwartier, en was bij nader inzien een hele relaxte kerel.
Elsemieke
26-04-2004, 14:06
hahahahaha okeej :cool: maar ik ken em verder niet, gezien de verhalen bedank ik daar vriendelijk voor ;)
dat waren alleen verhalen, Ton viel best mee. Zijn vrienden, die waren erg. wisten dat ze door hem beschermd werden, en provoceerden de boel.
Niels - AirMighty.com
26-04-2004, 17:37
Hou zekers niet van voetbal... alleen waneer Holland speeld, lekker zuipen! Maar verder volg ik er totaal niks van. Heb meer dan genoeg andere hobbies dan een beetje 'doelloos' (=woordspeling :p) achter zo'n balletje aan te hobbelen...
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.