PDA

View Full Version : Voorstel GRATIS!!!

storm
20-05-2012, 11:09
Beste Moderator en alle leden,
ik ga binnenkort mijn schuur opruimen, maar ik kom veel spullen tegen die ik weg ga gooien. Ik vind dit zonde, en kan daarmee misschien andere forumleden helpen. Daarom zijn we juist aangesloten bij een forum, niet alleen onze plezier, kennis en spullen te delen (al dan niet tegen vergoeding), maar als we daarnaast spulletjes weg kunnen geven dan is dat toch leuk. We zouden ook een grote (rommel)markt kunnen houden met alleen VW spullen te koop, naast de gewoonlijke meeting.

Volgens mij zijn er ook een hoop die genoeg spul hebben, wat normaal naar de schroot gaat. Mijn voorstel hierbij om even te brainstormen!?! Een gratis vaste topic met op te halen spullen en/of een grote markt.

Ik weet niet of dit voorstel eerder is gedaan en of het wel onder de juiste rubriek hier valt, maar zie graag de reacties tegemoet.

Gr Jim

willes180
20-05-2012, 11:26
lijkt me een goed idee!! ik heb ook nog wel het een en ander liggen...

gr. wilco

JeeWee
20-05-2012, 11:30
daar is het donatie treadje voor!

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=20845

erwinsims
20-05-2012, 14:41
al is dit natuurlijk leuker, ruilen tegen dingen die je toch al zoekt is een win win situatie, terwijl t donatie treadje toch meer voor andere dingen is..

Toevallig iemand die witte Mk1 voorschermen in de bing heeft?

VeeDubber
20-05-2012, 16:54
Even voor de duidelijkheid; De thread waar JeeWee naar verwijst VERPLICHT je niet tot een donatie en heeft inderdaad hetzelfde doel. Het is dus ook gewoon mogelijk om daar dingen in te zetten waar je vanaf wilt zonder daar iets voor terug te ontvangen. Een donatie wordt uiteraard wel gewaardeerd!

storm
20-05-2012, 21:05
Oke, thanks. Dus als ik wat spullen heb die gratis weg mogen of te ruilen heb kunnen ze ook daarheen.

Gr