View Full Version : US knipperlichten
US knipperlichten universeel voor iedere auto! Door de set aan te sluiten op het standlicht, en de knipperlichten branden je knipperlichten altijd (zwakke 'lichtsterkte') als je je stadslicht aan zet. Als je vervolgens knippert, knipperen ze met volle lichtsterkte (sterk - zwak - sterk - zwak)... Dit onderscheid is groot dus er kan geen verwarring ontstaan...
Je krijgt 2 kleine geisoleerde printplaatjes waarop de elektronica gemonteerd is om dit mogelijk te maken, dit is dus spatwaterproof. Daaruit komen 3 draden, 1 sluit je aan op standlicht+, andere op knipperlicht+ en de andere sluit je aan op je knipperlicht...
Dus niet meer klooien met andere fittingen, lampjes, etc, maar gewoon aansluiten en klaar.
Bestaat uit:
- 2x 'unit' met 3 aansluitkabels (1 unit per knipperlicht)
- Aansluithandleiding
Prijs:
20,- euro (verzendkosten 2 euro, kan dit helaas niet meer gratis doen!)
Foto:
http://www.volksforum.com/albums/files/4/1/4/2.jpg
Reactie via pm graag, dat werkt wat beter!
SpiderClass
30-12-2007, 14:11
Alvast bedankt he Melvin! :thumbup:
Vento Vice
31-12-2007, 20:15
STAAT LEUK EN IS GEMAKKELIJK AAN TE SLUITEN! DOEN!
http://www.volksforum.com/albums/files/2/9/8/8/GT155destoepafkannetnog.jpg
(hier staan de knippers uit, dus in de stadslichtstand)
http://www.volksforum.com/albums/files/2/9/8/8/GT193rechtsvoorlicht.jpg
(ook leuk in combinatie met 'Angel Eyes'!)
Up!
(VentoVice, hoeveel moet ik betalen voor die reclame :))
Pedaalemmer
02-01-2008, 13:49
Is dit legaal? En mag dit met oranje knippers?
Weet niet 100% zeker of het legaal is... maar ken wel meerdere auto's waarbij het standlicht bij de knipperlichten bij in zitten (volgens mij meerdere suzuki's (alto & vitara enzo) en sommige mazdas geloof ik)...
ik rij er toch alweer een jaar mee rond zonder problemen, wel heb ik ze er voor de apk ff uitgehaald
ben vorige week aangehouden, heb ze achter zitten. politie vond t vreemd, maar ik liet zien dat de knippers duidelijk onderscheid hadden, en toen reed ik weer vrolijk door. :)
ik wil wel een setje hebben, zou je je gegevens willen pben,,
alvast bedankt
JettaPowerrr
14-01-2008, 18:27
Is dit een doorlopend aanbod? Of zolang de voorraad strekt?
Heb wel belang bij een setje, maar heb het nu nog niet direct nodig.
Nou, ik heb nu nog maar 3 of 4 setjes geloof ik, maar ik kan wel weer nieuw regelen maar op welke termijn weet ik nog niet!
pb's gestuurd...
JettaPowerrr
14-01-2008, 20:39
Okido, staat ook niet in de brand. ;)
classicline
22-01-2008, 12:37
Is dit legaal? En mag dit met oranje knippers?
Je stadslicht mag niet oranje zijn, met witte knipperlichten mag het zeker,
maar ik heb op mijn MK2 de US bumpers met oranje knipperlichten en mij hebben ze ook nog nooit aangehouden.
Ik heb een tijdje in Noord US gewoond en daar had iedereen het, het is bedoeld om goed zichtbaar te zijn in de sneeuw. Ik had het ook op mijn Chevy K2500,Ik kan me niet voorstellen dat het hier illegaal is, als je aangehouden zou worden ervoor kan je zeggen dat het vanwege sneeuw is :)
classicline
22-01-2008, 22:37
Ik heb een tijdje in Noord US gewoond en daar had iedereen het, het is bedoeld om goed zichtbaar te zijn in de sneeuw. Ik had het ook op mijn Chevy K2500,Ik kan me niet voorstellen dat het hier illegaal is, als je aangehouden zou worden ervoor kan je zeggen dat het vanwege sneeuw is :)
Staat duidelijk in de regels van het RDW dat stadslicht/markeerlicht aan de
voorzijde alleen geel en wit mag zijn en de knipperlichten wit of oranje.
Dus het mag gewoon alleen mag niet oranje zijn ook niet tegen de sneeuw.
Maar zoals gezegt mij hebben ze nooit aangehouden en ik vind het super staan alleen voor de keuring moeten ze echt wit zijn.(of geel)
Vento Vice
23-01-2008, 06:22
...volgens mij wordt er gewoon 'oranje' bedoeld, als er word gesproken van 'geel'...
Zó heb ik het i.i.g. bij de verkeerslessen geleerd.
De enige ècht gele verlichting zie je vooral in Frankrijk als dim en grootlicht (geel i.p.v. wit tegen verblinding; voor de rest is er geen enkele verlichting 'geel'...
classicline
12-02-2008, 21:02
...volgens mij wordt er gewoon 'oranje' bedoeld, als er word gesproken van 'geel'...
Bij een verkeerslicht wel bij knipperlichten niet.
up!
Verzending naar buurland België ook?
kan je me pm sturen met juiste prijs dan? :thumbup:
Verzenden naar belgie is ook mogelijk, ik had je al gepm'ed toch? verzending is dan een 4/5 euro geloof ik... en een up! bijna uitverkocht trouwens...
bluebastard
10-06-2008, 22:57
zijn ze nog wel te krijgen of is het helemaal over en op ???
Ik kan nog eens informeren, er zijn er nu wel veel met interesse weer... wordt vervolgd... sowieso in een ander topic dan
Beetlefreak
10-06-2008, 23:29
Dan gooi ik deze in de kast :)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.