Log in

View Full Version : niet meer in de 'P'

Rickyrick
26-04-2005, 17:02
Na een paar weekies lekker te hebben gelopen moet er natuurlijk weer iets mis gaan, en dat gebeurde vandaag.

Ik reed met de rote einz 1.5 JB automatic naar School en toen ik net van de snelweg af was woudie niet meer verder.
Motor liep nog prima maar hij ging niet meer.
Kon de automaat ook niet meer in een andere stand zetten.

Onder de kap kwam ik er achter dat die bedieningskabel van de automaat niet meer vast zat, na wat gepruts zattie er weer op en kon ik weer schakelen.

Nog ging de wagen niet vooruit! ik keek weer onder de kap en zag dat m'n rechter (als je voor de auto staat) aandrijfas gewoon los zat!!!!!!!!!!!!!!! :eek:
Naja maar weer vast gedraad want alle bouten zaten er nog in!

Dus toen kondie weer rijden maar probleem is nu, ik krijd de automaat niet meer in de verste stand, de P ..
Als ik de pook naar voren selecteer dan gaat de kabel slap staan..

Hoe krijg ik dit weer in orde? is die kabel af te stellen?

Rickyrick
26-04-2005, 17:42
hmmz heb het gevonden, is dat plastikje wat er voor zorgt dat die kabel niet dubbel klapt... moet ik dat de hele fuckin' kabel vervangen van begin tot eind?!

hajee
26-04-2005, 17:45
hmmz heb het gevonden, is dat plastikje wat er voor zorgt dat die kabel niet dubbel klapt... moet ik dat de hele fuckin' kabel vervangen van begin tot eind?!
moet je barry es vragen , heeft volgens mij een complete aandrijflijn liggen van een otomaat

Rickyrick
26-04-2005, 18:06
koel, krij dr morgen wel ff langs!

Thanks HJtje