PDA

View Full Version : Signatures


Marcski
22-04-2005, 21:07
Beste heren en dames,

wij hebben de laatste tijd gemerkt dat de signatures steeds omvangrijker worden, en in een te groot lettertype geplaatst worden.
Zo veel zelfs, dat de signature vele malen langer en/of groter is dan de daadwerkelijke post.
Dit komt de leesbaarheid niet ten goede, je raakt een beetje het overzicht kwijt zo gezegd.

Daarom willen we jullie vragen je signature aan te passen waar mogelijk, zodat deze redelijkerwijs in verhouding staat tot de inhoudelijke posts.
We zullen de signatures zeker niet uitzetten, ze voegen een persoonlijke noot toe aan het geheel, maar hou ze alsjeblieft kort en bondig.

Bij voorbaat dank!
Het Volksforum Team

berendd
10-09-2005, 23:47
en terecht...

dat sommige mensen 16 auto's hebben openen ze maar een topic over...

krukab
11-09-2005, 21:43
maar hou ze alsjeblieft kort en bondig.

Bij voorbaat dank!
Het Volksforum Team
Begon me alweer te ergeren.


dan mag van mij hier ook wel eens ingegrepen worden (http://www.volksforum.com/forum/member.php?find=lastposter&t=13381)

Marcski
12-09-2005, 19:48
waarom, alain?
dat is de username, geen sig, en als die persoon zo'n username wil kiezen, staat dat wat mij betreft vrij.. inloggen gaat alleen wat lastiger, elke keer die k's tellen :D

Gert
05-02-2006, 01:07
FF weer een reminder :D

Pedaalemmer
05-02-2006, 13:26
enigste wat ik irri vind aan sigs is als er een groot aantal bewegende smilies inzitten die constant aandacht trekken

OakgreenVR6
11-08-2006, 08:02
Even een vraagje; ik probeer een signature in te voegen met een bewegend plaatje (balkje), gelinkt aan een website met een .gif bestand. Waarom is dat niet mogelijk? Als ik het tussen "img" hokjes plaats, krijg ik het toch nog als een link te zien in mijn sig. :confused:

RubenD
11-08-2006, 08:28
Inderdaad die mega grote signatures storen mij ook wel, nogal zonde van het overzicht. Snelheid kun je haast niet over klagen maar het duurt daardoor ook weer net ff langer!

OakgreenVR6
11-08-2006, 11:08
Klopt, foto's in een signature plaatsen is (bewust) niet mogelijk.

Duidelijk, begrijpelijk enerzijds maar ook jammer natuurlijk anderzijds. Ik wilde deze namelijk plaatsen in mijn sig: http://i3.photobucket.com/albums/y60/crxcolt/offtopic.gif

:D

vwboesie
11-08-2006, 12:38
Is het ook niet mogelijk om net als bij de avatar maximale afmetingen en filesize wel te accepteren. Laadtijd is een slecht argument. Bijna iedereen heeft een dikke verbinding en soms zijn de externe foto's zooooo groot dat die de laadtijd meer beinvloeden dan wellicht een relatief kleine banner in de signature.

vwboesie
11-08-2006, 12:50
Ja Joop dat is wel mogelijk, alleen kiezen wij er bewust voor om geen afbeeldingen (anders dan de smilies) toe te staan in signatures.
De laadtijd is daarvan niet de (belangrijkste) reden, meer de drukte van al die bewegende afbeeldingen. Een heel duidelijk voorbeeld staat hierboven. ;)
Kun je dan niet aangeven dat je alleen de extensie .JPG accepteert. Animated kan alleen bij gif en swf (flash) volgens mij....

sjampoo
11-08-2006, 12:53
Precies: De inhoud van de signature is immers altijd aanwezig, hoe kort de posting zelf ook is. Net zoiets als met e-mail ook gebeurd:

Zoals je helaas veel ziet in het bedrijfsleven, bevat een simpele e-mail met 'okay, bedankt' vaak nog een enorme disclaimer-lap-tekst. Voor een persoonlijk tintje is er 'tekst' genoeg mogelijk, en voor persoonlijk plaatjes is er je avatar.

DeNB3rt
11-08-2006, 12:58
idd, een .jpg zou echt mooi zijn voor in de sig, gewoon maximaal aantal karakters of foto accepteren in de sig (filesize, max px * max px). Ik heb nu 2 lijnen tekst, die zou ik dan inruilen tegen een .jpgtje :rolleyes:

vwboesie
11-08-2006, 13:14
ik denk dat de discussie over pic_in_sig geSLOTen kan worden.
Er is wel nog een andere mogelijkheid om een iets groter persoonlijk plaatje dan de avatar te plaatsen zonder dat het onder elke post staat. namelijk:

Profile Pictures Enabled
Use this option to enable/disable the overall use of profile pictures.

Profile pictures are small images (although usually larger than avatars) that users can upload to their profile pages. You can set this per-usergroup with the Can Upload Profile Pictures setting in Usergroup Manager.
Set this option to 'yes' to turn it on.

Mark1
11-08-2006, 16:37
Sorry; gif, png, jpg, swf, you name it, it's not going to happen. :shake:

Duidelijk standpunt vanuit de Volksforum Crew: Geen afbeeldingen anders dan de smilies in de signatures.

Hmmz...zolang als ( zeer irritante ) smilies zoals onderstaande WEL toegestaan zijn vind ik dat erg Krom ( met een hoofdletter K dus ).

:own:

Sponze®
11-08-2006, 17:48
Amen

Area51
02-12-2010, 08:13
Beste heren en dames,

wij hebben de laatste tijd gemerkt dat de signatures steeds omvangrijker worden,


Tijd (http://www.volksforum.com/forum/member.php?userid=22977) om dit topic weer eens af te stoffen, ipv wéér een nieuw topic te openen.

:tongue: