View Full Version : Stel je anders effe voor!
breadfan83
13-08-2007, 23:57
Valt 't niemand op dat er de laatste tijd ontzettend veel nieuwe leden er bij komen? Op zich niks mis mee, maar 't enige dat ze doen is effe één of twee dingen vragen, en dan zijn ze weer weg tot ze weer eens iets niet weten.
Zou leuk zijn als iedereen die nieuw is zich gelijk even voorstelt. Kun je gelijk effe wat foto's van je auto en je smoel kwijt, en als je vriendin er een beetje uit ziet mag die er natuurlijk ook bij (zussen doen het ook goed). Hebben we gelijk een beetje een beeld bij de nickname.
Hoeft nou niet meteen een compleet CV met de laatste 10 jaar aan persoonlijke ontwikkelingen te zijn, maar effe je naam vermelden, wat voor auto je rijdt, waar je vandaan komt en wat je hier heen brengt zou leuk zijn.
En nogmaals, in de hoop dat de nieuwe (en ook de meer geroutineerde) forum gebruikers dit lezen: gebruik aub de search.
Danku hartelijk,
de feestcommissie. :thumbup:
Viperwin
14-08-2007, 10:44
Onzin. Als je slechts een enkele keer gebruik maakt van het forum kan ik me voorstellen dat je je niet uitgebreid voorstelt. Zoveel berichten van die desbetreffende persoon zijn er dan ook niet om die informatie uit de voorstelronde aan te koppelen.
Vergeet niet dat een forum voor veel mensen slechts een bron van informatie is, niet alleen een soos. En lang niet iedereen vind het nodig om uitbreid hun auto te showen om daar alleen maar adepten als jij mee te behagen.
You need to get out more, buiten kan je echte vrouwen en Volkswagens zien. ;)
Berserker
14-08-2007, 10:46
Meestal als je een project start dan vertelt dat meestal al genoeg, dat vind ik wel best tegenvallen op volksforum, heel veel mensen die daadwerkelijk posten maar waarvan je eigenlijk geen id van hebt met welke auto('s) ze nou bezig zijn..
Meer projecten, minder gelul :thumbup:
opgeschoond... off-topic is irritanter dan niet voorstellen IMNO, chris ;)
Ik kan me heel goed vinden in Viperwin's standpunt, als je een project hebt of van plan bent het forum elke dag te bezoeken stel je je automatisch wel ff voor, maar het verplichten gaat wel erg ver
breadfan83
15-08-2007, 16:19
Onzin. Als je slechts een enkele keer gebruik maakt van het forum kan ik me voorstellen dat je je niet uitgebreid voorstelt. Zoveel berichten van die desbetreffende persoon zijn er dan ook niet om die informatie uit de voorstelronde aan te koppelen.
Vergeet niet dat een forum voor veel mensen slechts een bron van informatie is, niet alleen een soos. En lang niet iedereen vind het nodig om uitbreid hun auto te showen om daar alleen maar adepten als jij mee te behagen.
You need to get out more, buiten kan je echte vrouwen en Volkswagens zien. ;)
Ik heb het dan ook meer over die mensen die zich vandaag aanmelden, iets verkopen en dan wegblijven.
Ga dan naar Marktplaats.
maartenunplukt
15-08-2007, 17:32
Achjoh, maak je daar niet zo druk over. Je hoeft niet te kopen. Ik denk dat als je het hier aanbied naast marktplaats je wel degelijk meer kans maakt. Ik kijk niet elke dag op marktplaats.
Als je het puur over degene hebt die kant en klare auto's voor 20.000,- euro aanbieden geef ik je gelijk.
breadfan83
15-08-2007, 17:55
Achjoh, maak je daar niet zo druk over. Je hoeft niet te kopen. Ik denk dat als je het hier aanbied naast marktplaats je wel degelijk meer kans maakt. Ik kijk niet elke dag op marktplaats.
Als je het puur over degene hebt die kant en klare auto's voor 20.000,- euro aanbieden geef ik je gelijk.
Nouja, meer die mensen die hier een gunst willen hebben. Ze willen hulp, iets hebben, iets verkopen... weet ik wat. Ik gun het iemand die een beetje bekend is meer dan een volstrekt onbekende. Werkt voor hun ook in het voordeel.
Maar denk dat het ook voor het forum wat beter is. Wordt toch een beetje een grote knuffelbende als iedereen mekaar een beetje kent.
By the way, ik ben Chris, hoi.
we zijn ermee bezig, om deze 1 day-flies de drempel iets hoger te leggen.. geduld
ik ben Chris, hoi.
Hoi! :welcome:
maartenunplukt
15-08-2007, 23:25
Nouja, meer die mensen die hier een gunst willen hebben. Ze willen hulp, iets hebben, iets verkopen... weet ik wat. Ik gun het iemand die een beetje bekend is meer dan een volstrekt onbekende. Werkt voor hun ook in het voordeel.
Maar denk dat het ook voor het forum wat beter is. Wordt toch een beetje een grote knuffelbende als iedereen mekaar een beetje kent.
By the way, ik ben Chris, hoi.
Nah ok, voor een deel ben ik het met je eens. Van die vogels die zomaar opduiken met de meest uiteenlopende vragen, die soms inderdaad nergens over gaan.
Trouwens, ik ben Maarten ;), maar dat hoef ik met zo'n waardeloze nickname geloof ik niet uit te leggen ofwel? :tongue:
Nah ok, voor een deel ben ik het met je eens. Van die vogels die zomaar opduiken met de meest uiteenlopende vragen, die soms inderdaad nergens over gaan.
Trouwens, ik ben Maarten ;), maar dat hoef ik met zo'n waardeloze nickname geloof ik niet uit te leggen ofwel? :tongue:
Tja dat is iets met fora wat je gewoon houd.
mensen die iets niet weten (zoals mij in dit geval) komen toch langs om dingen te vragen.
Ook al is het iets heel erg simpels.
Als men geen documentatie kan vinden is een forum gewoon een makkelijke manier.
Op het forum waar ik vaak ben te vinden is dit exact het zelfde.
Dit is éénmaal zo en zal ook altijd blijven.
Maar om mij zelf gewoon even voor de netheid voor te stellen,
Mijn naam is Sipke.
Ben hier terecht gekomen vanwege het feit dat ik de auto van mijn broer (1.6 golf MkII automaat uit 84) wat onderhanden moest nemen.
Ben de wat technische man in de familie, en met dit soort zaken ben je dus gelijk weer het bokje.
Wel enigsinds bekend op het gebied van golf1 en golf 2 doormiddel van de autocross.
Maar uit sommige vragen van mij zal blijken dat de meest simpele dingen worden vergeten helaas.
Schiet mij hier dus niet op af. :D
Ondanks dat ik zelf geen vw rij moet ik wel zeggen dat er een aantal juweeltjes tussen staan.
maartenunplukt
16-08-2007, 00:56
Maar dat zijn dingen die ik totaal niet erg vind. Ben zelf ook echt geen expert. Een forum is inderdaad bedoeld om kennis over te dragen, en daarbij moet je weten dat de een meer weet dan de ander. Het is meer gasten die voor 1 ding komen en als ze dan niet geholpen worden of wel, dat ze dan nooit meer wat laten horen. Zodra je wat kennis opdoet kan je ook anderen helpen, ofniet?
Dat is inderdaad zo.
kennis is nou eenmaal macht.
Je hoeft echt niet alles te weten.
Als iedereen wat weet, weet je samen gewoon een hele hoop.
En op die manier kom je er altijd wel uit.
Chr-ome Weber
16-08-2007, 08:43
Dat is inderdaad zo.
:goodpost:
Je kunt voorstellen niet verplichten, dat werkt niet op een forum. Wat je wel kan doen is een sub-kopje wie is wie maken, een plek om jezelf vor te stellen dus. Dat hebben wij op ons forum ook, en dat werkt prima!
breadfan83
16-08-2007, 16:25
Dat is inderdaad zo.
Klopt, maar het probleem is dat het meeste al eens gevraagd is. Groot voordeel van een forum is dan ook dat alles er op blijft staan en via de search (http://www.volksforum.com/forum/search.php?) redelijk makkelijk terug te vinden is.
Ben je nieuw, laat het de mensen gewoon effe weten, kijk effe rond, heb je dan nog vragen dan stel je ze.
Ik wil ook helemaal niets gaan verplichten (kan ik ook niet ;) ). Net als het topic over spelling en taalgebruik (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=23336) is dit slechts een idee, en iets dat je niet echt kunt verplichten, maar het forum wel misschien wat aangenamer maakt.
Zelfde geldt overigens ook voor het vermelden van je woonplaats in je profiel (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=27936) of in een verkoop-topic oid.
nou, volgfens mij heb ik me ook nooit echt proper voorgesteld:
Zoltan Warlam, kom uit Utrecht en ben 23 jaar (student in utrecht trouwens)
3 jaar terug begonnen met golfje 2, brak benzinehok. GL spul erop, en 1,6D erin.
na 660k was t blok op, en de wagen ook trouwens :D
tijden niets gehad, de passat 32b TD van mn pa was gestolen.... hij heeft nu een 35i D, en ik heb een 32b Kombi D, en een Santana CX 1,6
dus 3 passatios, ik heb genoeg te doen! (en de golf TD van mn zwager... koppakking kapotgeblazen...)
groeten!
breadfan83
17-10-2007, 23:11
Degene die zich wel normaal gedragen (al dan niet met voorstellen) hoeven zich niet aangesproken te voelen.
Ik begin me toch steeds meer te ergeren, en ik niet alleen, aan de vele nieuwelingen hier op het forum die menen dat je met een grote mond, complete nonchelance en zonder enige kennis van wat dan ook op een of andere manier hier respect af kunt dwingen, vrienden kunt maken, informatie geeft / krijgt of op welke andere manier dan ook op positieve wijze bijdraagt aan de kwaliteit van het forum.
Gedraag je gewoon eens normaal en probeer elkaar eens een beetje fatsoenlijk aan te spreken.
Zaken als "bla bla bla zit nou niet de moeder uit te hangen, want een dikke motor in een kleine auto is stoer, dus laat het maar lekker doorgaan" zijn denk ik niet echt wat we mensen willen meegeven.
Als iemand er anders over denkt hoor ik dit graag, op een normale manier.
Danku.
ScareMercy
18-10-2007, 13:39
"the man has spoken"
tomtemminkgolf1
18-10-2007, 20:51
Hallo, ik ben even benieuwd of iemand me verder kan helpen met mijn type 1 gtd. Wie weet iemand of kan zelf een brandstofpomp bouwen, zodanig dat met 300 km mijn tank leeg is?? Ik rij met een 1.9 TD (AAZ) met de pomp van een Sb motor, K24 lader en intercooler van een sprinter. Ik heb de pomp nu nagenoeg op max staan, een hij kwalmt nog niks, met andere woorden, er moet volgens mij meer vermogen uit te halen zijn. Graag reactie! groeten Tom
breadfan83
18-10-2007, 20:59
Hallo, ik ben even benieuwd of iemand me verder kan helpen met mijn type 1 gtd. Wie weet iemand of kan zelf een brandstofpomp bouwen, zodanig dat met 300 km mijn tank leeg is?? Ik rij met een 1.9 TD (AAZ) met de pomp van een Sb motor, K24 lader en intercooler van een sprinter. Ik heb de pomp nu nagenoeg op max staan, een hij kwalmt nog niks, met andere woorden, er moet volgens mij meer vermogen uit te halen zijn. Graag reactie! groeten Tom
Zucht...
http://www.irancartoon.com/100/woutertulp/Emile-Ratelband.jpg
Emile zegt: STEL - JE - ANDERS - EFFE - VOOR !!!
Dat kan toch niet serieus zijn, juist in dit topic he... :S
Maar ik ben ook van mening dat ff voorstellen niet meer dan normaal is.. Kleine moeite ook.
ik ben nog steeds van mening dat je het gewoon niet kan verplichten, het moet een vrijblijvend iets zijn.
Niet iedereen zal vanaf dag 1 elke dag VF bezoeken, maar alleen ff snel een antwoord op zijn vraag/probleem wil zodat hij/zij zijn vrije tijd aan sleutelen kan besteden ;)
Dat kan je niemand kwalijk nemen...
trouwens, ik HOEF niet van iedereen te weten hoe oud ze zijn, wat ze rijden of wat ze morgen gaan eten. Het is geen vriendenclubje uit het dorp, maar een groot forum met 7000+ leden
IMHO maak je er een iets te groot drama van.
Moet wel zeggen dat sommige leden zich wel wat netter zouden kunnen gedragen en/of wat meer moeite doen een nederlands correcte post te plaatsen.
ik vind het wel normaal hoor net zoals dat je vinnik gewoon nie van die M$N taal moe gebruikuh en leeztekuns zijn trouwens ook helemaal de b0m en ik heb een dikke gollef 2 met verlaagde bumpers ik weet niet waarom mun ruitenwisservloeistof het niet doet ken jullie me vertelle waar ik moe kijken
maar even zonder gekheid.
in het cafe stel je je ook aan iemand voor voordat je dingen gaat vragen :D en het is hier wel groot, maar elke auto heeft weer zijn subgroepje waar je je specifieke vraag kan stellen. lijkt al steeds meer op een 'vriendengroep' dan.
je bevind je op internet, een grote publieke ruimte, je hebt je aangemeld voor een liefhebbersforum, en ik vind dat je je dan netjes hoort te gedragen, met alledaagse gedragsregels. En meer tijd dan je aanmelden, en je vraag stellen, kost dat niet.
ik lijk wel een oud wijf...
:D
begrijp me niet verkeerd, ik ben er niet op tegen, ik vind alleen het verplicht stellen te ver gaan. Ik stoor me meer aan het "stel je eerst even voor!"-geroep elke keer als er gewoon een nette technische vraag gesteld wordt. Dat schrikt meer af dan dat het goed doet, denk ik.
Moet jij ook altijd eerst je complete levensverhaal vertellen als je een helpdesk belt met een probleem, voordat je geholpen wordt? ;)
Tuurlijk is VF een community en geen vraagbaak, maar laat iedereen in zijn waarde, ook mensen die alleen ff een antwoord op een vraag willen hebben of wat onderdelen te koop aanbieden. Wie weet is het iemand die helemaal geen VW's meer heeft en zijn onderdeeltjes die al jaren in de schuur liggen, aan een liefhebber wil verkopen.
hyves.nl / cu2.nl ? ;)
couldn't agree more Marc
breadfan83
19-10-2007, 16:51
Marc, ik zeg ook niet dat iedereen zich helemaal uitgebreid moet voorstellen. Ik vind alleen dat het misschien netjes is dat even te doen. Als je het niet doet, heb dan in ieder geval de manieren om je normaal te gedragen.
Ik weet nog dat er pas geleden een topic was over "die goede oude tijd" waarin iedereen maar zat te klagen dat die niet meer terug kwam, dat alles veel onpersoonlijker werd, en dat het maar een beetje ieder voor zich mentaliteit was die heerste. Als iedereen maar alleen aan ikke denkt hier dan zal die tijd ook wel weg blijven. En dat geblaf van een paar nieuwen (al moet ik zeggen dat er ook best wel eens een van de oude leden flink kan keffen) maakt het hier niet echt gezelliger.
Verplichten zal moeilijk gaan, bovendien zul je dan een stortvloed met nieuwe eendags-topics krijgen als ik zie hoeveel mensen zich hier dagelijks aanmelden. Maar als je daar dan niet de moeite voor neemt, ga dan ook niet hier een beetje de stoere bink met lange tenen uithangen.
Maarja, ik denk dat mijn punt wel redelijk duidelijk is.
zeker wel ;)
en als mensen zich niet gedragen is er altijd nog de link Report This Post (rechtsbovenin elk bericht) ;)
Hallo :)
Ik ben Alberto en kom uit Veenwouden
Op dit moment rij ik in een Volkswagen golf country , of je komt me tegen in een zwarte Volvo 850 T5-R :screwy:
Dagelijks ben ik op de weg te vinden als vrachtwagen chauffeur
voor koopman autotransport in noordhorn
Ik ben bezig met een rooie jetta 2
die nog lang niet klaar is :D
Want door zwangerschap van mijn vrouw,
heb ik eerst wat andere dingen aan mijn hoofd.
Nu gaat het hobby bob zijn in huis, mij wel knap af trouwens :D
Ook ben ik wel bij mijn broer te vinden
Deze is bezig met een Golf 1 van 1982
Hij zit zo nu en dan ook wel eens op het forum te neuzen :D
zo iets chris :thumbup:
in het cafe stel je je ook aan iemand voor voordat je dingen gaat vragen :D
hoi ik ben Jaap, 26 en woon in rotterdam.... mag ik 2 bier? :confused: :screwy:
wel netjes jaap :thumbup:
The_Maxx
19-10-2007, 23:10
...
of je komt me tegen in een zwarte Volvo 850 T5-R :screwy:
Overgespoten zeker, deze werden alleen in knalgeel geleverd, origineel gezien.
ik stel me ook maar even voor:
Rutger uit Echt (limburg), 18 jaartjes jong (ook nog maar pas hoor)
hobby's zijn o.a. kermis, auto's en trucks.
ik ben zelf vw jetta en vento liefhebber (allebei meer golf voor je geld, en ik vind het net wat toffer) daarbij ben ik ook geinteresseert in het volksautotje van de DDR, de Trabant, maar daar zal ik op dit forum geen woorden aan vuilmaken (heb ik een ander forum voor) Tevens vind ik een vw Caddy type 1 wel tof.
ik ben op dit moment bezig met rijlessen, hopelijk heb ik dat roze papiertje snel.
overigens ben ik ook op vwforum.nl actief met dezelfde nickname. Ik heb dit forum gevonden toen ik op zoek was naar wat meer fora.
binnenkort zal er een avatar verschijnen voor een beetje herkenning.
groet
Rutger
breadfan83
20-10-2007, 02:52
@Alberto, bedankt, wijsneus. :tongue: :D
@Marc, ik denk dat ik er een beetje simpel van word, samen met de mods, als ik bij bijna elke post op report-this-post klik. ;)
Overgespoten zeker, deze werden alleen in knalgeel geleverd, origineel gezien.
groet
Rutger
nee hoor deze waren er in lak zwart , cream yellow, en Dark Olive Green
wel even je huis werk doen :D :thumbup:
The_Maxx
20-10-2007, 15:35
nee hoor deze waren er in lak zwart , cream yellow, en Dark Olive Green
wel even je huis werk doen :D :thumbup:
geel is t mooiste bij dat model hoor :P
maar dit wist ik niet. ik heb wel eens rode gezien, die zijn dus wel overgespoten dan.
geel is t mooiste bij dat model hoor :P
maar dit wist ik niet. ik heb wel eens rode gezien, die zijn dus wel overgespoten dan.
kan ...kan ook zijn dat het een V70 R is die lijken verdacht op de 855 T5-R
The_Maxx
20-10-2007, 18:33
kan ...kan ook zijn dat het een V70 R is die lijken verdacht op de 855 T5-R
in de neuzen zit een enorm verschil, daarbij is het typeplaatje ook anders :tongue:
maarre, we zitten een beetje :offtopic:
breadfan83
20-10-2007, 18:45
Mwah, maak niet uit. Zolang het op een gezellige manier offtopic is ben ik vóór. :D
in de neuzen zit een enorm verschil, daarbij is het typeplaatje ook anders :tongue:
http://www.volksforum.com/albums/files/3/3/8/3/Foto-7KCHOQCN.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/3/3/8/3/Afbeelding177.jpg
nau enorm :redface: je kan zien dat ie wat ronder is , maar om dat nu enorm te noemen .
martiepartie
22-10-2007, 09:52
"bla bla bla zit nou niet de moeder uit te hangen, want een dikke motor in een kleine auto is stoer, dus laat het maar lekker doorgaan"
Andermans opmerkingen verdraaien is ook een kunst..
Dit heb ik (in iets andere bewoording geroepen..). Je voelde je blijkbaar wel aangesproken :D
Het ging er meer om dat het topic van de g1 vr6 nogal 'vervuild' werd door eindeloos geouwehoer over ethische kwesties. :rolleyes:
Ik heb me netjes voorgesteld, hier nog maar eens;
Martijn Heuvel
Studeer in Delft
Rij een Golf GT colour concept + Polo 86C 1.3 steilheck.
mk2 stoo
22-10-2007, 16:44
Ik wou me eigen ook ff netjes voorstellen, alleen kan nergens vinden dat geschikt lijkt om het te doen (op deze forum dan :D )
Dus......
Stu, 28, Nijmegen, Twee mk2 16 kleppers
Zo gek als een Deur, schoenmaat 41, BLOND :tongue:
Was ik iets vergeten?
Maar ff seriuze, ik vind het ook ff zo netjes om iedereen te laten weten wie je bent maar moet niet verplicht zijn. Ik kan eerste hand vertellen dat al dat "stel je ff voor" reacties meer kwaad doen als goed.....
En we zijn tenslotte allemaal VW gekken, toch de grootste vrienden club ter wereld? waarom anders zwaaien we als we een andere golfje, passat, scirocco of corrado tegen kom op de weg..of ben ik gewoon raar? :giggle:
G-eert-40
22-10-2007, 16:57
:welcome:
gewoon in het golf 2 sectie een topic aanmaken, waarin je jezelf voorstelt en wel foto's plaatsen he :tongue:
Pedaalemmer
22-10-2007, 16:58
Dit soort topic is al eens een keer eerder voorbij gekomen en liep toen ook op niets uit. Vind het overigens niet echt een probleem van die vlugge aanbieders, en het is al jaren hier geen probleem....toch?
mk2 stoo
22-10-2007, 17:27
:welcome:
gewoon in het golf 2 sectie een topic aanmaken, waarin je jezelf voorstelt en wel foto's plaatsen he :tongue:
is goed, bedankt :thumbup:
breadfan83
22-10-2007, 17:46
Dit soort topic is al eens een keer eerder voorbij gekomen en liep toen ook op niets uit. Vind het overigens niet echt een probleem van die vlugge aanbieders, en het is al jaren hier geen probleem....toch?
Daar ging het me ook niet echt direct om. Dat iemand er voor kiest zich wel of niet voor te stellen maakt me niet uit. Het maakt het natuurlijk wel wat knuffeliger als we mekaar een beetje kennen. :D
Maar los daarvan ging het me er om dat er veel nieuwen zijn die zich nogal misdragen. Nou heb ik toevallig de opmerking van Martie er uit geplukt, maar er vliegen de laatste tijd steeds meer van zulke opmerkingen over en weer. Als je dan naar de datum van aanmelden kijkt zijn het meestal gebruikers die zich net hebben aangemeld, en amper aan de 5 posts zitten en al met hun lange tenen hier rondstampen.
Ik hoef niet van iedereen naam, toenaam, lievelingskleur en eerste vriendinnetje te kennen (al zou die vriendin misschien niet verkeerd zijn... ok we dwalen af) maar 't zou leuk zijn als iedereen zich wat normaler gedraagt. ;)
Jeroentjuh
23-10-2007, 22:53
img]http://www.volksforum.com/albums/files/3/3/8/3/Foto-7KCHOQCN.jpg[/img]
img]http://www.volksforum.com/albums/files/3/3/8/3/Afbeelding177.jpg[/img]
nau enorm :redface: je kan zien dat ie wat ronder is , maar om dat nu enorm te noemen .
Komt ook omdat bij die 850 alles in kleur mee is gespoten, normaal zijn de bovenste delen van de bumper, deurlijsten, deurgrepen, ... allemaal kunstof grijs. Dan is het verschil wel goed te zien.....
Ik ben aan het broeden op een fantastisch voorsteltopic!
Maar... Eerst moet ik internet hebben thuis (kan op mijn werk niet te lang op VF zitten). Sommigen kennen mij al wel, van de uitdeukdag ;)
Hoi! Ik ben Jelle :)
breadfan83
25-10-2007, 17:01
Hoi! Ik ben Jelle :)
Je naam is in ieder geval al goed bekend hier. :D
Berserker
26-10-2007, 08:36
(kan op mijn werk niet te lang op VF zitten).
Waarom niet? :redface:
Waarom niet? :redface:jij=
[ ] geschikt
[x] ongeschikt
;)
Waarom niet? :redface:
Ik ben bevoorrecht een bureau te hebben waar men direct op het scherm kijkt als je de kamer binnenkomt... zo'n 25 meter lang :P
Al is dit snel afgelopen ;)
Berserker
26-10-2007, 10:24
Ohw dat lijkt me indd erg kut, pff zou toch liever ergens met me scherm richting muur gaan zitten...
Ohw dat lijkt me indd erg kut, pff zou toch liever ergens met me scherm richting muur gaan zitten...
3x raden hoe mijn bureau staat tov de rest :D
nadeel is alleen dat er vaak iemand aan mijn bureau staat met een vraag
Pedaalemmer
26-10-2007, 12:55
Mijn scherm staat ook lekker de juiste kant op....alleen mensen die op de a59 rijden kunnen wellicht als ze goed kijken zien wat ik doe :D
Berserker
26-10-2007, 13:10
Bij mij de schippers op de Maas.... :D
nadeel is alleen dat er vaak iemand aan mijn bureau staat met een vraag deze link snap ik niet zo?
misschien vergeet je t belangrijkste: een moeilijk gezicht trekken, alsof je heel hard nadenkt/werkt... Pff ik kan me een potje scheef kijken, niemand die me iets durft te vragen, en me baas zie ik met respect kijken als ie langloopt, van sow die jongen werkt hard :D
Haha mooi dit. Ik heb gewoon 2 schermen, nog beter :)
breadfan83
27-10-2007, 10:44
Ik heb ALT+TAB. :D
deze link snap ik niet zo?
dat er vaak iemand naast me staat en me stoort tijdens VF-en ;)
ScareMercy
30-10-2007, 21:39
Ik zal me ook maar eens voorstellen, zit al langer op het forum, maar niet echt actief geweest aangezien ik nog geen auto had. Maar sinds vandaag wel, golfje mk1, type of kleur weet ik nog niet, is voor mij ook niet belangrijk.. weet alleen dat hij over een uurtje hier op de stoep staat.
Hoi, ben Maikel :D
hoe krijg je dat voor elkaar??
breadfan83
30-10-2007, 22:46
Ik zal me ook maar eens voorstellen, zit al langer op het forum, maar niet echt actief geweest aangezien ik nog geen auto had. Maar sinds vandaag wel, golfje mk1, type of kleur weet ik nog niet, is voor mij ook niet belangrijk.. weet alleen dat hij over een uurtje hier op de stoep staat.
Hoi, ben Maikel :D
Heej Maikel, had het al gelezen in je msn.
Van de week er mee naar school? :D Proficiat in ieder geval.
ScareMercy
30-10-2007, 22:58
hoe krijg je dat voor elkaar??
Lieve opa die richting zwitserland rijd voor een auto voor zichzelf, en ondertussen een leuk golfje tegenkomt en denkt aan zijn kleinzoon :D
ScareMercy
30-10-2007, 23:18
Heej Maikel, had het al gelezen in je msn.
Van de week er mee naar school? :D Proficiat in ieder geval.
Dankje, ermee naar school zit er nog even niet in denk ik, moet nog even kijken in welke staat hij verkeerd etc, en een rijbewijs is ook niet mis :tongue:.. word tijd dat ik minder voor school hoef te doen en meer tijd voor lessen heb :(
Hey,ben hier net aangemeld en zal me dus ff voorstellen,gelukkig niet verplicht maar wel zo netjes,almoet je het aan iedereen persoonlijk overlaten.
Mijn naam is Harry en mijn vrouw heet Margriet(vandaar MenH,Margriet en Harry).
Deze naam gebruikte ik op het vwforum ook,maar heb na een hoop leeswerk op beide fora de overstap naar dit forum gemaakt.
Naast dit forum ben ik nog lid van www.chauffeursforum.nl ook onder de naa MenH.
Ik zal geen regelmatige poster gaan worden ivbm mijn werk als internationaal chauffeur.
Ben meestal 2 tot 4 weken van huis en vaak te vinden in Zweden,Frankrijk,Spanje.
Regelmatig ben ik samen met Margriet op pad.
Sinds kort(na een uitstapje naar een Audi a4 V6) weer in het bezit van 2 VW's.
Een mealic groene Golf III 2.0 GTI,fotos heb ik al ingallery geplaatst,en een rode Golf III 1.6 Variant Milestone sport.
De bedoeling was om beiden naar wens te maken,maar dit wordt te kostbaar,en dus mag de GTI geld gaan kosten en blijft de variant redelijk origineel en het dagelijks vervoermiddel.
Ben een aantal jaren lid geweest van de GTIclub-holland en heb vanaf mn 18e diverse GTI's type 1 en 2 gehad.
Heb inmiddels een verzamelingetje miniaturen en reclamemateriaal opgebouwd,met name op Kever gebied(dankzij vrouwlief).
Dit leek me een redelijke introductie,maar als er nog vragen zijn,laat maar horen.
t Antwoord kan dus wel ff duren ivbm werk,maar komt zeker.
Gr Harry
breadfan83
31-10-2007, 17:43
word tijd dat ik minder voor school hoef te doen en meer tijd voor lessen heb :(
Daarvoor moet je nog effe 4 jaar. :eek:
ScareMercy
31-10-2007, 19:11
Daarvoor moet je nog effe 4 jaar. :eek:
Ik hoopte dat ik na de tentamen week toch wel weer een paar lesjes in kon plannen ^^..
Hoi
Ik heb me net aangemeld ik en wil me graag ff voorstellen.Ben al even aan het zoeken hoe ik mezelf kan voorstellen en foto's kan plaatsen van mijn denk ik net golf 2 1.8 16v.
Ik hoor het wel
Michel
breadfan83
31-10-2007, 20:35
Ik hoopte dat ik na de tentamen week toch wel weer een paar lesjes in kon plannen ^^..
Ik had het ook meer over school. ;)
breadfan83
31-10-2007, 20:37
Hoi
Ik heb me net aangemeld ik en wil me graag ff voorstellen.Ben al even aan het zoeken hoe ik mezelf kan voorstellen en foto's kan plaatsen van mijn denk ik net golf 2 1.8 16v.
Ik hoor het wel
Michel
Welkom, en het forum biedt hulp:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8486
robertjan007
31-10-2007, 21:13
:redface: hoi ik ben robbie... mischien zijn jullie me vergeten... :redface:
Naast dit forum ben ik nog lid van www.chauffeursforum.nl Gr Harry
als ik hier de laatste tijd zo rondkijk zit het halve chauf forum in een VW :D
krijg je he ...48 uurige werk week
de chauffeurs hebben tijd over :D
zal me er ook ff onder zetten als chauffeur ...heb je er gelijk 3 onder elkaar :D
o nee jaap is planner geworden .......... :rolleyes:
breadfan83
01-11-2007, 13:11
We zijn toch (bijna) allemaal chauffeurs? :D
Berserker
01-11-2007, 14:40
We zijn toch (bijna) allemaal chauffeurs? :D
Hmm volgens mij zit jij toch meer in de ICT :rolleyes:
Natuurlijk meneer, maar voor wie is dat tweede biertje? :D
breadfan83
01-11-2007, 17:31
Hmm volgens mij zit jij toch meer in de ICT :rolleyes:
Zorg jij maar dat je je auto weer eens verder kunt chaufferen dan je garage. ;)
martiepartie
01-11-2007, 17:34
geloof dat mister Berserker gisteren aan het nachtrallyen is geweest, dat doet ie vast niet in zijn garage..:)
Golf_1_gts
01-11-2007, 17:37
geloof dat mister Berserker gisteren aan het nachtrallyen is geweest, dat doet ie vast niet in zijn garage..:)
Nee inderdaad dat ding komt er regelmatig uit en niet om netjes naar de meeting te rijden ;)
*edit ik chauffeur hem regelmatig naar de garage zodat hij gauw de poort open kan gaan doen :rolleyes:
robertjan007
01-11-2007, 20:29
hier ook een chauffeurtje...
breadfan83
01-11-2007, 20:49
Niemand van de heren chauffeurs heeft zeker zin even een setje velgen hierheen te chaufferen hè? :D
Berserker
02-11-2007, 08:47
Zorg jij maar dat je je auto weer eens verder kunt chaufferen dan je garage. ;)
Hij komt indd niet supervaak buiten, maar als ie buiten komt ga ik er niet met 50km/h naar een meeting rijden zodat ie daar de hele dag staat...
Nee dan wordt er ook mee gereden zoals t hoort.... :redface:
Tja als chauffeur heb je op de lange afstanden mooi de tijd om te peinzen over hoe je bolide er uit moet gaan zien en je komt nog eens andere autos tegen voor inspiratie.
Via het forum kunnen er misschien nog eens misverstanden opgelost worden tussen"snelle jongens"en vervelende chauffeurs.
nou,het topic is er voor dus ik zal me ook even voorstellen.
ik ben dus rudie, 23 jaar jong en ben woonzaam in het noorden van het land in het kleine plaatsje niebert,zo'n 20 km onder Groningen.
Ik rij dus in een zilvergrijze mk4,een 1.4 16v uit 1998.
http://www.onh.zolties.nl/albums/Rudie/DSCN1364.sized.jpg
http://www.onh.zolties.nl/albums/Rudie/DSCN1366.sized.jpg
http://www.onh.zolties.nl/albums/Rudie/photo66.sized.jpg
http://www.onh.zolties.nl/albums/Rudie/DSCN1386.sized.jpg
specs
Tuning
--
Exterieur
Witte zijknipperlichten
Highline achterlichten
Dakspoiler, dorpels,stootstrippen en handgrepen in kleur
Aerotwin ruitenwissers
Interieur
recaro interieur
Armsteun
Ophanging en remmen
V-Maxx schroefset
8 mm spoorverbreders voor
15 mm spoorverbreders achter
Velgen en banden
Zomer : 19in RS6 met Federal 215/35-19 banden
Winter : --
Audio and Multimedia
Pioneer radio
Standaard boxen
Giordon klasse 2 alarm
Planning
enkele kleine dingen
breadfan83
11-11-2007, 02:29
Heel gave auto.
Zijn die achterlichten nou helemaal rood? Wist niet dat dat standaard Highline was. Het staat in ieder geval erg mooi. Velgen staan ook mooi op een Golf 4, en 't interieur zit echt super. Heb er ook zo eentje gehad, de deurpanelen liggen hier nog steeds stof te happen.
En welkom op 't forum uiteraard. :D
maartenunplukt
11-11-2007, 02:36
tellen studentchauffeurs ook :redface:
Heel gave auto.
Zijn die achterlichten nou helemaal rood? Wist niet dat dat standaard Highline was. Het staat in ieder geval erg mooi. Velgen staan ook mooi op een Golf 4, en 't interieur zit echt super. Heb er ook zo eentje gehad, de deurpanelen liggen hier nog steeds stof te happen.
En welkom op 't forum uiteraard. :D
nee,de achterlichten zijn niet helemaal rood,dat lijkt zo omdat de zon er op scheen.zijn gewoon de normale highline achterlichten ;)
golf3freak
13-11-2007, 12:05
stel ik ma ook ma voor hoi ben mathijs 19 jaare jong rij golf 3 1.6i millestone blond kan niet rijden moeilijk stuure en schakelen tegelijk maar dat wend vanzelf en heb thuis als projecktje same met me pa een polo coupe uitelkaar zal binnekort ff foto,s droppe
greeeetz golf3freak of is dit het verkeerde topic
haha, welkom, en flink oefenen met dat sturen en schakelen tegelijktijd ;)
martiepartie
13-11-2007, 12:14
Goed.... :confused: WELKOM!!
Je stelt je ma voor?
Het is heel vervelend om teksten te lezen waar niet goed gespeld wordt, geen hoofdletters/komma's/punten gebruikt worden.
Ik moet de zinnen in ieder geval 2x lezen, voordat ik er wat van begrijp.
Naast oefenen met rijden (heb je een rijbewijs?) ook maar even oefenen met spellen.
Verder:
doe maar even wat foto's van beide auto's. Doet het altijd goed op een forum!
golf3freak
13-11-2007, 12:14
haha ja dankje gaat steeds beter oefening baard kunst hahah
Berserker
13-11-2007, 12:21
http://www.maarssen32.nl/Media/Grime/anita-baard.jpg
Patrick86
13-11-2007, 12:21
Hahaha.. :P
Berserker
13-11-2007, 12:22
http://www.fopshop.nl/info/images/baard.jpg
golf3freak
13-11-2007, 12:42
ahaha alleen nu de baard nog even wegdenken en het lijkt sprekend
btw hoe upload je foto,s beetje ingewikkeld
Berserker
13-11-2007, 13:32
ahaha alleen nu de baard nog even wegdenken en het lijkt sprekend
btw hoe upload je foto,s beetje ingewikkeld
mwoah
http://www.starmanproductions.nl/halloween/kleurplaten/mummy.jpg
golf3freak
13-11-2007, 13:44
ahahahah
Christiaan
24-11-2007, 16:19
Er is een subfora aangemaakt, waar iedereen (die dat wil natuurlijk) zich kan voorstellen!
Klik! (http://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=145)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.