Log in

View Full Version : fotolocatie gezocht

johangolf1
02-05-2005, 22:13
hey mensen,

ik ben opzoek naar een mooie fotolocatie om van de zomer foto's te gaan maken...
ik weet nog niet wat voor locatie en waar...
alle ideeen zijn welkom en hoop dat jullie er misschien een foto van hebben...

groetjes johan...

Mister Cool
02-05-2005, 22:16
Friesland is er vol mee :tongue: :biggrin: :wink:

René
02-05-2005, 22:19
friesland? ja ... als je `m naast de bushalte van groningen zet heb je idd een hele mooi foto..... ;)

groningen.. the place to be.... check mijn foto`s maar :p

Mister Cool
02-05-2005, 22:20
friesland? ja ... als je `m naast de bushalte van groningen zet heb je idd een hele mooi foto..... ;)

groningen.. the place to be.... check mijn foto`s maar :p

Ja, 't is geel en het gaat terug in de tijd.....

Trein/bus richting groningen :p

Jasper Ovaal
02-05-2005, 22:26
hey mensen,

ik ben opzoek naar een mooie fotolocatie om van de zomer foto's te gaan maken...
ik weet nog niet wat voor locatie en waar...
alle ideeen zijn welkom en hoop dat jullie er misschien een foto van hebben...

groetjes johan...
om een beetje in jou buurt te blijven, ken je hem niet ergen in die duinen zetten of in de buurt ervan, laag zonnetje erbij en klaar.
of wat ik altijd leuk vind een schroothandel of auto sloop///
succes

berendd
02-05-2005, 22:27
ik ga niet helemaal naar groningen rijden hoor....

en dan nog wil je een foto maken waait het toestel uit je handen...mij niet gezien daaro.

ik rij eindhoven uit (100m voor mij) ga na 50 m links en 200m verder kan ik hele mooie foto's maken...

wees creatief een industriele achtergrond kan ook heel gaaf zijn!

René
02-05-2005, 22:29
of bij `n puinbrekerij... denk aan de foto`s van volkswagenaar...
reed vanmiddag nog langs eentje...

LRR
02-05-2005, 22:41
Wat ik persoonlijk nog wel mooi vind Johan is een parkeerkelder met zo'n lekkere gladde vloer en met een beetje geluk wat lichtinval.............kun je ook hele creative pics mee maken !!!!

Grtz................... LRR

Rico
03-05-2005, 07:18
Foto's maak je in een Nederlands landschap.
en waar kom je nou meer polder tegen dan In De Polder!

Flevoland natuurlijk!

Kom gezellig foto's maken, zorg ik voor een kop koffie!

Sponze®
03-05-2005, 12:17
Bourtange is ook ruig :p en helemaal
niet ver voor iemand die uit Den Haag
komt :D :D :D

Een ingezakte schuur of zo mag
ik ook altijd graag zien. Of om
het NL aspect erin te houden:
een molen of zo... (en geen
windmolen :D )

johangolf1
03-05-2005, 19:28
ik ga van de zomer is het bijna hahaha een fotreportage maken van mij en me broertjes auto en met nog een paar wagens...
dan wil ik een mooie locatie hebben en hier zijn er mensen van overal vertegenwoordigd dus denk gaat is effe vargen...
is er iemand die mooie foto's heeft van een bepaalde plek bij hem of haar in de buurt...

ingrob
03-05-2005, 20:20
ik zou lekker in de zomer naar texel gaan,daar kun je echt super fotos maken(bos,duinen,haven,polder enz.enz.)
dan meteen een lekker weekendje er aan vast plakken!

ghulst
03-05-2005, 20:22
Bij jou in de buurt kun je ook hele leuke foto's maken hoor. Rij maar eens binnendoor van Delft naar Schiedam. Allemaal lekkere kleine weggetjes door het land met van die typisch Nederlandse slootjes overal tussen...
Mogelijkheden zat. Onder de kranen in de Rotterdamse haven, op de afrit naar het Scheveningse strand bij de ondergaande zon, bij de vissershaven in Scheveningen, bij de ingang van het circuitpark (of op het circuitpark als je mazzel hebt en het hek staat open naar de paddock). Ik kan me zo nog wel een of twee dingen bedenken. Maar ga maar eens op zoek. O ja, het Yamaha marine center in Spaanse Polder of de Van Nelle fabriek natuurlijk.

Groeten,

Arne

johangolf1
04-05-2005, 00:07
ik geloof dat ik wel een plekkie ga vinden...
binnen door weggetje naar schiedam heb ik wel duizend keer gereden denk op me scooter whahhah dat ik daar niet opgekomen ben...

Keesje
04-05-2005, 07:17
Er is ook nog een erg leuk weggetje tussen Naaldwijk en Delft. Leuke boederijtjes en plekjes. Weet ff de naam niet maar ik kan je zo zeggen hoe je er komt.

danielle
04-05-2005, 09:25
Op Katendrecht in Rotterdam heb je een mooi stuk met uitzicht op de Maas en Rotterdam op de achtergrond! Auto op de kade... aan het einde van de middag, is het licht op een zonnige dag heel mooi!

volksaddiction
04-05-2005, 10:29
Er is ook nog een erg leuk weggetje tussen Naaldwijk en Delft. Leuke boederijtjes en plekjes. Weet ff de naam niet maar ik kan je zo zeggen hoe je er komt.
De veilingroute ?? (N222)
Daar staan wel een paar leuke optrekjes tussen ja :D

serge pot
04-05-2005, 15:23
bij het langstdurende rode stoplicht van amsterdam...

de wallen :D

Mr_LSD
04-05-2005, 18:45
Vredespaleis den haag.

Rico
04-05-2005, 21:24
grote podium, Grote Markt Almere :biggrin: :biggrin: :biggrin: