View Full Version : Pick up 65 afdekzeil ?????
Havingfun
05-05-2005, 11:20
Wie heeft er een afdekzeil te koop of een zelf gemaakt, en kan eventueel de maten aangeven en het materiaal wat je het beste kan gebruiken.
Of ze zijn uberhaupt te koop en weet iemand de prijzen ervan ??
het beste is van dat zeil dat ze gebruiken voor feesttenten en/of mast/zeil covers (handige referentie voor als je bij een zeilmakerij binnen loopt).
ik heb zo'n zeil liggen, ik kan hem mee nemen naar een meeting zodat je hem na kan meten
Havingfun
05-05-2005, 18:59
het beste is van dat zeil dat ze gebruiken voor feesttenten en/of mast/zeil covers (handige referentie voor als je bij een zeilmakerij binnen loopt).
ik heb zo'n zeil liggen, ik kan hem mee nemen naar een meeting zodat je hem na kan meten
Graag ik ga in ieder geval naar Budel weet alleen nog niet welke dag zaterdag of zondag, ik ga nml nog naar de taxatiedag van de LVWCN en dat is op de 18e juni. Als het dan in Wilp is dan ga ik waarschijnlijk pas op zondag er naar toe.
Havingfun
05-05-2005, 19:03
Mooie huif Ploon, zelf gemaakt ? Zijn die ook nog te koop, ik heb wel gezien dat ze te maken zijn op http://www.dropgates.com/
Maar die site ken jij vast wel !!
budel ben ik ook, ik zal proberen om hem mee te nemen (als ik het niet vergeten ben tegen die tijd).
mijn huif is gebaseerd op 2 originele bogen. die heb ik 30cm verlaagd. (sommige mensen verlagen hun onderstel, ik verlaag een huif). vervolgens wat latjes van de praxis er op en met een setje foto's van het internet naar een zeilmaker in de buurt. dan laat je je wagen daar een weekje staan en zij maken dat ding helemaal op maat. op die manier kan je hem ook nog wat customizen zodat hij wat practischer wordt. zo zit het doek vooraan de cabine met een pees in een alu strip (ipv over een paar van die tabjes heen, dat lekt nogal) en heb ik wat ritsen ipv de standaard sluitingen. eerst had ik er geen ruiten in, maar na een jaar heb ik toch maar besloten om er een ruit in te laten zetten en er een 2e achterflap (nu van transparant amteriaal) bij te laten zetten. op die manier heb je toch zicht naar achter en blijft alles droog/waait er niks uit
Havingfun
06-05-2005, 13:14
Wat ben je daar nu voor kwijt in totaal in euries ??
Havingfun
08-05-2005, 21:33
budel ben ik ook, ik zal proberen om hem mee te nemen (als ik het niet vergeten ben tegen die tijd).
mijn huif is gebaseerd op 2 originele bogen. die heb ik 30cm verlaagd. (sommige mensen verlagen hun onderstel, ik verlaag een huif). vervolgens wat latjes van de praxis er op en met een setje foto's van het internet naar een zeilmaker in de buurt. dan laat je je wagen daar een weekje staan en zij maken dat ding helemaal op maat. op die manier kan je hem ook nog wat customizen zodat hij wat practischer wordt. zo zit het doek vooraan de cabine met een pees in een alu strip (ipv over een paar van die tabjes heen, dat lekt nogal) en heb ik wat ritsen ipv de standaard sluitingen. eerst had ik er geen ruiten in, maar na een jaar heb ik toch maar besloten om er een ruit in te laten zetten en er een 2e achterflap (nu van transparant amteriaal) bij te laten zetten. op die manier heb je toch zicht naar achter en blijft alles droog/waait er niks uit
Hallo Ploon wat kost zoiets nu ?????????????
ik weet het niet meer precies. die boogjes zijn niet zo goedkoop en je komt ze zo vaak niet tegen, maar ik denk dat ze ze niet mee gaan zeulen naar een meeting, dus gewoon bij wat toko's navragen.
het zeil was dacht ik iets van 300 gulden, maar ik heb geen idee wat dat nu in het euro tijdperk is (inflatie enzo)
Havingfun
09-05-2005, 19:22
Mocht je hettoch erop doen dan wil ik tzt wel ff wat foto 's maken :rolleyes:
vwcrewcab
10-05-2005, 07:53
Wat ben je daar nu voor kwijt in totaal in euries ??
Ik ben het ook wel eens wezen vragen voor m'n T2b crewcab, en dat zou ongeveer uitkomen op 150 euro (materiaal + fabricage).
Dat was dan ook bij een zeilmakerij.
Havingfun
10-05-2005, 19:17
Ik ben het ook wel eens wezen vragen voor m'n T2b crewcab, en dat zou ongeveer uitkomen op 150 euro (materiaal + fabricage).
Dat was dan ook bij een zeilmakerij.
Heb je daar nog een naam en adres van ??
thnxxxxxxxx ;)
vwcrewcab
11-05-2005, 22:44
Heb je daar nog een naam en adres van ??
thnxxxxxxxx ;)
Ik zal morgen ff voor je kijken.
Dat zal geen probleem zijn!!!
Havingfun
12-05-2005, 18:57
Graag zou mooi zijn
speedjeans
13-05-2005, 12:49
ik zag er gisteren een nieuwe op thesamba staan voor 850,maar zie 'm niet meer.
:frown:
Havingfun
13-05-2005, 12:52
ik zag er gisteren een nieuwe op thesamba staan voor 850,maar zie 'm niet meer.
:frown:
Vind ik ook wel een beetje teveel euries :rolleyes: :rolleyes:
Tim Spijlbus `61
13-05-2005, 13:08
http://www.zeilmakerijdejong.nl/
Misschien kan je deze mensen ff bellen kwam het tegen tijdens een avondje surfen!!!
ben wel benieuwd wat zoiets zou kosten!!
Bussie komt zo
13-05-2005, 13:42
Je kan beter even langs een zeilmakerij bij jou in de buurt rijden en even je wensen aangeven.
Dan kan de beste man daar eebn goede prijs voor neerleggen. om nu een eind te gaan rijden voor een zeiltje kan ook niet de bedoeling wezen en die gasten zitten bijna op elke hoek.
Loop anders even door de gouden gids.
Havingfun
14-05-2005, 14:59
Je kan beter even langs een zeilmakerij bij jou in de buurt rijden en even je wensen aangeven.
Dan kan de beste man daar eebn goede prijs voor neerleggen. om nu een eind te gaan rijden voor een zeiltje kan ook niet de bedoeling wezen en die gasten zitten bijna op elke hoek.
Loop anders even door de gouden gids.
ok thnx :)
Havingfun
21-05-2005, 18:17
ff onder de aandacht houden of iemand nog iets weet :biggrin:
vwcrewcab
22-05-2005, 21:45
ff onder de aandacht houden of iemand nog iets weet :biggrin:
Ben je zelf al wat wijzer geworden???
Havingfun
22-05-2005, 22:25
ben nog niet naar zeilmaker geweest, ben nu durk met ander topic zie hellup
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.