View Full Version : 600km gereden voor een paar bumpers....
bobby-digital
25-04-2005, 11:20
beste vrienden van de vara,
gister ff een roadtripje gemaakt naar friesland, zwaagwesteind onder dokkum, kleine 300km vanaf weert.... maar wel een paar nieuwe dunne bumpers voor golf 1 voor 100 euro'tjes :biggrin: paar tientjes dieselkosten met de GTD dus valt nog mee, 1 op20 :cool:
dus de kwartetset gaat eraf dunne bumpers erop en de originele spatbordverbreders erop, alles mat zwart laten voor de geminimaliseerde look.... komt een origineel GTI grill in als ik die kan vinden en de motorkap wordt matzwart gemaakt, na woerthersee heb ik nog een weekje vrij dus kan ik er mooi mee aan de gang :cool:
Pedaalemmer
25-04-2005, 11:28
dus hij gaat voor de laatste keer met de quartet set naar de See?
Big_Mac_Mark
25-04-2005, 11:29
Ben erg benieuwd....1 woord, 2 lettergrepen....FOTO´S!!! :D
stalen of gewoon hard plastic...
bobby-digital
25-04-2005, 11:32
dus hij gaat voor de laatste keer met de quartet set naar de See?
ga niet met m'n golf naar de See:( helaas........ golf is nog niet Seewaardig genoeg, wil niet met een half afgemaakte golf er naar toe, daarbij komen 2 dubbele dellorto bezineslurpers en een hele kort FM versnellingsbak, wat niet ideaal is op de snelweg....
ps. gewoon kunstof
wie weet zie die de golv de See ooit nog :D
Big_Mac_Mark
25-04-2005, 11:37
Nou ja, in ieder geval veel plezier daar, dan!
100 euro voor een setje kunstof..dan heeft egbert de boer een goed weekeinde gehad...90 euro haal je ze nieuw bij schaap/bron in joure incl binnenwerk en montage materiaal
Pedaalemmer
25-04-2005, 11:43
600 km rijden...was verzenden niet wat tijdsbesparender geweest
bobby-digital
25-04-2005, 11:52
100 euro voor een setje kunstof..dan heeft egbert de boer een goed weekeinde gehad...90 euro haal je ze nieuw bij schaap/bron in joure incl binnenwerk en montage materiaal
dan had ik ze ook moeten halen of laten opsturen dus maakt het nog geen flaus aus, dat 10tje val ik ook niet over. dit is ook helemaal compleet en nieuw
de rit was zowieso de moeite waard, had een leuke type 1 op de stoep staan :D
punt.. maar dan had ik ze zondag wel ff voor je mee willen nemen naar lelystad...
daar heb je nu ook forums voor..:D
Was dat bij kerel weg met bruin/gouden Golf1 ?
Moet die persoon vast wel kennen.. want ik woon in Damwoude. Dat ligt 1 kilometer boven Zwaagwesteinde :P
bobby-digital
25-04-2005, 11:56
punt.. maar dan had ik ze zondag wel ff voor je mee willen nemen naar lelystad...
daar heb je nu ook forums voor..:D
klopt ben alleen niet naar lelystad geweest omdat ik in de auto zat :biggrin:
haha grappie, was zowieso niet van plan om te gaan dus had weinig uitgemaakt, maar bedankt voor het aanbod, als er nog in een of andere uithoek wat te koop staat weet ik je te vinden :biggrin:
hij was ook met een ander leuk project bezig, 92er audi coupe met S4 blok........ v6twin turbo :eek: :eek:
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
Originally Posted by Lieuwe
Was dat bij kerel weg met bruin/gouden Golf1 ?
Moet die persoon vast wel kennen.. want ik woon in Damwoude. Dat ligt 1 kilometer boven Zwaagwesteinde :P
yep das hem 1600 automaat in golf 5 kleur, Edwin heet die
ooooooohhh..de beruchte golf 1 rs4......die gast
bobby-digital
25-04-2005, 12:17
nee het blok komt in een audi coupe uit 92, zou er zo'n 480PK uitpompen
was 5 cil op kenteken omgekeurd voor 6 cil. brembo's rondom enz enz
jawel...hij heeft een bruine golf 1..had hem op marktplaats te koop als golf 1 rs4..weet het zeker!!!
was allemaal als "grap" :frown: :frown:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8862&highlight=rs4
bobby-digital
25-04-2005, 12:34
jawel...hij heeft een bruine golf 1..had hem op marktplaats te koop als golf 1 rs4..weet het zeker!!!
was allemaal als "grap" :frown: :frown:
heeft idd een tijdje te koop gestaan, maar absoluut niet met S4 blok erin.... hij heeft een volledig gereviseerde 1600 erin hangen.... kan wel zijn dat hij het als grap bedoelde maar dat heb ik niet van hem gehoord......
past denk ik niet eens een 6 pitter lijnblok in de lengte gemonteerd in een golf 1
de kunststoffen bumpers voor 100 euro? www.hartsant.nl, was ook nog eens dichter in de buurt voor je, en was je voor 80 euro volgens mij klaar...
maargoed, je hebt ze iig... een stap in de goede richting ;)
SplitBien
25-04-2005, 14:20
Als je iets ziet en je vind het de moeite waard om erheen te rijden en de prijs valt mee, ALTIJD DOEN!!
Je kan wachten op een goedkopere aanbieding of op verhalen van anderen afgaan maar soms is die info ook incorrect.
Ik geef je groot gelijk maarten!! Ik was er ook voor heen en weer gereden!
Mensen verklaarde bob voor gek omdat hij zijn witte knippers voor de jetta 1 voor 100 euro kocht op internet terwijl ze op mania liggen voor 90 euro. Scheelt ook een tientje, terwijl ze vorig jaar dus niet op mania lagen!! En voor dat tientje kan je niet naar belgie rijden! Voor die 100 euro zijn ze netjes thuis afgeleverd.
Veel plezier met de bumpers en post foto's als ze erop zitten!!
bobby-digital
25-04-2005, 14:51
dank je sabien:D
zal cker foto's maken
100 euro voor een set??
Geen orginele dan zeker?
Heb voor mijn project orginele nieuwe gekocht,en die waren toen iets van 100 euro per stuk.
bobby-digital
25-04-2005, 18:40
nee geen origineel volgens mij
Mensen verklaarde bob voor gek omdat hij zijn witte knippers voor de jetta 1 voor 100 euro kocht op internet terwijl ze op mania liggen voor 90 euro.
keigek!!!! ;)
Maarre, kan je geen tipje van de sluier oplichten voor wat betreft de plannen? Ik dacht dat je voor chromen bumpertjes ging???
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.