Log in

View Full Version : Vw golf mk3

Quist
26-05-2012, 02:41
Hallo,

Bij deze bied ik mijn Volkswagen golf 3 aan, heb hem sinds half februari ongeveer en heb er ca 9000km mee gereden (snelweg). Had hem na de verkoop van mijn audi a4 als ''overbrug'' auto gekocht maar vond hem eigenlijk wel prima rijden, vandaar dus lekker mee doorgereden.
Helaas is vandaag de koppakking gesprongen toen ik onderweg was om bij een volgende/andere auto te gaan kijken (Diesel).

Heb hem in maart apk laten keuren en bij de garage gelijk laten voorzien van nieuwe Dunlop voorbanden en nieuwe remblokken voor.

Enige wat ik er nog aan heb gedaan is een nieuwe schroefset gemonteerd en is toen ook uitgelijnd bij de garage. Schroefdraad van de schroefset is ingespoten met ML zodat het niet word aangetast door het weer en je het ALTIJD los krijgt, geen gezeur dus met vastzittende stelringen.

Aangezien ik toch al op het punt stond/sta over te stappen op een diesel auto ga ik de koppakking zelf niet repareren, ook al reed hij daarvoor prima en verbruikte zelfs geen olie met deze km stand.
Koppeling, remmerij etc allemaal in prima staat, het is alleen de koppakking.

Dus ben je handig en heb je de tijd, in principe in een middagje te doen!

Informatie over de auto:
Vw Golf 3 1.6 benzine
Kenteken: HB-GZ-17
Km stand: 252000
Bouwjaar: 1993
APK: 22-03-2013

https://ovi.rdw.nl/VoertuigDetails.aspx

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/536282_339312786116671_100001138578159_939914_1701711049_n.jpg

+ punten
. nieuwe Dunlop fast response voorbanden
. nieuwe remblokken
. nog 9 maanden apk
. nieuwe schroefset (2 maanden oud)

- punten
. hier en daar een plekje/krasje etc (hij is niet niet nieuw maar ziet er niet slecht uit)
. koppakking

Auto staat in Dirksland, Zuid-Holland

Ben te bereiken op: 0650120959

Prijs: 500,-

Heel simpel, is tot en met aanstaande vrijdag te koop voor bovenstaande prijs. Niet verkocht, dan word hij gesloopt en worden de bruikbare delen verkocht aangezien ik daar al geïnteresseerden voor heb. (interieur, schroefset, wielen, roestvrije kofferklep, achterlichten etc).

Quist
29-05-2012, 00:32
Niet meer compleet te koop, word nu in delen verkocht. Interesse ergens in, dan hoor ik het wel :)

Tjaap
29-05-2012, 06:02
In dat geval aub een onderdelen topic aanmaken.