View Full Version : Golf 3 motor in jetta 2
hallo,
ik heb een golf 3 AGG motor in mijn jetta 2 geplaatst
maar nu zit ik met het probleem dat geen enkele kabel aan de binnenkant klopt
wie kan mij helpen
Mvg
wat meer info graag.
bouwjaar auto, bouwjaar motor. wat klopt er niet. etc.
dat er geen kabel past lijk me duidelijk....... je heb grootst gedeelte van de kabelboom nodig van de type 3 lijk mij
jettaracing
06-07-2012, 12:17
Met een nieuw type zekeringskast passen de stekkers er zo op . Alleen bij een oud type tot ongeveer '89 past het niet .
wat meer info graag.
bouwjaar auto, bouwjaar motor. wat klopt er niet. etc.
Auto :1984
Motor:1997 dacht ik
De kabels van de achterlichten passen niet en van het contact slot ook niet
De pinkers en ruitenwissers ook niet
Met een nieuw type zekeringskast passen de stekkers er zo op . Alleen bij een oud type tot ongeveer '89 past het niet .
Dus jij zegt als ik de kabelboom van een jetta nieuw type zekeringkast neem dan past alles ?
uhmmm,vraagje.wat hebben je achterlichten,contactslot en pinkers met een motorombouw naar 2liter te maken?
uhmmm,vraagje.wat hebben je achterlichten,contactslot en pinkers met een motorombouw naar 2liter te maken?
denk dat hij de compleete kabelboom van de 1997 golf heeft gebruikt
en die past niet op een oud type Jetta
achterlichten kabels kan ik nog goed in komen ook , Jetta is toch iets langer dan een golf :D
denk dat hij de compleete kabelboom van de 1997 golf heeft gebruikt
en die past niet op een oud type Jetta
achterlichten kabels kan ik nog goed in komen ook , Jetta is toch iets langer dan een golf :D
:D :D
ik zat met het oude type kabelboom over heel de auto, heb dan de motor met kabelboom en zekeringkast over gezet van de golf 3 maar nu past al de rest niet meer en ik wou weten wat de beste oplossing was daarvoor.
alles weer terugzetten en alleen de motorboom omstekkeren naar ce1 zekeringkast.
alles weer terugzetten en alleen de motorboom omstekkeren naar ce1 zekeringkast.
is het niet makkelijker om een nieuw type kabelboom van een jetta 2 te zoeken ?
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.