PDA

View Full Version : golf mk1 diesel 1.6 onderdelen

thijsmak
31-05-2012, 08:02
voor een ombouw van mijn golf benzine naar diesel ben ik nog op zoek naar een luchtfilterhuis, vacuumpomp en motorsteun met rubber, heeft één van jullie die toevallig liggen? wanneer het om een geheel blok gaat ook ok, dan kan ik zelf de onderdelen eraf halen. mijn buurman heeft nog een industrieblok liggen welke we in gaan bouwen, alleen daar zitten de bovenstaande onderdelen niet op.

dank, fijne groet,

thijs
06-16942160

Gtsi-R
31-05-2012, 16:32
als je een luchtfilterhuis wilt nemen van een golf 2, dan ga je die niet kwijt kunnen in een golf 1.

Ik heb namelijk een cotton air filter geplaatst ivm ruimte gebrek, kreeg het luchtfilterhuis niet geplaatst..

verder geen motordelen meer liggen btw. succes!

storm
01-06-2012, 08:21
als je een luchtfilterhuis wilt nemen van een golf 2, dan ga je die niet kwijt kunnen in een golf 1.

Ik heb namelijk een cotton air filter geplaatst ivm ruimte gebrek, kreeg het luchtfilterhuis niet geplaatst..

verder geen motordelen meer liggen btw. succes!

Op zich is het filterhuis niet bezwaarlijk. Heb je het over een 1.6 td dan krijg je inderdaad te maken met wat jij noemt of je neemt een filterhuis van een td type 1.
Dat is anders bij een normale diesel, die heeft geen filterbak. De filterbak zit op de inlaatspruitstuk en komt boven uit de kop. Met een pijpje eraan. De meeste 1.6 hebben dat idee.

Vacuumpomp en motorsteun heb ik, pm maar bij interesse.

Gr Jim

ewcaddymk1
03-06-2012, 21:00
ik heb nog wel 2 liggen ook nog wel met inlaat komt uit caddy 1 1.6 diesel

mischien nog meer nodig?

Gijs
03-06-2012, 23:21
Motorsteun distributiekant? Volgens mij heb ik alle 3 de dingen liggen, van een 1600D CR motor.
PM maar even bij interesse :)