pibbe
19-07-2012, 09:21
wat ik nog heb liggen
-mk3 voorfront eventueel met radiator,zonder dubbele fan ]50 euro[/U]
-mk3 2 ramen voor de voordeuren 3-deurs 15 euro
-mk3 abs computer 35 euro
-mk3 luchtpompje tankklep 15 euro
-mk3 onderbak dashboardkastje 10 euro
-mk3 bedienpaneel elektrisch schuif/kanteldak/binnenlicht 10 euro
-mk2 brandstof tank van een gti 45 euro
-mk2 uitlaat vanaf spruitstuk t/m einddemper in bijna nieuwstaat 1.8 8v gti (eventueel met spruitstuk) 55 euro
-mk3 stukje kabelboom van zekeringkast naar linker en rechter deur tbv elektrische ramen/spiegels
-mk2 GTI interieur '85: 2 voorstoelen en achterbank ,geen deurpanelen, het gaat m een zwart interieur met een rode en oranje streep, achterbank is netjes voorstoelen zijn iets ingezakt en wangen zijn niet helemaal netjes meer.foto komt nog
Setje velg
15" brock b2 supercup 4x100 7j et35, banden moeten vervangen worden, harten zijn helemaal netjes, randen moet netjes gemaakt worden150 euro
alle prijzen zijn vraagprijzen, doe een mooi bod want alle spullen mogen voor een zacht prijsje weg
van alle onderdelen heb ik foto;s vraag maar als je iets wil zien
-mk3 voorfront eventueel met radiator,zonder dubbele fan ]50 euro[/U]
-mk3 2 ramen voor de voordeuren 3-deurs 15 euro
-mk3 abs computer 35 euro
-mk3 luchtpompje tankklep 15 euro
-mk3 onderbak dashboardkastje 10 euro
-mk3 bedienpaneel elektrisch schuif/kanteldak/binnenlicht 10 euro
-mk2 brandstof tank van een gti 45 euro
-mk2 uitlaat vanaf spruitstuk t/m einddemper in bijna nieuwstaat 1.8 8v gti (eventueel met spruitstuk) 55 euro
-mk3 stukje kabelboom van zekeringkast naar linker en rechter deur tbv elektrische ramen/spiegels
-mk2 GTI interieur '85: 2 voorstoelen en achterbank ,geen deurpanelen, het gaat m een zwart interieur met een rode en oranje streep, achterbank is netjes voorstoelen zijn iets ingezakt en wangen zijn niet helemaal netjes meer.foto komt nog
Setje velg
15" brock b2 supercup 4x100 7j et35, banden moeten vervangen worden, harten zijn helemaal netjes, randen moet netjes gemaakt worden150 euro
alle prijzen zijn vraagprijzen, doe een mooi bod want alle spullen mogen voor een zacht prijsje weg
van alle onderdelen heb ik foto;s vraag maar als je iets wil zien