Log in

View Full Version : Bora valt uit

pentacle
29-07-2012, 19:32
Tijdens rijden op cruise control valt deze na een seconde inhouden ineens een uit , en gaat mij management lampje branden. Deze uit laten lezen en er werd mijn verteld dat de 3de cylinder even geen vonk heeft gekregen waardoor dit ontstond , ze denken de bobine maar weten het niet zeker
Ze hebben hem gereset en daarna was alles weer oke tot gisteren (2 weken later) het zelfde euvel deed zich weer voor , iemand bekend met dit probleem en hoe het op te lossen ??

Antera
29-07-2012, 19:56
Wat is de storingscode en staat er misschien ergens en storingscode in de ABS module? Vaak is de oorzaak een wielsensor, maar kan ook goed met andere zaken tre maken hebben

pentacle
29-07-2012, 20:07
Wat is de storingscode en staat er misschien ergens en storingscode in de ABS module? Vaak is de oorzaak een wielsensor, maar kan ook goed met andere zaken tre maken hebben

De storingscode hebben ze me niet verteld maar morgen ga ik terug en zal het ze eens vragen.

Bas Oppelaar
30-07-2012, 07:23
Kan echt van alles zijn , abs sensor zou kunnen maar gaan zelden stuk, zou dan eerder één bobine zijn die stuk is , als motor management storing heeft werkt je cruise ook niet namelijk , maar meten is weten dus eerst maar is storing uit laten lezen en vragen of ze ook alle gerelateerde componenten even uit willen lezen ;)