View Full Version : Hebbuh hebbuh hebbuh
http://www.mobile.de/VW-Golf+Syncro+Country+VR6+2,9-color-Kleinbothen-11111111284518747_NSR43.html
alssie nou niet zo'n allejezus eind weg stond.......
country vr6
Best een dik ding....alleen is het interieur een domper met de rest...
ik vind hem wel cool, is in ieder geval uniek.. en dat interieur is wel simpel, maar niet onoverkomelijk...
alleen die wielen wel errug breed..
interieur is met een uurtje vervangen
Vet! Iets subtielere wielen kan geen kwaad. ;)
evilnyntje
14-11-2007, 23:27
Jaap, alles wat je ver haalt is lekker :), pak de diesel (als dat lukt met de klem) en ga cruisen.
ga cruisen, ding staat praktisch in oostenrijk
evilnyntje
14-11-2007, 23:41
Ja dus? 2 man heen halen, blijven pitten ergens in een hotel en dan weer terug.
heb jij met stijn gepraat?
evilnyntje
14-11-2007, 23:43
Nee, ik zit ergens anders zonder telefoon, ga zo bier zuipen. Maar Stijn heeft gewoon gelijk, halen, wat is afstad man, uniek is leuker.
breadfan83
15-11-2007, 02:13
Gewoon via Luxemburg rijden, daar een paar kannen voltanken, en zo goed als voor niks rijden. :D
Aan de postcode te zien is Oostenrijk nog een behoorlijk eind verder.
Dit ding staat ergens in de buurt van Leipzig (oost duitsland dus).
Knal je in 5 a 6 uurtjes makkelijk heen !!!!
holy shit, wat een dik ding..
en niet duur als je bedenkt wat een normale country doet
Beetlefreak
15-11-2007, 10:23
Go Jaap! Superding. Tis 700km enkele reis ;)
Pedaalemmer
15-11-2007, 10:39
DIK, de country der country's!
Doen Jaap... Je hebt al zoveel auto's, dan kan je nu eindelijk iets rijdends kopen (;)) en doe je gewoon iets anders weer weg toch?
robertjan007
15-11-2007, 11:48
echt heel super vet!!!!
a.busser
15-11-2007, 12:20
Mooie auto! Heel appart!
Jaap is stil... Kom jaap, ik rij wel mee. Vind het niet erg om terug te rijden met die VR6 :D
Jaap is aan het denken en rekenen
met de trein heen, exportnummer kopen en dan met met een dikke VR6country terug!
Dat ding is super stoer,komop Tjaap!!!Halen dat ding,
robertjan007
15-11-2007, 21:53
ja doen!!!!
mail in mn beste duits is de deur uit. eerst maar eens kijken of hij uberhaupt eingetragen is.. anders lukt het zowieso niet..
Vet, Dik supperrrrr . . . damm
mail in mn beste duits is de deur uit. eerst maar eens kijken of hij uberhaupt eingetragen is.. anders lukt het zowieso niet..
Niet teveel bomen op de weg zien. Halen dat ding en dan verder kijken :D
komt dat nu van jou Sander?? meneer ik heb na 2 jaar een laptop gekocht, en ben nu al 5 maanden aan het onderzoeken welke camera het beste is?
Pedaalemmer
16-11-2007, 11:26
en is het een 6 cilinder op kenteken?...anders krijg je dat hier nog aan je broek.
ja precies, moet dus wel eingetragen zijn,... maar begreep van Marc dat uit de afkortingen in de ad al blijkt dat hij gekeurd is.. dus dan zou hij ook als zodanig op kenteken moeten staan...
Die afkortingen (HU en AU) staan voor de Hauptuntersuchung en de Abgasuntersuchung...ik ben niet volledig ingevoerd in de materie, maar volgens mij is daar niet uit af te leiden dat de ombouw in de Fahrzeugbrief is "eingetragen". Aan de andere kant, hij rijdt op normale kentekenplaten, en niet op rode, dus neem maar aan dat het wel goed zit, je zou als Duitser niet bepaald slim zijn een 6-cilinder in te bouwen en dan ongekeurd te gaan rijden (wat met die rode platen wel weer kan).
Hoe dan ook...je moet die auto gewoon voor €5000,- (of ietsje meer of minder) van die beste man overnemen, zo'n gelegenheid zal zich niet snel meer voordoen.
En ik ben het zeer zeker met enkele sprekers eens..afstand is van ondergeschikt belang, sterker nog, daar hou je nog een paar leuke reisverhalen aan over. Ik zou het op de Hajee-manier doen. Ticket enkele reis, exportkenteken erop en terugrijden (of twee platen lenen van iemand met lef én met een Golf 2, wat kan jou het schelen :D ).
Zelf heb ik destijds de Scirocco die Area51 nu tekoop heeft uit Munchen gehaald, in een dag op en neer met de auto-ambulance..wat een avontuur. De vermoeidheid vergeet je, de lol niet!
Die afkortingen (HU en AU) staan voor de Hauptuntersuchung
bedankt!!die was ik even kwijt@
:D
Die afkortingen (HU en AU) staan voor de Hauptuntersuchung en de Abgasuntersuchung...ik ben niet volledig ingevoerd in de materie, maar volgens mij is daar niet uit af te leiden dat de ombouw in de Fahrzeugbrief is "eingetragen". Aan de andere kant, hij rijdt op normale kentekenplaten, en niet op rode, dus neem maar aan dat het wel goed zit, je zou als Duitser niet bepaald slim zijn een 6-cilinder in te bouwen en dan ongekeurd te gaan rijden (wat met die rode platen wel weer kan).
die conclusie had ik dus ook getrokken, als die duitser met 4cil. op kenteken aangehouden zou worden is hij echt niet jarig...
die conclusie had ik dus ook getrokken, als die duitser met 4cil. op kenteken aangehouden zou worden is hij echt niet jarig...
Als ik de voorgaande post van Tjaap lees haal ik daar uit dat jij uit de afkortingen in de ad kon destilleren dat de motor eingetragen is...maakt niet uit, waar het uiteindelijk om gaat is dat Jaap straks met een gerust hart de Country naar NL kan halen (wél doen hoor Jaap!!)
Kijk, dat je dan een wagenpark hebt dat qua aantal dat van de Sultan van Brunei evenaart, dat is bijzaak :D :D
begreep van Marc dat uit de afkortingen in de ad al blijkt dat hij gekeurd is..
gekeurd tot 08-08, niet dat dat met 6cil. is geweest, maar goed, details, Jaap moet hem gewoon gaan halen...
Gaat dat laatste nog concrete vormen aannemen, of je weet, Marc?
(of blijft het bij dagdromen?)
Jaap, ga je nog wat ondernemen?
Anders ga ik bellen voor een afspraak!
Altijd al willen hebben :cool:
Jaap heeft inderdaad serieus plannen die kant op te gaan als invoering geen groot probleem gaat worden
..dus toch nog met mitsen en maren omgeven?
Kom op man, dat ding vliegt door de keuring heen (chassisnummertje aflezen, no offence Hajee :) ) en daarna elders de APK, en Bob's your uncle!
nee, alleen die twijfel over "sechs Zylinder" op de papieren, that's all geloof ik..
Kijk, dat je dan een wagenpark hebt dat qua aantal dat van de Sultan van Brunei evenaart, dat is bijzaak :D :D
:D :D :D
hoop dat ie het doet , eindelijk weer iets unieks in nl :cool:
ja plan is er, maar heb mn andere mailadres aan die dude gegeven en kan daar vanaf mn werk niet bij, weet dus niet of hij al gereageerd heeft.
bellen werkt vaak het beste...en eventuele afspraken bevestigen met een fax of mail
(moet er wel een nummer bij staan natuurlijk)
.. dat ding vliegt door de keuring heen (chassisnummertje aflezen, no offence Hajee :) ) en daarna elders de APK
da's waar, maar waarom niet meteen de apk erbij? ik snap dat niet. 29,50 en dan rijd je weg met apk. "onze"apk is niks zwaarder dan die bij de garage op de hoek, en als iets niet ok is, kan het bij ons dezelfde dag zelfs ook gratis nagekeken worden.(als het is om een dubieuze auto te keuren ok, maar goed is goed toch?) :D
oke zag hem al staan op mobile ...dik ding jaap
al contact gehad met die knakker ?
anders nemen wij hem mee ( ga ik hem wel ff testen :D )
komen jullie daar in de buurt alberto? pikken jullie ook bij particulieren op dan?
Hemeltjes neemt Alberto ook zo mee...
;) :D
komen jullie daar in de buurt alberto? pikken jullie ook bij particulieren op dan?
ja hoor we komen er dagelijks
die auto waar ik op rijd is speciaal gekocht voor werk uit ludwichsfelde ( bij berlijn ) en komen ook in de buurt van leipzig ( ook daar zit toyota en nissan dealers )
bel anders ff met de firma is op het moment niet zo heel erg druk
0594 509 509
Hemeltjes neemt Alberto ook zo mee...
;) :D
dat was prive ruben :D was wel ff geduld werkje van dimi ( jettameister )
moest ff zo uit komen :thumbup:
Jongens dit is toch kat in het bakkie voor Japio? Vokslksklwien haalt de auto nog voor hem op ook (wel even een zakje ducaten meegeven). Jaap, regel het nou alsjeblieft, niks zo irritant als straks één of andere "onbenul" die advertentie leest en dat ding voor je neus wegkaapt(*) Wedden dat je dan zegt: "Ik had het ook gewoon moeten doen", waarna je, groen van afgunst, een topic op VWForum (hier zou ie het al niet meer durven, vermoedelijk) van een besnorde jongeman uit een willekeurige stad of dorp leest, die luidt: "Mijn nieuwe 6-cilinder Country"
(*) Geloof me, ik weet waar ik het over heb. Jaren geleden stond er een artikel in de WOB over een oosterbuur die een marsrode '76-er Golf 1 had gekocht, in zeer goede, vrijwel nieuwstaat. Hij had de auto daarna van de grond af opgebouwd.Dik dashboard van het laatste type erin gebouwd, 98-pk cabrio-motor, digifiz, klapraampjes voor én achter, H&R-schroefset, BBS-en, zwart leer uit een Golf 3, bodem in de kleur gespoten, echt een ge-wel-di-ge auto. Honderd keer dat artikel herlezen en gezwijmeld bij de foto's, totdat een jaar of drie geleden die auto opeens op Ebaymotors.de stond. Ik moést hem hebben, maar was niet gretig genoeg, ken je dat?
Hoe het afliep laat zich raden..ik was niet adequaat genoeg bij het bieden, en één of andere Duitse Heinrich ging (voor een hele billijke prijs) met die rijdende natte droom aan de haal. Heb ik mezelf nooit vergeven.
De moraal van dit verhaal mag duidelijk zijn... :cool:
@scumbag....(geweldig van die "besnorde jongeman uit een willekeurige stad of dorp"!!) je hebt gelijk:
@Tjaap: volgende keer beter eerst kopen daarna posten?? ;)
(hebben is hebben)
da's waar, maar waarom niet meteen de apk erbij? ik snap dat niet. 29,50 en dan rijd je weg met apk. "onze"apk is niks zwaarder dan die bij de garage op de hoek, en als iets niet ok is, kan het bij ons dezelfde dag zelfs ook gratis nagekeken worden.(als het is om een dubieuze auto te keuren ok, maar goed is goed toch?) :D
Vermoedelijk heb je gelijk hoor, maar velen (ikzelf incluis) denken altijd dat een keuring bij de RDW extreem streng en ONrechtvaardig is. Zal ongetwijfeld niet op feiten maar op meningen gebaseerd zijn.
Mijn RDW-angst komt voort uit een keuring die ik eens liet doen op een T2A die ik in ging voeren. Die werd me daar onder handen genomen (was nog onder de oude wetgeving)...uit elkaar getrokken op één of andere meetbank voor assen, gemeten, gewikt, gewogen, en vervolgens afgekeurd (op een redelijk iets hoor, geen muggenzifterij).
Na die traumatiserende ervaring heb ik voor een APK altijd een beroep gedaan op de beroemde "16 uur 55-afmelding" bij mijn lokale garage...succes gegarandeerd, en geen steekproef! :) Let wel, de auto was dan ook wel écht goed hoor, geen bedrog of gemarchandeer, meer angst voor de man van de RDW, hahaha
is zelf ophalen niet veel leuker, plus dat je dan kan beoordelen wat je koopt?
roadtrip!!!
is zelf ophalen niet veel leuker, plus dat je dan kan beoordelen wat je koopt?
Zit wat in, het zou toch een beetje "tweedehands" aanvoelen als je niet zélf naar die man gaat, zélf afdingt en betaalt en hem zélf hierheen haalt of rijdt, maar als je dat door een derde partij laat doen. Dat is nou juist de kick van een auto kopen (onderweg stoppen, lachen om het kapsel van de Duitse tankbediende, ergens eten in een Konditorei of wegrestaurant waar sinds de jaren vijftig niets veranderd lijkt, onderweg VW-tjes spotten, heerlijk! :D )
precies.. we hebben zo al tientallen auto's gekocht (en teruggereden op een enkele keer na ;)) en elke keer was het weer een avontuur op zich.
Die lol is het kopen van een nieuwe auto al waard..
Dit is de ideale daily voor je, Jaap..
We kunnen het zelfs in 2 dagen doen, we zijn allebei zondag en maandag vrij ;)
Zit wat in, het zou toch een beetje "tweedehands" aanvoelen als je niet zélf naar die man gaat, zélf afdingt en betaalt en hem zélf hierheen haalt of rijdt, maar als je dat door een derde partij laat doen. Dat is nou juist de kick van een auto kopen (onderweg stoppen, lachen om het kapsel van de Duitse tankbediende, ergens eten in een Konditorei of wegrestaurant waar sinds de jaren vijftig niets veranderd lijkt, onderweg VW-tjes spotten, heerlijk! :D )
ja we lachen wat af :D :D
Wat mij altijd overkwam als ik naar Duitsland ging om een auto (maar ook wel een motor, auto-onderdelen of een scooter) te kopen, was als je op de schier eindeloze wegen (" Vanaf hier nog maar 400 kilometer!") je in een soort trance kwam, waardoor ik tijdens het rijden altijd "Road to Nowhere" van The Talking Heads ging neurieën :D
breadfan83
16-11-2007, 23:29
Jaap, staat ie al vor der Tür?
Luister naar Scummie, hap toe :)
Ik ben helemaal voor die Country, je roept nou al zo lang dat je er een wil...en check nou deze brute oldskool-Touareg die zomaar even je pad kruist!
nou heb mail terug... klinkt nog steeds goed...
en Hajee.. over dat eerst kopen dan posten,... komt echt door jullie dat ik echt zoiets heb van: dit is eigenlijk best haalbaar....
wanneer ga je hem nu halen dan???? mooi export plaatje erop..... komen wij allemaal aan de grens naar je zwaaien.....
nou heb mail terug... klinkt nog steeds goed...
en Hajee.. over dat eerst kopen dan posten,... komt echt door jullie dat ik echt zoiets heb van: dit is eigenlijk best haalbaar....
:D prijs is ook niet verkeerd hoor..
love em or hate em..ze worden wel steeds duurder..
love em or hate em..ze worden wel steeds duurder..
klopt worden steeds duurder z'n ding die ik heb ook al :eek:
staat toch ook wel een telefoon nummer bij jaap
bellen die Tino Mürner.... :thumbup:
Christiaan
17-11-2007, 10:55
Regelen en gaan halen dat ding. Niet zeuren, komt vast wel goed hier met keuren e.d. Je hebt toch nog een heel wagenpark waarmee je kunt rijden, maar aangezien deze nog gewoon keuring heeft...
Go Curly!
wanneer ga je hem nu halen dan???? mooi export plaatje erop..... komen wij allemaal aan de grens naar je zwaaien.....
Voor je het weet is ie dan al voorbij met z'n VR6..
a.busser
17-11-2007, 18:01
Lijkt me super als deze naar nederland komt!!
Iedereen roept hier wel makkelijk over exportkenteken etc, maar hoe moet dat dan precies, daar ben ik dan weer in geinteresseerd!?
Sjeesbeest
17-11-2007, 22:52
Iedereen roept hier wel makkelijk over exportkenteken etc, maar hoe moet dat dan precies, daar ben ik dan weer in geinteresseerd!?
In duitsland afhalen bij een KFZ-bureau en voor 85 euri mag je dan 5 dagen rondrijden met een duitskenteken en dan is ie ook nog eens verzekerd :) en krijg je de witte platen ook mee.
Zo heb ik ook 5 dagen kunnen rijden met mijn Golfie mk1 gti die ik pasgeleden opgehaald heb uit duitsland :)
Het voordeel dat ik dan weer heb, is dat ik dichtbij de grens woon en dus maar 10 km hoef te rijden voor zo'n kenteken.
EDIT** ----> zie ik dat goed?!!......... d'r zit kats een Mazda interieur in :P
Super. Leer en xenon erin en je hebt een concept-PC-hoofdtractor van begin jaren '90! Echt super!
wat is een KFZ bureau en waar vind ik die? elk stadje? wat moet je meenemen om zo'n kenteken aan te vragen?
Kraft FahrZeug
ik denk legitimatie.
het kost inderdaad iets van 85,-
dan krijg je 2 kentekenplaten(met zo'n gekleurderand aan de zijkant, daar kun je aan zien dat het tijdelijke platen zijn, hier staat in getallen op hoe lang ze geldig zijn)
je hebt er gelijk een verzekering bij
en je krijgt een soort van blanco kentekenboekje,
wat je in kunt vullen met de gegegens van de auto als je daar bent
platen erop en rijden maar...
let op:vanaf rotterdam naar leipzig:
snelste route over 691,8 km
in ongeveer 6 uur en 36 minuten
Van
Rotterdam
Naar
postcode 04668
Duitsland
dan wordt je volgens de routeplanner over Enschede gestuurd, dan neem je afslag Epe-Gronau, dan rijdt je omgeveer 300 meter naar links,
daar zit AJV (www.ajv.de) welke je eerst even gebeld hebt, zodat de platen klaarliggen, met een beetje geluk praten ze daar ook nederlands, en anders zijn ze wel in staat gebrekkig duits te vertalen naar verstaanbaar duits. :D beetje geld achterlaten,
platen boekje etc in de auto 300 meter terug, en je weg vervolgen!
of even google-en op exportkennzeichen of Schilderstelle,
maar als het allemaal te ingewikkeld is, neem je toch een auto met aanhanger mee, of een oprijwagen?
beter gewoon heen rijden dan heel lang puzzelen hoe je met exportplaten die kant op kunt, dan is ie vanzelf wel een keer verkocht. :rolleyes:
maar ik zie nu eigenlijk geen excuses meer om hem niet op te halen! ;)
dus wat ga je doen is onze grote vraag?? :rolleyes:
Sjeesbeest
18-11-2007, 09:27
let op:.......... lang en mooi en het enige juiste antwoord ........dus wat ga je doen is onze grote vraag?? :rolleyes:
:thumbup:
Dus?
haal em graag voor je op jaap
laad wel ff wat BMW bij in leipzig voor oosterhout
of 4 chassis voor zeebrugge of VW voor pon ....
let op:vanaf rotterdam naar leipzig:
snelste route over 691,8 km
in ongeveer 6 uur en 36 minuten
Van
Rotterdam
Naar
postcode 04668
Duitsland
in de vrachtauto doen we van frans op de bult tot aan ursleben 4:15 over
als het goed loopt ;) want op het moment is die A2 een dik drama
als jaap met een aanhanger die kant op gaat kunnen er nog wel paar uurtjes bij die 6:36 min
ik gok op z'n 8 a 9 uur vanaf rotterdam tot aan Kleinbothen
met een aanhanger dan he
maar zonder gekheid , hoe staat het met het contact met die gast
wat kan hij voor jou betekenen daar ?
wat is een KFZ bureau en waar vind ik die? elk stadje? wat moet je meenemen om zo'n kenteken aan te vragen?
Zum Straßenverkehrsamt, Schalter Ausfuhrkennzeichen, sollten Sie folgende Papiere mitnehmen:
- Versicherungsbestätigung (Deckungskarte) des Versicherers
- Zulassungsbescheinigung Teil II (früher:Fahrzeugbrief) im Original
- evtl. Bescheinigung der Außerbetriebsetzung
- Pass oder Personalausweis des
Ausführers im Original oder als
Kopie mit Vollmacht des Ausführers
Die Kosten für die Zulassung auf Ausfuhrkennzeichen, den Internationalen Fahrzeugschein und die Kennzeichen betragen ca. 50 €. Nach § 19 FZV (Fahrzeugzulassungsverordnung) muss ein gebrauchtes Fahrzeug bei der Zulassungsstelle zur Identifikation vorgeführt werden, bei neuen kann darauf verzichtet werden.
maar je kunt de verkopende partij ook vragen of ie dat kan en wil regelen.
jaja... de mailtjes gaan heen en weer... ik wacht nu op betere foto's
a.busser
18-11-2007, 13:11
Dan wachten wij mee op betere foto's.
Denk dat ik namens ons allen spreek dat ook wij daar naar benieuwd zijn! :)
je moet niet mailen, je moet rijden!
;)
jaja... de mailtjes gaan heen en weer... ik wacht nu op betere foto's
Wát???? Wachten op betere foto's??? Hoezo, was de stand van de sigarettenaansteker niet goed zichtbaar op de eerdere foto's, of wilde je een close-up van het bandenprofiel? Geloof me, die verkoper denkt straks dat je zo'n zeurderige tijdverspiller bent (a.k.a. een Hollander) en straks is die Country ofwel uit de verkoop óf aan iemand uit Gdansk verkocht.
Jaap, je bent óf stronteigenwijs, óf onzeker om de gok van de reis te aanvaarden...wat het ook is, ik snap er niks van. Had ik (en velen met mij) die auto op het oog gehad, dan was ik dezelfde avond nog naar Duitsland gereden om hem te bekijken. Maar nee hoor, meneer gaat lekker zitten chatten met de verkoper en vraagt om nog wat foto's :screwy: :D
Marc had nog wel aangeboden dit weekend met je mee te rijden, Voslkskwien wil de auto voor je ophalen, Hajee loodst je, als ware hij je eigen Tomtom naar de bestemming...als dit maar niet eindigt als het bekende "twee honden vechten om een been" verhaal... :(
Marc had nog wel aangeboden dit weekend met je mee te rijden, Voslkskwien Alberto is ook goed :D wil de auto voor je ophalen, Hajee loodst je, als ware hij je eigen Tomtom naar de bestemming...als dit maar niet eindigt als het bekende "twee honden vechten om een been" verhaal... :(
ik kan het zonder tom tom ook wel vinden :D
gaan jaap :thumbup: kom morgen leeg in flensburg ...is maar een stukje :cool:
ik heb de laatste x 150 euro betaalt voor een export kenteken.... die was wel een maand geldig en verzekert... misschien ook een idee.....
Wát???? Wachten op betere foto's??? Hoezo, was de stand van de sigarettenaansteker niet goed zichtbaar op de eerdere foto's,
heb je de add uberhaupt bekeken?
maarre, foto's zijn binnen...
Kevin20v
19-11-2007, 12:19
maarre, foto's zijn binnen...
Nou waar wacht je op? POSTEN :D
Man man man wat een gaaf ding :eek:
Koen is sleeping
19-11-2007, 12:43
Heeft de gemeente R'dam wielklemmen in die maat? :rolleyes:
Inderdaad, foto's! De foto's van de add waren nogal bagger :)
Ik zie geen krasjes, roestplekjes onder raamrubbers, oid op foto's. Je had hem ondertussen al kunnen hebben staan. :)
scumbag, ROFL!! :D
breadfan83
19-11-2007, 13:11
En staat ie NU dan eindelijk vor der Tür?
Ik zie geen krasjes, roestplekjes onder raamrubbers, oid op foto's
Dat is precies mijn punt..foto's geven alleen een globaal beeld. Let wel, veel steenslag o.i.d. zal die Golf niet hebben, hij staat immers een meter boven de weg :D.
Neemt niet weg dat ik erg benieuwd ben naar de nieuwe foto's, én wanneer de auto gehaald gaat worden.
, én wanneer de auto gehaald gaat worden.
Als Jaap hem niet gaat halen, ga jij zeker wel hé ?? :tongue:
Nou, ik vind het een gave auto, maar het is niets voor mij hoor. Ik zou het alleen niet kunnen uitstaan dat ie opeens verkocht is aan een derde partij. Jaap hoort in die auto!!
User-x vond het toch ook wel wat?
Big_Mac_Mark
19-11-2007, 14:35
Jaap, haal dat k*tding nou gewoon op! Is pecies zoals Scummi zegt; je krijgt er onherroepelijk spijt van als je het niet doet!
(btw, 'k*tding' als in GEILE BAK!)
Jazzblue
19-11-2007, 15:20
Ben ook wel benieuwd naar de foto's:D.
Hier ga je heel veel spijt van krijgen als je hem niet ophaalt, als ik het geld had gehad had de auto bij mij voor de deur gestaan:D.
Ik sta bekend om lang twijfelen over dingen.. en dan weer heel impulsief dingen kopen..
heb de foto's binnen. ding ziet er goed uit, velgen zijn ook helemaal goed.
maar tis wel 6500 euro. op zich niet veel voor de auto, maar wel voor mij.
maar over mijn twijfelen, dit zijn nu niet auto's die met een dagje verkocht zijn normaal gezien.
Pedaalemmer
19-11-2007, 15:26
Inderdaad gewoon goed over nadenken. het is best wat geld voor een golfje 2. Maar ik hoop dat je het bijelkaar geschraapt krijgt en gewoon lekker op pad gaat om hem op te halen. Succes!
mk2 stoo
19-11-2007, 15:27
Ik sta bekend om lang twijfelen over dingen.. en dan weer heel impulsief dingen kopen..
heb de foto's binnen. ding ziet er goed uit, velgen zijn ook helemaal goed.
maar tis wel 6500 euro. op zich niet veel voor de auto, maar wel voor mij.
maar over mijn twijfelen, dit zijn nu niet auto's die met een dagje verkocht zijn normaal gezien.
jaap, 6500 is vraagprijs......
Ik ken je verders niet maar halen dat ding :D
Verkoop die 6 andere .... :D
Verkoop die 6 andere .... :D
6 ??
In welke kist heb jij de afgelopen jaren gelegen ?? ;)
6 ??
In welke kist heb jij de afgelopen jaren gelegen ?? ;)
weken,.. de 6e is pas een maand of wat weg.. tzijn er nu nog 5 en er zouden er 3 moeten wijken voor deze.
Big_Mac_Mark
19-11-2007, 15:39
weken,.. de 6e is pas een maand of wat weg.. tzijn er nu nog 5 en er zouden er 3 moeten wijken voor deze.
Nou Jaap, wat heb je in de aanbieding? :D
a.busser
19-11-2007, 15:54
Tja.... blijft natuurlijk makkelijk shoppen met de beurs van een ander....
Snap dat je er goed over na wil denken, maar ik snap ook dat er meer kapers op de kust zijn.
Dus enige haast lijkt me geboden.
meijer1972
19-11-2007, 17:06
Mijn broer heeft ook interesse. Hij heeft net gebeld en gaat morgen kijken. Als het wat is dan neemt hij hem gelijk mee.
a.busser
19-11-2007, 17:08
...dat bedoelen we dus....
meijer1972
19-11-2007, 17:09
Alleen ik heb geen broer, maar zo snel kan het gaan. Laat het niet aan jouw neus voorbij gaan Tjaap. Dat is mij ook wel eens gebeurd. Wat heb je in de aanbieding? Misschien ben je dat zo kwijt hier en heb je het geld er voor liggen.
Good luck
Als Tjaap die andere auto's verkoopt, heeft ie al gauw €78,50 extra om te besteden aan de Country...heb je nog statiegeldflessen thuis? :D :D :D
En inderdaad Jaap..het is een vraagprijs, die 6500 (VB staat zoals je wel of niet weet voor Verhandlungsbasis). Had er FP (Festpreis) voor het bedrag gestaan, was het een andere verhaal (hoewel er heus wel ruimte is.)...even weer off-topic: wat vinden jullie van zo'n tekst bij een advertentie: "Ik moét er 5000 Euro voor hebben, dat is mijn uiterste prijs, want de auto hoéft niet weg".
Nee, je adverteert hem voor de lol :screwy:
Berserker
20-11-2007, 08:18
Als Tjaap die andere auto's verkoopt, heeft ie al gauw €78,50 extra om te besteden aan de Country...heb je nog statiegeldflessen thuis? :D :D :D
En inderdaad Jaap..het is een vraagprijs, die 6500 (VB staat zoals je wel of niet weet voor Verhandlungsbasis). Had er FP (Festpreis) voor het bedrag gestaan, was het een andere verhaal (hoewel er heus wel ruimte is.)...even weer off-topic: wat vinden jullie van zo'n tekst bij een advertentie: "Ik moét er 5000 Euro voor hebben, dat is mijn uiterste prijs, want de auto hoéft niet weg".
Nee, je adverteert hem voor de lol :screwy:
Voor klassiekers of specialere auto's vind ik dat wel kunnen...
Big_Mac_Mark
20-11-2007, 11:02
Goed, en weer terug naar Jaap's nieuwe gebakje....Hoe staat het er mee?
Alleen ik heb geen broer, maar zo snel kan het gaan. Laat het niet aan jouw neus voorbij gaan Tjaap. Dat is mij ook wel eens gebeurd. Wat heb je in de aanbieding? Misschien ben je dat zo kwijt hier en heb je het geld er voor liggen.
Good luck
:woowoo:
Halen Jaap. Ding past bij jou.
breadfan83
20-11-2007, 15:54
Good luck
Eikel. :D
Maar 't klopt wel. :D
Het is wel erg stil van Jaap's kant de laatste twee dagen... zou ie hem al zijn aan 't halen? :eek:
Jaap was heel even automoe, van het weekend is bij de Diesel een raam ingedonderd.. kon er ook nog wel bij..
Jazzblue
20-11-2007, 16:11
Verder nog geen beslissing genomen over de Golf County VR6:D?
Kevin20v
20-11-2007, 16:12
Country ophalen, uitzoeken wie die ruit eruit genaaid heeft en dan over de lui heen rijden met de vr6 :D
breadfan83
20-11-2007, 17:20
Jaap was heel even automoe, van het weekend is bij de Diesel een raam ingedonderd.. kon er ook nog wel bij..
:(
Golf 2? Daar heb ik nog wel wat glaswerk van liggen als 't goed is.
nee Golf1 is al gefixt zowaar een sloop gevonden waar ze nog een ruitje hadden staan.
breadfan83
21-11-2007, 16:08
En nou .....
:goodpost: :D
Misschien iemand van het forum die vond dat je niet snel genoeg die VR6 ging halen ;)
en ik maar wachten op een ritje leipzig .......
jajaja... ik heb eergister een bod gedaan, maar nog niks teruggehoord. ff afwachten hoe en of hij reageerd.
Kevin20v
23-11-2007, 19:14
Zal ik em anders gaan halen? :D
breadfan83
23-11-2007, 19:54
Zal ik em anders gaan halen? :D
Zorg jij maar eerste even dat die poep-bruine cabrio van jou afkomt. :tongue:
reactie, we zitten nog maar een paar meijer van elkaar af... en toch ga ik die er nog even uit proberen te halen.
Kevin20v
23-11-2007, 20:00
@ Breadfan: Ook daar zit wat in :D
@ Tjaap: goed bezig man!! Dan wil ik em komend jaar wel ergens op een meeting zien he... :D
Pedaalemmer
23-11-2007, 21:19
mmm een paar is toch 2? dus je hebt 6k geboden?
Viperwin
23-11-2007, 22:46
Dat moet lukken toch? Beetje het ego van de beste man strelen, vertellen dat de auto zijn moments of fame zal krijgen, hem op de hoogte zal houden van het verdere leven van de auto? Zacht maken die vent. ;)
mmm een paar is toch 2? dus je hebt 6k geboden?
nope.. minder maar heb een tegenbod gehad.
breadfan83
24-11-2007, 01:15
Hoop dat 't gaat lukken Jaapie! :D
Christiaan
24-11-2007, 14:27
Paar dagen niet op het forum geweest, denk ik, die VR6 zal inmiddels wel in RTD staan....
Schiet nou is op man! :D
mwoahhhh, prijsonderhandelingen kun je ook eye-to-eye doen hè :)
martiepartie
26-11-2007, 11:47
ja, maar om daar voor heen te rijden en er toch achter te komen dat het niet gaat lukken...
De verkopende partij staat sterk, als ze weten dat je er niet de halve wereld voor afgereden hebt..
Kom! nu niet Jaap gaan aanmoedigen om nog tientallen mailtjes te gaan sturen richting Duitsland. Dat is juist de hele tendens van dit topic (scumbag op het voortouw :D).
Er heen gaan en afhandelen die zaak!
Hoe staat het er nu voor Jaap??
breadfan83
29-11-2007, 18:11
Hoe staat het er nu voor?
word niks ........betrouwbaare bron :D
breadfan83
30-11-2007, 04:14
Voor die paar honderd euro?
Of is 't gewoon niks?
Zonde in ieder geval... :(
Chr-ome Weber
30-11-2007, 16:26
Ja maar wij kennen die bron niet, dus vertel :D
Voor die paar honderd euro?
Of is 't gewoon niks?
Zonde in ieder geval... :(
volgens de bron was het wel een leuke basis
maar idd een paar honderd euro + bpm + reis kosten + keuring + + +
word een paar honderd euro opeens heel veel geld
maar dat laat de bron het zelf maar vertellen :D
Pedaalemmer
30-11-2007, 17:23
jammer!
SlimMasterShady
30-11-2007, 20:17
Lees het topic nu pas... maar tis wel een dikke country!
Jammer dat hij niet deze kant opkomt.
ja ben toch nog maar eens goed gaan rekenen toen hij me niet echt tegemoet kwam, en voordat je hem ook daarwerkelijk voor de deur hebt staan ben je toch wel 7500 kwijt. en dan was die paar honderd idd net de druppel. zal vanavond zijn foto's eens uploaden. tis wel echt een mooie auto. maar heeft nog wel het een en ander nodig.
tis een instant classic dat wel... maar misschien toch te hoog gegrepen voor mij,.
Wijze beslissing Jaap :thumbup:
evilnyntje
30-11-2007, 20:41
Jep Jaap, je kans komt nog wel, no worries.
ja ben toch nog maar eens goed gaan rekenen toen hij me niet echt tegemoet kwam, en voordat je hem ook daarwerkelijk voor de deur hebt staan ben je toch wel 7500 kwijt. en dan was die paar honderd idd net de druppel. zal vanavond zijn foto's eens uploaden. tis wel echt een mooie auto. maar heeft nog wel het een en ander nodig.
tis een instant classic dat wel... maar misschien toch te hoog gegrepen voor mij,.
wel mooi zo'n country met vr6, maar 7500,- is ook best een bedrag daar zijn wel veel mooie auto's voor te koop
jammer maar helaas dan...
groot gelijk jaap ..blijfd veel geld en dan nog is ie niet klaar
nu maar op zoek naar een choom edition :thumbup:
Als je een normaal en serieus bod doet bij mijn vader wil hij hem denk ik wel verkopen.
Mijn moeder vondt het niet echt een prettige auto en hij wilde weer wat anders.
Onder de 4500 gaat hij niet weg.
jkooistra@hetnet.nl
Emiel. die wil ik graag komen bekijken...
ik zeg ..........in koppertje
breadfan83
03-12-2007, 02:48
Jammer, maar te duur is te duur.
Dan gooi je toch gewoon in die van Emiel een VR6... en eentje achterin. :D
Heb z'n vader al gemaild. Die wist echter van niks. Denk dat Emiel hem liever weg heeft dan z'n vader :tongue: maar hij weet in ieder geval dat ik intresse heb.
servibruls
04-12-2007, 20:55
De zoon verkoopt de auto van zijn vader :P
hier de pics van de VR6
http://www.volksforum.com/albums/files/7/Cimg4829m.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/7/Cimg4831m.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/7/Cimg4839m.jpg
hij blijft geweldig
is deze nou nog niet gekocht :P jonge jonge gewoon ophalen man
nee en word ook niet gekocht.. door mij iig
Heb z'n vader al gemaild. Die wist echter van niks. Denk dat Emiel hem liever weg heeft dan z'n vader :tongue: maar hij weet in ieder geval dat ik intresse heb.
Die ouwe lult uit zijn nek,hij krabbelt nu alleen weer terug .het wordt nu menens en hij wil er nu weer niet vanaf.
Ik zal hem even toespreken ..............:):):)
Die ouwe lult uit zijn nek,hij krabbelt nu alleen weer terug .het wordt nu menens en hij wil er nu weer niet vanaf.
Ik zal hem even toespreken ..............:):):)
:D :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.