v6freak
07-08-2012, 12:49
Auto is verkocht, slotje :thumbup:
Met enige twijfel gaat de Golf1 de verkoop in vanwege een nieuw project.
Bij weinig animo blijft de auto, hij moet dus niet weg.
De auto is in 2009 aangekocht als een Golf1 2,8 Vr6. Zo staat hij ook op kenteken.
Na aanschaf is vrijwel alles vervangen. Het belangrijkste is de deels gereviseerde 2,9 Vr6 die erin is gegaan. Voor inbouw had de 2,9 ca 125.000 km gelopen. Na de revisie is er slechts 500 km mee gereden. Jaarlijks wordt er zo'n 1500 km met de auto gereden.
Bij de revisie is onder andere het volgende vervangen:
- complete kettingrevisie incl geleiders;
- complete cilinderkoprevisie;
- kopboutenset;
- koppakkingset;
- carterpanpakking;
- NGK bougies;
- krukaskeering;
- pakkingen uitlaatspruitstuk;
- nieuwe vloeistoffen/olie;
- klopsensor en thermostaathuis vervangen.
Verder is de auto nog aangepakt, zo is het volgende gemonteerd:
- compleet RVS uitlaatsysteem van 63,5mm zonder katalysator;
- nieuwe schroefset;
- ophanging aangepast naar Vr6, is dus 5x100;
- gereviseerde Vr6 remmerij van 288mm met nieuwe schijven en blokken;
- staalgevlochten remleidingen;
- nieuwe 16 inch Schmidt TH-Lines met 195-40-16 banden;
- corrado dashboard;
- compleet leder Recaro interieur;
- orgineel lederen deurpanelen;
- auto is tevens voorzien van stuurbekrachtiging.
Er is zoveel aan de auto gedaan dat ik vast wel wat ben vergeten.
De auto is zo goed als roestvrij, de onderkant, draagbalken, alles is keihard.
Enkel de wielkasten achter en het rechtervoorscherm heeft blaasjes. Hier zit dus wat werk aan maar vanwege verkoop kom ik hier niet meer aan toe.
Vraagprijs zonder TH-Lines is 5950 euro.
Vraagprijs met TH-Lines is 6950 euro.
Bespaar mij de belachelijke biedingen maar schroom niet te bellen bij serieuze vragen of belangstelling. Auto is te bezichtigen in omgeving Rotterdam.
Inruil is niet mogelijk en er worden geen onderdelen los verkocht. Enkel de velgen als de auto zonder de TH-Lines wordt verkocht.
Mvg Ronald
0652616959
http://img534.imageshack.us/img534/8813/p8070523.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/534/p8070523.jpg/)
http://img59.imageshack.us/img59/7005/p8070522.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/59/p8070522.jpg/)
http://img580.imageshack.us/img580/6762/p8070525.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/580/p8070525.jpg/)
http://img850.imageshack.us/img850/9743/dsc00690t.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/850/dsc00690t.jpg/)
Afgebeelde traanplaat panelen zijn vervangen voor orgineel ledere deurpanelen.
http://img577.imageshack.us/img577/719/20120329134125.jpg
http://img13.imageshack.us/img13/4876/20120329134117.jpg
http://img171.imageshack.us/img171/4668/20120329133806.jpg
http://img600.imageshack.us/img600/338/20120329133818.jpg
http://img207.imageshack.us/img207/6431/p1090043x.jpg
http://img706.imageshack.us/img706/1687/p1090044u.jpg
http://img855.imageshack.us/img855/6523/p1090049k.jpg
http://img854.imageshack.us/img854/4718/p1090048c.jpg
Met enige twijfel gaat de Golf1 de verkoop in vanwege een nieuw project.
Bij weinig animo blijft de auto, hij moet dus niet weg.
De auto is in 2009 aangekocht als een Golf1 2,8 Vr6. Zo staat hij ook op kenteken.
Na aanschaf is vrijwel alles vervangen. Het belangrijkste is de deels gereviseerde 2,9 Vr6 die erin is gegaan. Voor inbouw had de 2,9 ca 125.000 km gelopen. Na de revisie is er slechts 500 km mee gereden. Jaarlijks wordt er zo'n 1500 km met de auto gereden.
Bij de revisie is onder andere het volgende vervangen:
- complete kettingrevisie incl geleiders;
- complete cilinderkoprevisie;
- kopboutenset;
- koppakkingset;
- carterpanpakking;
- NGK bougies;
- krukaskeering;
- pakkingen uitlaatspruitstuk;
- nieuwe vloeistoffen/olie;
- klopsensor en thermostaathuis vervangen.
Verder is de auto nog aangepakt, zo is het volgende gemonteerd:
- compleet RVS uitlaatsysteem van 63,5mm zonder katalysator;
- nieuwe schroefset;
- ophanging aangepast naar Vr6, is dus 5x100;
- gereviseerde Vr6 remmerij van 288mm met nieuwe schijven en blokken;
- staalgevlochten remleidingen;
- nieuwe 16 inch Schmidt TH-Lines met 195-40-16 banden;
- corrado dashboard;
- compleet leder Recaro interieur;
- orgineel lederen deurpanelen;
- auto is tevens voorzien van stuurbekrachtiging.
Er is zoveel aan de auto gedaan dat ik vast wel wat ben vergeten.
De auto is zo goed als roestvrij, de onderkant, draagbalken, alles is keihard.
Enkel de wielkasten achter en het rechtervoorscherm heeft blaasjes. Hier zit dus wat werk aan maar vanwege verkoop kom ik hier niet meer aan toe.
Vraagprijs zonder TH-Lines is 5950 euro.
Vraagprijs met TH-Lines is 6950 euro.
Bespaar mij de belachelijke biedingen maar schroom niet te bellen bij serieuze vragen of belangstelling. Auto is te bezichtigen in omgeving Rotterdam.
Inruil is niet mogelijk en er worden geen onderdelen los verkocht. Enkel de velgen als de auto zonder de TH-Lines wordt verkocht.
Mvg Ronald
0652616959
http://img534.imageshack.us/img534/8813/p8070523.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/534/p8070523.jpg/)
http://img59.imageshack.us/img59/7005/p8070522.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/59/p8070522.jpg/)
http://img580.imageshack.us/img580/6762/p8070525.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/580/p8070525.jpg/)
http://img850.imageshack.us/img850/9743/dsc00690t.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/850/dsc00690t.jpg/)
Afgebeelde traanplaat panelen zijn vervangen voor orgineel ledere deurpanelen.
http://img577.imageshack.us/img577/719/20120329134125.jpg
http://img13.imageshack.us/img13/4876/20120329134117.jpg
http://img171.imageshack.us/img171/4668/20120329133806.jpg
http://img600.imageshack.us/img600/338/20120329133818.jpg
http://img207.imageshack.us/img207/6431/p1090043x.jpg
http://img706.imageshack.us/img706/1687/p1090044u.jpg
http://img855.imageshack.us/img855/6523/p1090049k.jpg
http://img854.imageshack.us/img854/4718/p1090048c.jpg