View Full Version : Jetta2 (pacific) achterbank met armsteun
Golfzilla
01-02-2005, 16:22
ben op zoek naar een achterbank van een Jetta 2 (model pacific) waar een middenarmsteun in zit.
ze schijnen in friesland nogal veel op de sloop te liggen, maar hier in brabant niet echt :( :mad: dus wie ze heeft laat het me weten
als het kan in uiterst goede staat!!!!!!!!
msn/mail/pm.........me wat je hebt en tegen welke prijs aub met foto
het MOET dit moetiefje zijn:
http://www.vwfixx.com/dubs/42/images/berend-mk2jetta-6.jpg
(met dank aan Berend waarvan ik de foto van internet heb gehaald :cool: :rolleyes: :D )
alvast bedankt, grtz Tijs
er stond er altijd 1tje bij autodemontage franken te rucphen. ik weet niet waar precies uit brabant je komt? anders franken ff bellen, die heeft zoveel staan, daar moet er bijna wel 1 bij zitten!
Golfzilla
01-02-2005, 16:48
zal hem eens bellen, bedankt, zal het nummer ff zoeken.
en afstand maakt me niet echt uit, wil zown bank hebben, en hier hebben ze ze niet dus wilk er best voor rijden hoor.
Golfzilla
01-02-2005, 17:15
heb gebeld, wisten zo niks, dus zouden voor me kijken en terugbellen ZEGGEN ZE :D:D;)
Golfzilla
01-02-2005, 18:57
ohw dat is jammer, ben echt op zoek naar 1tje zonder hoofdsteunen........jammer :(:(:(
heb gebeld, wisten zo niks, dus zouden voor me kijken en terugbellen ZEGGEN ZE :D:D;)
ik weet bijna zeker dat er nog een staat. als je er niks meer van hoort moet je het maar ff laten weten, dan ga ik wel kijken als ik in de buurt moet zijn. maar meestal kun je er wel van op aan, is een erg nette sloop. enige sloop die ik ken die (officieel) garantie geeft en waar je kunt pinnen. laat maar weten.
(met dank aan Berend waarvan ik de foto van internet heb gehaald :cool: :rolleyes: :D )
Geen dank! Veel suc6 met de zoektocht!! :D
Golfzilla
01-02-2005, 19:37
heb zojuist op Onderdelenlijn.nl een forumliertje ingevuld :biggrin:
Golfzilla
02-02-2005, 23:20
ohw dat is jammer, ben echt op zoek naar 1tje zonder hoofdsteunen........jammer :(:(:(
waar is het bericht gebleven waarop ik reageer hierboven :confused: :confused: :frown: :frown:
of wat had er iets aangeboden (die achterbank met hoofdsteunen dus)???????
Ik heb mijn bericht weg gehaald. Ik zag de foto van de bank die jij zoekt en bedacht me op eens dat de stof, van de bank die ik heb liggen, blauw is.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.