Log in

View Full Version : Airco golf 2 excl. Pomp

paulie
15-07-2012, 20:36
Ik ben opzoek naar een airco systeem van een golf 2. Dus:
-condensor
-droger
-leidingen
-kachelhuis
-elektra

De pomp ben ik niet nodig, deze heb ik al op mn motor zitten.
Liefst alles in 1 koop. Laat maar horen als iemand wat heeft liggen

stinne#82
16-07-2012, 09:53
Het dashboard heb je ook nodig. Dat verschilt ook. (Voor moest je het nog niet weten)

paulie
19-07-2012, 17:39
oke goed om te weten! nu nog iemand die dit alles heeft liggen :tongue:

Dokter D
19-07-2012, 17:50
Ik heb nog een kachelhuis van een golf 3 met airco (bij mijn weten past dit in de golf 2)
Leidingen heb ik ook nog.

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=97847

pibbe
19-07-2012, 19:09
je dashboard zelf past gewoon alleen je dashboardkastje en onderbak niet omdat daar je airco verdamper zit en dus je kachelhuis daar veel dikker is als een kachelhuis zonder airco.

kachelhuis van golf 3 past niet want bevestigings bouten zitten op andere plekken, die van een golf 4 past wel

als je een airco systeem vind probeer een compleet systeem te vinden ivm verschillende type aansluiting, zoals: dikte v/d leiding, klem of schroefaansluiting etc.

succes ermee

ik ben zelf ook bezig met airco in me mk2.

stinne#82
19-07-2012, 20:28
je dashboard zelf past gewoon alleen je dashboardkastje en onderbak niet omdat daar je airco verdamper zit en dus je kachelhuis daar veel dikker is als een kachelhuis zonder airco.

Goed om weten. Bedankt.

Ik heb het bakje voor onder het handschoekastje liggen en de steun voor je dynamo en aircopomp op te monteren.

PB me maar even bij interesse.

paulie
21-07-2012, 19:36
sorry ik heb niks aan de steun omdat ik al een airco pomp op me tdi motor heb zitten.

paulie
21-07-2012, 19:46

kachelhuis van golf 3 past niet want bevestigings bouten zitten op andere plekken, die van een golf 4 past wel

als je een airco systeem vind probeer een compleet systeem te vinden ivm verschillende type aansluiting, zoals: dikte v/d leiding, klem of schroefaansluiting etc.

succes ermee

ik ben zelf ook bezig met airco in me mk2.

Past een kachelhuis van een golf 4 plug and play in een golf 2??? lijkt me toch sterk... zou wel mooi zijn dan kan ik er ook wel clima op bouwen:D

pibbe
28-07-2012, 10:38
Past een kachelhuis van een golf 4 plug and play in een golf 2??? lijkt me toch sterk... zou wel mooi zijn dan kan ik er ook wel clima op bouwen:D

ja dit past,
we hebben bij stinky zijn mk2 r32 een mk4 kachelhuis erin gemaakt en dit paste zonder problemen, alleen een mk2 dash past er niet 100% overheen, moet 1 beugeltje weglaten en je dashboardkastje + onderbak en middenconsole passen niet tot slecht

paulie
17-08-2012, 16:11
heb inmiddels een kachelhuis, ben alleen nog opzoek naar een ander dashboardkastje, en het vakje eronder. dus als iemand deze nog heeft, laat maar horen.

egon
19-08-2012, 07:46
heb inmiddels een kachelhuis, ben alleen nog opzoek naar een ander dashboardkastje, en het vakje eronder. dus als iemand deze nog heeft, laat maar horen.

ik kan je helpen aan dat vakje eronder en de afdekkap die erbij hoort mocht je meer interesse hebben meld je dan maar ff