View Full Version : Honda..of??
http://link.marktplaats.nl/424202272
Hoe kom je erbij?? :screwy:
http://link.marktplaats.nl/424202272
Hoe kom je erbij?? :screwy:
hahahahah :D
Chr-ome Weber
24-02-2011, 22:17
Met een astra interieur. :D :D
die kerel moet een gat in de lucht springen van blijdschap want er is al een bod gedaan van 500,-- :D :redface:
die kerel moet een gat in de lucht springen van blijdschap want er is al een bod gedaan van 500,-- :D :redface:
:D
dit is wel echt heeeel vaag... Zou het zo plug en play wezen zown dashboard of moet je er ook moeite voor doen? dit heb ik nog nooit meegemaakt:p
Staat gewoon een verkeerde foto in de ad denk ik.. Op de foto's van de buitenkant genomen lijkt ie rode gordels te hebben.
Staat gewoon een verkeerde foto in de ad denk ik.. Op de foto's van de buitenkant genomen lijkt ie rode gordels te hebben.
lijkt er idd op, zal die dan zo lelijk zijn van binnen? :screwy:
autodubieus dat is het nederlandse woord voor autodubois die hem te koop heeft staan ,past helemaal bij het plaatje :D
zal idd wel een verkeerd geuploade foto zijn angezien het interieur van de opel een 4deurs is
Jel Golf 2 GTI
25-02-2011, 17:06
haha dat zal wel, deze mensen hebben een slooop.
Ik ga er regelmatig onderdelen halen.
Toffe mensen , nooit problemen mee gehad :thumbup:
Dennis-Mash
25-02-2011, 18:53
Beter slopen ze die Honda ook. Dan zijn het pas toffe mensen! Haha :tongue:
zal idd wel een verkeerd geuploade foto zijn angezien het interieur van de opel een 4deurs is
Klopt ik zie het nu ook pas.. rechts op de foto zie je de deurknopjes zelfs zitten!! :screwy:
alsnog Its Stupid!
foutje maken is menselijk toch?? wat een heisa voor 1 verkeerde foto bij een advertentie.....
Dutch_Jetta_GT
26-02-2011, 15:50
De opel staat er gewoon naast hoor ;D Foutje baas, moet kunnen! :screwy:
Snap eigenlijk niet eens waarom je naar zo'n advertentie gaat kijken..
Snap eigenlijk niet eens waarom je naar zo'n advertentie gaat kijken..
:goodpost:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.