View Full Version : t1 barnfind
SplitBien
09-03-2005, 14:29
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=60987&item=4533339916&rd=1
Ben benieuwd wat mensen gaan bieden, huidig bod is weinig!!!! Voor dat geld wil ik hem ook wel ophalen!
Deze gaat niet veel opbrengen denk ik ...
"Der Bus ist in schlechtem Zustand: Fahrzeugpapiere und Schlüssel fehlen, innen leer und verbastelt,
die Mechanik sieht sehr komplett aus, der Motor ist nicht fest, Durchrostungen."
Wel een leuke optie,klapdeurtjes links ipv rechts ... je hebt er geen kl*te aan,maar ja ..
SplitBien
09-03-2005, 15:10
Wat een hok! :D
JA waarschuwing nummer 1 voor Ghita!!!!! :wink: :D
Keverpechje toch :rolleyes:
SplitBien
09-03-2005, 15:12
Keverpechje toch :rolleyes:
Of leverwegje idd....... :)
keverpech is working :rolleyes:
Doe maar voorzichtig met bieden Bien, voor je het weet heb je ook zo'n wrak in de tuin staan :D ......weet er alles van ;)
Yeah right .... onder jouw naam zeker ?? :D
SplitBien
09-03-2005, 15:15
Doe maar voorzichtig met bieden Bien, voor je het weet heb je ook zo'n wrak in de tuin staan :D ......weet er alles van ;)
hehehehe okee zal voorzichtig zijn! Maar nogmaals; 54 euro is niet veel....... :rolleyes: Ik kijk wel ff naar de mogelijkheden, hierheen halen kost ook nog genoeg geld natuurlijk!
Beetlefreak
09-03-2005, 15:21
Maar nogmaals; 54 euro is niet veel....... :rolleyes:
Je HEBT dan ook niet veel :rolleyes:
...hierheen halen kost ook nog genoeg geld natuurlijk!
Nu komen de verhalen van split52 over z'n split52 wel los ;)
SplitBien
09-03-2005, 15:25
In ieder geval een goedkope spijl.... :tongue: :tongue:
"Der Bus ist in schlechtem Zustand"
Als tie nog niet is losgerot wel ja :)
SplitBien
09-03-2005, 15:29
haha kans is er wel ja... ach, kan mijn ma het gebruiken als plantenbak of kliko..... (niet dat ze daar blij mee zal zijn..)
Nu komen de verhalen van split52 over z'n split52 wel los ;)
Hehehe, idd kan je een behoorlijk verhaal over schrijven... in het kort 2dagen voor het ophalen een ouwegare LT oprijwagen gekocht, 1500 km in ongeveer 24 uur afgelegd, benzine problemen tijdens wegversmalling wegens wegwerkzaamheden... (op een vluchtstrookje van 1,5m breed je benzine leiding schoonblazen...terwijl je wagen 2m breed is... en vrachtwagens langs razen) Hok opladen, met 40 de berg op vrachtwagens die je opdrukken, 100 de berg naar benee, uiteindelijk ook nog aangekomen... verbruik lag ongeveer op 1:4 ..... Maar wel lol gehad, en je hebt iets te vertellen :D
SplitBien
09-03-2005, 15:33
Nu kan je erom lachen toch?
Toen ook wel!
Alleen als ik het ding zie denk ik weer "kanonne waar ben ik aan begonne"
Bussie komt zo
09-03-2005, 15:56
Alleen jammer dat je er niks aan heb en alleen naar kunt kijken.
Maar volgens kieft en klok heb je geen farhzeugpapieren nodig alleen eventueel een aankoop bon en een geboorte certificaat en je kan rijden.
mits de rdw hem technisch goedkeurt
... mits de rdw hem technisch goedkeurt
Technisch zat te doen zo te zien ... als de motor er zo bijhangt
(de carrosserie van de bus rust op de motor :eek: )
http://i14.ebayimg.com/01/i/03/91/08/26_1_b.JPG
Regelgeving is aardig versoepelt mbt toelating oude voertuigen zonder papieren. De regels zijn inderdaad zo dat je een verklaring hebben van de fabriek (dus certificaat) en een aankoop bon die voldoende betrouwbaar lijkt (wat dat is moet je zelf invullen)! Dit hebben ze gedaan omdat het steeds vaker voor komt dat oude voertuigen al jaren staan waarbij dus de papieren etc. verloren gaan,voorheen werd het zeer moeilijk deze op de weg te krijgen... RDW is laatste tijd behoorlijk soepel als het gaat om oude beestjes!
SplitBien
09-03-2005, 16:12
Kijk, meevaller.... :p
heb je wel staal nodig! ;)
Bussie komt zo
09-03-2005, 16:17
Had hier niet veel langer moeten duren :frown:
SplitBien
09-03-2005, 16:19
http://i14.ebayimg.com/01/i/03/91/08/26_1_b.JPG
Viel mij ook al op ja.... Ach, ding is gaar. Ga de bieding in de gaten houden, meer dan 100 euro is teveel!
Beetlefreak
09-03-2005, 18:56
Viel mij ook al op ja.... Ach, ding is gaar. Ga de bieding in de gaten houden, meer dan 100 euro is teveel!
ALLES is teveel!! Zelfs met geld toe wil je dit niet eens hebben.
Als je het geheel op een kar probeert te zetten flikkert het uit elkaar!!
ALLES is teveel!! Zelfs met geld toe wil je dit niet eens hebben.
Als je het geheel op een kar probeert te zetten flikkert het uit elkaar!!
"Ding" heeft toch nog bijna 1250 euro opgebracht !!! :eek:
Erfolgreiches Gebot: EUR 1.235,33
Blijkt maar weer hoe erg de gekte heeft toegeslagen .. iedereen moet en zal een bus,ongeacht de staat !!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.