View Full Version : wat is de site van het engelse forum ???
domenico g60
25-04-2005, 13:17
hallo
weet iemand misschien hierzo wat de site is van het meest gebruikelijke engelse volkswagen forum.
ik heb al onder google gezocht maar kan niks vinden en hij staat niet meer in mijn favorieten :(
als je een link voor mij hebt graag :)
alvast bedankt
gr domenico
JK Le Mans
25-04-2005, 13:24
je was me net voor :D
domenico g60
25-04-2005, 13:25
vortex is toch een amerikaanse site ? want ik zat daar ook al te kijken maar kon me niet herinneren dat ik die op mn vorige comp had staan.
gr domenico
Ja das nieuw : sinds kort spreken ze engels in Amerika ;)
domenico g60
25-04-2005, 13:33
whahahahaha ;)
maar ik zie op die site alleen maar amerikanen kan aan mij liggen hoor :eek:
clubgti, en ed.38 zijn andere mogelijkheden. maar wij hebben zelf inmiddels ook heel wat engelsen rondhangen.. kijk maar eens op het int. gedeelte.
domenico g60
25-04-2005, 14:58
clubgti, en ed.38 zijn andere mogelijkheden. maar wij hebben zelf inmiddels ook heel wat engelsen rondhangen.. kijk maar eens op het int. gedeelte.
ik wil gewoon de engelse link hebben meer niet
van welke site dan?
vortex is by-far het grootste engelstalige forum. clubgti voor zover ik weet het grootste engelse
dees dus?
http://www.forum.golfgti.co.uk/
Big_Mac_Mark
25-04-2005, 15:24
Nergens om, maar tussen Engels en Amerikaans zit wel degelijk een verschil! :wink: :cool:
domenico g60
25-04-2005, 15:27
@tjaap, als ik de site uit mn kop wist dan had ik het ook niet hoeven vragen he ;) hahaa
maar vortex is engelstalig ja dat spreken de amerikanen wel het meest ja maar kom weinig engels tegen daar.
ik ben gewoon opzoek naar waar alle engelse vw rijders zitten op het forum net zoals hier het vw forum in nederland :)
@berendd , thanx voor de link ik ga er ff een kijkje nemen :P
het grootste UK forum (vooral luchtgekoeld) is www.volkszone.co.uk
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.