View Full Version : Cult: Scirocco mk1 'Wildcat' voorspoiler! nieuw!
te koop aangeboden voor scirocco mk1.
Voorspoiler, type 'wildcat'
dit vind je waarschijnlijk nooit weer, zeker niet gloedjenieuw!
Nog in plastic verpakt en ongespoten.
http://www.volksforum.com/albums/files/2/9/1/9/sideshotroco.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/2/9/1/9/paulswhip-1.jpg
Vaste prijs: 60 euro
afhalen in drachten/heerenveen omgeving
nieuwe prijs 75 euro, gaat in de weg liggen bij het verhuizen!
let op; dit produkt is nog splinternieuw in pastic.
deze ligt in de weg: 65 euro
ScareMercy
03-02-2009, 18:46
Verzenden is niet mogelijk?
alles kan, maar ik zit er niet echt op te wachten want het is een flink ding. Niet zwaar, maar wel groot natuurlijk. Misschien zijn er friezen die jouw kant op komen of visa versa? Waar kom je vandaan?
ScareMercy
03-02-2009, 20:52
Ben er bang voor, kom uit Siebengewald.. omgeving boxmeer, gennep, venray, venlo.
volgens mij rijd knedel16vweber dit weekend op en neer, zie het koeriertopic
ScareMercy
03-02-2009, 22:41
inderdaad, bedankt voor de tip. Maar, helaas ligt drachten zo'n 90 km boven hoogeveen.
Ik zou hem ook best willen hebben (lees: kopen).. Maar zit ook een beetje met de afstand in mijn maag (al weet ik ondertussen waar je huis woont ;) ). Verzenden lijkt me idd niet echt handig zo'n ding. Kom je aankomend seizoen toevallig niet naar VAG-fest? Of iets anders wat vanuit hier redelijk te doen is?
ik kom niet naar vag fest. Heb binnenkort ook nog geen wintermeets op de planning staan. Ik verwacht voor 16feb nog wel een x naar Eindhoven te rijden voor mijn werk. Ik kan hem dan meenemen maar niet bij je voor de deur afleveren. Ben dan met een huurauto van de zaak. Dan zou je hem die dag op moeten halen bij de zaak in Eindhoven.
ik kom niet naar vag fest. Heb binnenkort ook nog geen wintermeets op de planning staan. Ik verwacht voor 16feb nog wel een x naar Eindhoven te rijden voor mijn werk. Ik kan hem dan meenemen maar niet bij je voor de deur afleveren. Ben dan met een huurauto van de zaak. Dan zou je hem die dag op moeten halen bij de zaak in Eindhoven.
hm.. dat is ook niet echt een optie, ik zal gewoon moeten werken (al teveel vrij genomen voor carnaval ;) ). Helaas..
veel gemakkelijker kan ik het niet maken. het is gewoon een %@#&-ding om te versturen.
knedel16vweber
05-02-2009, 17:18
inderdaad, bedankt voor de tip. Maar, helaas ligt drachten zo'n 90 km boven hoogeveen.
kleine benzine vergoeding komt het wel goed!
pm maar indien nodig :thumbup:
oeh jongens als jullie dit weekend wat willen plannen regel dat dan aub even zsm want ik voel alweer tijd tekort aankomen...
ik kan er ook een tweedelige lip van maken, dan kan ie wel met de post :D
NU VOOR 5 TIENTJES, VASTE PRIJS!
dinsdag komt rene (tiefleger hier van het forum) in Drachten. Hij is vrachtwagenchauffeur en komt door het hele land. Hij biedt aan om de voorspoiler voor een koper op te halen en verder het land in te helpen. Geinteresseerd? Reageer dan aub zsm zodat er even iets geregeld kan worden!
Tiefleger
13-02-2009, 20:33
Je pm box zit vol.
René (Tiefleger)
denk niet dat ik met 5 tientjes een rare prijs heb:
deze is het dus http://auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-volkswagen/229270131-nw-vw-scirocco-1-kamei-voorspoiler-bj-74-81.html
wie o wie? tiefleger kan hem dinsdag meenemen het land in dus wie geinteresseerd is moet het zsm laten weten.
verkocht aan matheo, mag een slotje op! gaat dinsdag met tiefleger (bedankt rene!) het land in.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.