View Full Version : 29 mei Regiomeeting KCN Zuid-Holland
danielle
28-04-2005, 07:49
http://www.volksforum.com/albums/files/1/0/2/4/advMeeting2005_original.jpg
Zijn er nog mensen die interesse hebben in een kraam??? Dit jaar zijn de kramen GRATIS bij ons!!!!
Mail even naar j.sluik@zonnet.nl
Tot de 29e!!!
Skywalker
28-04-2005, 08:42
Nope, 27, 28 én 29 mei, Air To Move goes Borgerswold te Veendam (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8586)....
Is iets dichter bij en van onze eigen stichting, dus ik mag daar niet ontbreken.
Iedereen die wel naar de KCN meeting in Den Haag gaat is uiteraard ook zaterdags welkom in Veendam.
Veel plezier in ieder geval in Den Haag, ik vind het wel jammer dat ik niet kan.
Lijkt me een gezellige meeting!
danielle
28-04-2005, 08:45
Is ook een gezellige meeting. Misschien kun je wel naar de nachtrit komen. Eind oktober!
Beetlefreak
28-04-2005, 09:02
Denk dat het een proefritje voor de 61-er wordt richting Borgerswold :)
Zuid Holland komen we deze zomer vast ook nog wel eens ;)
danielle
28-04-2005, 11:04
of zaterdag Borgerswold en zondag Den Haag??? Zijn er volgens mij wel meer die dat doen.
Skywalker
28-04-2005, 11:33
of zaterdag Borgerswold en zondag Den Haag??? Zijn er volgens mij wel meer die dat doen.
Jij ook al? :p
danielle
28-04-2005, 12:27
ik niet... ik moet zaterdag de voorbereidingen doen voor onze meeting!
Ik vind het hartstikke leuk maar ik ben bang dat het niet gaat lukken.
we zouden die dag naar mijn ouders in SweetlakeCity gaan maar dat staat op losse schroeven, Gaan we wel, dan kom ik zeker langs!
johangolf1
28-04-2005, 16:37
hey cool thuis wedstrijd hahahah...
ongeveer 2 straten verderop voor mij :p
ik ben zeker van de partij...
wouter76
28-04-2005, 20:52
Ik weet niet of ik erbij zal zijn, maar maak wel even wat promotie (http://www.veedub.nu/news/news.php?artc=32) :)
als ik niet hoef te werken kom ik ook effe kijken !
maar ben bang dat het werk me er weer es een keer van weerhoudt
volksfahrer.nl
28-04-2005, 21:43
Wij zijn er!!! :biggrin:
Ooh, ik zie dat ik dus ook d'r heen ga! :rolleyes: :biggrin:
volksaddiction
28-04-2005, 22:16
Ben er ook weer bij, MET kraam :D
Heb al contact gehad met Jan Sluik voor een plekkie !
Meetlint
28-04-2005, 23:22
Ja kom ook wel ff langs is voor mij ook echt om de hoek
kan het Wittebrug logo bijna aanraken vanaf hier??
Hoop op mooi weer.
jan_gti_16v
29-04-2005, 00:01
ik kom cker (makkelijk te herkennen aan de "wittebrug" sticker op me achterruit....)
alleen is het wel met een water koker...
Tuurlijk ben ik er! Was vorig jaar ook erg goed! :cool:
VolksKai
17-05-2005, 13:02
Ben er ook weer bij, MET kraam :D
Heb al contact gehad met Jan Sluik voor een plekkie !
Ik ben er ook MET Kraam :cool:
ik weet nog niet met welk voertuig (de keuring van de bus loopt morgen af), maar ik zal er zijn
manijack
17-05-2005, 14:51
Tuurlijk ben ik, is vlakbij...
http://volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=4048&stc=1
zal ik dan ook maar komen?
kunnen jullie een beetje afkoelen van al dat moois :D :D
volksfahrer.nl
22-05-2005, 20:18
Ja lekker!
Mangosaus met witte chocovlokken voor mij!
mmmm, wat dacht je van brokken double chocolat brownie met vanille saus :eek:
Sorry, ff of topic!
geloof het of niet maar het is begonnen, de ijsbus on tour:
16 mei:Retro mania
20-22 mei voorjaars meeting VCT2
29 mei keverdag zuid holland
5 juli acn meeting
10 juli Keverdag Schagen
10 sept Almere
Leuk Klaas, gaan we je zien in Almere!!!!
Komt je vriendin/vrouw dan ook mee?
ik zal het vragen, na Retro mania heeft ze de smaak wel te pakken :eek:
zo en dan gaan we nu weer fijn on-topic( voordat we de boel te erg vervuilen) dus allemaal naar Zuid-holland zou ik zeggen!!
leuk ik heb er weer zin in, ook afgelopen weekend was het weer erg leuk op de vct2 meeting, klein maar fijn :D
Ja ga ook maar ff kijken, tis ook om de hoek voor mij :) Hopelijk met verse pinstriping op de bus, want die gaan er vandeweek als het goed is op :D
Niels - AirMighty.com
23-05-2005, 12:59
Ja ga ook maar ff kijken, tis ook om de hoek voor mij :) Hopelijk met verse pinstriping op de bus, want die gaan er vandeweek als het goed is op :D
Kijk goed bezig!! :D
Ik hoop dat ik ook van de partij ben met Kever... het ziet er namelijk niet echt super uit voor de APK, hij moest iig omhoog incl. schokbrekers en nog een aantal leuke :mad: zaken die gefixt moeten worden.
Ik hoop dat ut ook dit jaar weer gaat lukken !!!
Tuurlijk ben ik er! Was vorig jaar ook erg goed! :cool:
Was ook lekker weer vorig jaar.....hoop dat dat dit jaar ook het geval is!!!
Nouououououwwww, het gaat wel de goeie kant op! Wordt :cool: weer! :)
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=4053&stc=1
Nouououououwwww, het gaat wel de goeie kant op! Wordt :cool: weer! :)
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=4053&stc=1
eh.. weet je zeker dat deze van dit jaar is?
trouwens ik geloof het pas als het donderdag ook nog zo voorspeld wordt, meestal zijn weervoorspellingen voor de lange termijn niet betrouwbaar.
maar laten we het hopen, wordt een keer tijd!!!
VolksKai
23-05-2005, 14:38
Amen!
volksfahrer.nl
23-05-2005, 17:35
Je bent geloof ik wel blij met die grote letter functie hè? :D
Michiel86c
24-05-2005, 12:40
Ik vanochtend tegen Waldorf: "misschien kom ik wel even langs"... (@Waldorf: nog bedankt voor de snelle levering van de t-shirts!) maar ik ga zondag op vakantie! Tis dat m'n hoofd er niet af kan anders vergeet ik die ook nog eens.. :rolleyes:
danielle
24-05-2005, 13:23
@Niels, lukt het niet laat het me dan even weten! Dan houd ik er rekening mee met de inrichting van de showroom ;)
Niels - AirMighty.com
24-05-2005, 13:57
@Niels, lukt het niet laat het me dan even weten! Dan houd ik er rekening mee met de inrichting van de showroom ;)
Hey Danielle, we doen echt hard ons best!
Hij wordt momenteel gelast, ik heb vanmorgen nieuwe veerplaten op kunnen halen, die waren blijkbaar versleten dus had ik geen veering en daar werdt hij o.a. op afgekeurd... en dat gaan we er morgen weer onderhangen en verder nog wat kleine dingentjes...
Ik hoop dat het lukt maar ben nergens zeker van momenteel!?! :frown:
http://www.airmighty.com/images/members/niels/apk_2005/IMG_5344.jpg http://www.airmighty.com/images/members/niels/apk_2005/IMG_5365.jpg
VolksKai
24-05-2005, 14:04
Ziet er veelbelovend uit, Niels! Ik duim voor je!!
PS: Vind je dat niet link, auto alleen op de krik en geen assteunen? Je gaat er toch niet onderliggen zo??
Tot zondag!
Niels - AirMighty.com
24-05-2005, 14:11
Ziet er veelbelovend uit, Niels! Ik duim voor je!!
PS: Vind je dat niet link, auto alleen op de krik en geen assteunen? Je gaat er toch niet onderliggen zo??
Tot zondag!
uhm... wel daar gaan we gewoon onderliggen!?! :D Moet wat, toch!?!
Tot zondag!!
Niels, mocht het allemaal niet lukken voor zondag (zaterdag eigenlijk), bel me dan ff. Ik breng zaterdag namelijk mijn kever naar DH. Zondags kan je met me meerijden als je wilt. Tenzij je kever klaar is dan, dan moet je gewoon met je kever komen.
Ben ook flink aan het voorbereiden. Hele weekend gepoetst en ben nog steeds niet klaar. Ga vanavond weer verder met poetsen en wat opties erbij monteren. Hij moet er wel een beetje deftig bij staan zondag natuurlijk!
VolksKai
24-05-2005, 14:34
Ben ook flink aan het voorbereiden. Hele weekend gepoetst en ben nog steeds niet klaar. Ga vanavond weer verder met poetsen en wat opties erbij monteren. Hij moet er wel een beetje deftig bij staan zondag natuurlijk!
Klinkt goed!! Wanneer kom je bij mij de laatste spullen ophalen? Vrijdag rond een uur of 5-6? Of wilde je donderdag al komen?
(het is nog niet binnen, maar dat kan niet lang meer duren. En als het goed is, zijn ook de lighted d-signs op tijd :cool: )
Niels - AirMighty.com
24-05-2005, 14:34
Niels, mocht het allemaal niet lukken voor zondag (zaterdag eigenlijk), bel me dan ff. Ik breng zaterdag namelijk mijn kever naar DH. Zondags kan je met me meerijden als je wilt. Tenzij je kever klaar is dan, dan moet je gewoon met je kever komen.
Goed bezig Oskar! Full-Options moet dat ding!! :D ...ben benieuwd.
Bedankt voor het aanbod... maar ik hoop eigelijk dat hij gewoon optijd klaar is (al zie ik dat somber in) maar anders crossen we ff met de Polow. Marieke gaat nl. ook mee en ik moet ook die t-shirt handel nog mee die kant op nemen voor de 29e! Gaat denk ik niet passen in de Kever?!? :wink: ...of wel?
Niet in de kever nee. Maar de kever gaat zaterdag al naar Den Haag. Ik rij misschien met een vriend mee en als hij niet gaat pak ik de golf. Alleen heb ik dan 2 auto's in Den Haag die beide mee terug moeten. Ach, dat komt ook wel goed denk ik. (heeft Marieke d'r rijbewijs? Dan kan jij misschien in de kever of golf terugrijden)
Enne Full Options komt goed. Alleen zijn er nog wat dingetjes onderweg. Ik hoop dat ik ze op tijd heb.
Klinkt goed!! Wanneer kom je bij mij de laatste spullen ophalen? Vrijdag rond een uur of 5-6? Of wilde je donderdag al komen?
(het is nog niet binnen, maar dat kan niet lang meer duren. En als het goed is, zijn ook de lighted d-signs op tijd :cool: )
Sssssssssst Kai, niet alles verklappen joh. Bel me ff als je het binnen hebt. Ik kan donderdag of vrijdag wel ff bij je langskomen. Ik pm je mijn nummer nog wel ff zo.
danielle
24-05-2005, 15:02
Niels heel veel su6!!! Toi..toi...toi
Enne... Oskar, wel goed poetsen hoor, flink bling bling gehalte ;)
VolksKai
24-05-2005, 15:12
Sssssssssst Kai, niet alles verklappen joh. Bel me ff als je het binnen hebt. Ik kan donderdag of vrijdag wel ff bij je langskomen. Ik pm je mijn nummer nog wel ff zo.Ik zeg verder niks ;)
U hoort van mij!
Zeker wel. Ben al flink bezig geweest en moet de binnenkant en de wielen nog doen. Heb er spierpijn van. Poetsen is echt NIET mijn hobby, maar helaas moet het af en toe gebeuren.
Niels - AirMighty.com
24-05-2005, 15:16
Niet in de kever nee. Maar de kever gaat zaterdag al naar Den Haag. Ik rij misschien met een vriend mee en als hij niet gaat pak ik de golf. Alleen heb ik dan 2 auto's in Den Haag die beide mee terug moeten. Ach, dat komt ook wel goed denk ik. (heeft Marieke d'r rijbewijs? Dan kan jij misschien in de kever of golf terugrijden)
Enne Full Options komt goed. Alleen zijn er nog wat dingetjes onderweg. Ik hoop dat ik ze op tijd heb.
Marieke heeft een rijbewijs... en een polow :D Dus dan kan ik eventueel wel met 1 van je cruisers terug rijden?!?
Ik doe mijn best! :D
VolksKai
24-05-2005, 15:20
Zeker wel. Ben al flink bezig geweest en moet de binnenkant en de wielen nog doen. Heb er spierpijn van. Poetsen is echt NIET mijn hobby, maar helaas moet het af en toe gebeuren.
Hopen dat het niet zo'n vliegjes-dag wordt zaterdag (en zondag), anders kan je weer op nieuw beginnen als je in DH aankomt...
Ja, inderdaad. Ik zal mijn bugdeflector er wel op zetten. Meteen testen dat ding.
Jasper Ovaal
24-05-2005, 16:09
ik ben er helaas niet bij, ben het weekend met de kver naar Gulpen, ze zeggen dat het daar ook wel gezellig is, ook al is het wel op een, zondag misschien ff langs wippen op de terugweg,, :D
wie weet topt dan...
Wij zijn er ook, lekker dichtbij :D
Niels - AirMighty.com
25-05-2005, 13:21
Wij zijn er ook, lekker dichtbij :D
Gezellig! Dan spreken we elkaar...
VolksKai
25-05-2005, 15:12
Gezellig! Dan spreken we elkaar...
Niels, ga jij eens heeel snel onder je kever liggen !! Je bent nog niet klaar, toch??
Ps. Je spulletjes zijn binnen!! Ik neem ze zondag mee voor je!! :cool:
Niels - AirMighty.com
25-05-2005, 16:23
Niels, ga jij eens heeel snel onder je kever liggen !! Je bent nog niet klaar, toch??
Ps. Je spulletjes zijn binnen!! Ik neem ze zondag mee voor je!! :cool:
Ik ga zo ffies een happie eten en dan als de sodemieter weer aan de slag met de kevert... :D
Ik heb er iig wel erg veel lol in! Cool ben benieuwd naar de 'spulletjes' :D!
Oh ja mensen... ik neem ook mijn t-shirts (http://www.ntgv.nl/t-shirts.html) mee!
Het zonnetje zal wel schijnen dus voor de mensen die nog geen t-shirt in style hebben kunnen ze ze daar direct ffies kopen. :cool:
http://www.ntgv.nl/images/portf/ntgvsiteportfwerk/t_ntgv.nl_n-01.jpg http://www.ntgv.nl/images/portf/ntgvsiteportfwerk/t_ntgv.nl_n-06.jpg
Voor de rest van de designs check; www.NTGV.nl (http://www.ntgv.nl/t-shirts.html)!
Wij komen ook ! Idd Dichtbij !
the hanz
26-05-2005, 06:00
helaas afwezig, schoonouders zijn 40 jaar getrouwd en we gaan brunchen, had graag ff langsgekomen, maar daar ga ik niet onder uit komen :rolleyes:
ik niet... ik moet zaterdag de voorbereidingen doen voor onze meeting!
Wel zondag je nieuwe shirtje aan doen hè. ;)
danielle
26-05-2005, 08:25
Ik zou graag willen, maar we hebben team kleding.
En dat moet ik dragen...
Kijk goed bezig!! :D
Ik hoop dat ik ook van de partij ben met Kever... het ziet er namelijk niet echt super uit voor de APK, hij moest iig omhoog incl. schokbrekers en nog een aantal leuke :mad: zaken die gefixt moeten worden.
Jaja hoop dat Lenn nog ff tijd heeft om te stripen voor zondag, want hij was weer druk bezig met een nieuw hotrod chassis :eek:
Succes met je apk Niels!
Bussie komt zo
26-05-2005, 12:20
Helaas kan ik niet( :redface: ), hopelijk volgend jaar dan maar.
was er vorig jaar ook al niet bij :redface: dus moet toch een x goedkomen.
een ieder wel veel plezier en goede handel toegewenst, aan het weer zal het niet liggen.
Beetlefreak
29-05-2005, 06:31
Change of plans, ZH here we come :D:D:D
(Split, JeeWee & Beetlefreak) tot zo :)
volksaddiction
29-05-2005, 06:55
Change of plans, ZH here we come :D:D:D
(Split, JeeWee & Beetlefreak) tot zo :)
COOL !!
Wij zitten nu aan het ontbijt, over 1/2 uurtje gaan we weg !
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Zit helemaal onder de rooie vlekken, waarschijnlijk zonneallergie.
Kom nog wel want wil natuurlijk mijn schermpies aan Ploon geven :D , dus als je een idioot met lange mouwen ziet ben ik 't
:D
Laterrrrr
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.