DÁ-BRT
26-02-2007, 09:40
Ik heb een airco systeem van een type 1 liggen.
Er zit een goede radiateur bij met leidingwerk (en expansievat) en de complete kachelunit met lucht buizen.
Geen kabelboom, pomp en bediening.
Dit is in te bouwen in elke type 1. De pomp zou je van een andere VAG motor kunnen pakken die gelijk gebouwd is als jouw motor. Kabelboom is niet moeilijk, kan foto's regelen van een ingebouwde airco. Bedieningsunit van een standaard kachel zou bruikbaar zijn, of die van een latere auto met airco inbouwen.
Sja wat vraag je hier nu voor. 75 euro. Blijft hij liggen was het te hoog is hij heel snel weg was het te laag. ;)
Er zit een goede radiateur bij met leidingwerk (en expansievat) en de complete kachelunit met lucht buizen.
Geen kabelboom, pomp en bediening.
Dit is in te bouwen in elke type 1. De pomp zou je van een andere VAG motor kunnen pakken die gelijk gebouwd is als jouw motor. Kabelboom is niet moeilijk, kan foto's regelen van een ingebouwde airco. Bedieningsunit van een standaard kachel zou bruikbaar zijn, of die van een latere auto met airco inbouwen.
Sja wat vraag je hier nu voor. 75 euro. Blijft hij liggen was het te hoog is hij heel snel weg was het te laag. ;)