PDA

View Full Version : Wieldoppen voor T2 Bus!

Rico
04-05-2005, 09:10
In de herhaling:

Gezocht, wieldoppen voor mijn T2 bus.
mogen evt B kwaliteit zijn of uiteraard ook gebruikt maar dan wel met zo min mogelijk roest.

Rico
06-05-2005, 07:39
Niemand?????

bugdaddy
06-05-2005, 07:46
Niemand?????

Hai Rico,

Voor een T2A helaas niet en ik heb het stiekeme vermoeden dat je die toch liever hebt dan die voor een T2B.....anders geef je maar een gil hoor.

Rico
06-05-2005, 07:49
Hai Rico,

Voor een T2A helaas niet en ik heb het stiekeme vermoeden dat je die toch liever hebt dan die voor een T2B.....anders geef je maar een gil hoor.

eh.. die zien plat toch? nee dan liever niet.
toch bedankt

bugdaddy
07-05-2005, 13:07
eh.. die zien plat toch? nee dan liever niet.
toch bedankt
klopt helemaal, een stuk platter als die van een Atje....

Anders kom je op een dinsdagavond een keertje buurten, dan hobby-en we in de garage (nu vooral aan de bus van cleveringa en mij samen).
Dan kom je ze ff passen en bedenk je dan gewoon pas of je het wel of niet fraai vindt.

laterz

Rico
07-05-2005, 15:53
klopt helemaal, een stuk platter als die van een Atje....

Anders kom je op een dinsdagavond een keertje buurten, dan hobby-en we in de garage (nu vooral aan de bus van cleveringa en mij samen).
Dan kom je ze ff passen en bedenk je dan gewoon pas of je het wel of niet fraai vindt.

laterz

Ga ik zeker een keertje plannen.
Ik neem aan dat die garage ook in Emmeloord staat?

Dienjo
07-05-2005, 16:36
Ehm... ik wil niet vervelend doen maareh,
kunt alles toch gewoon bestellen bij Paruzzi of classicvwresto.com ?

bugdaddy
07-05-2005, 16:46
@Rico; nee hoor dichterbij, hij staat bij mij in de garage in Lelystad!!

@Dienjo; tuurlijk kan je alles nieuw bestellen, je kan je bus ook laten spuiten, maar dat doen we niet, we rollen hem lekker zelf :D :D
(heej, volgens mij heb jij dat toch ook gedaan???)

Rico
07-05-2005, 17:02
Ehm... ik wil niet vervelend doen maareh,
kunt alles toch gewoon bestellen bij Paruzzi of classicvwresto.com ?

Ja, Paruzzi is een alternatief, nee Classic VW Restoration (Sjef)( zie hier (http://www.fam.mijsen.nl/T2a)) (op fotopagina2)
die kan ze wel leveren, maar dan origineel, nieuw a 70 euri per stuk.
Wanneer jij (Dienjo) mij (Rico) wil sponseren, GRAAG, maar die 70 euro dus 280 euro totaal is mij iets te gortig.

Ik had ze besteld bij iemand maar die heeft ze nooit geleverd.

Rico
07-05-2005, 17:04
@Rico; nee hoor dichterbij, hij staat bij mij in de garage in Lelystad!!

Dat is mooi, eh.. dat wordt wel pas over (ruim) twee weken. komende dinsdag moet ik een cv installeren bij een vriend van mij en die week er op ga ik een trap in elkaar lassen bij mijn pa. Daarna hoop ik nog tijd over te hebben om bij Sjef wat onderdelen weg te halen.

ik laat het weten!

Pm, je mij het adres!