View Full Version : Sterrenbeeld bepaalt viesheid van auto
Sterrenbeeld bepaalt viesheid van auto
Mensen die zijn geboren onder de sterrenbeelden Weegschaal, Kreeft, Vissen, Stier en Steenbok hebben de smerigste auto's.
Te vies
Dat blijkt uit een onderzoek dat een Brits bedrijf in auto-onderhoudsproducten heeft laten uitvoeren. Zij gaan pas naar de autowasserette of halen emmer en spons te voorschijn als hun auto 'te vies is om in te rijden'.
Wekelijks
Watermannen, Rammen, Schorpioenen en Leeuwen daarentegen wassen elke week hun auto. Boogschutters en Tweelingen vinden om de twee weken voldoende en Maagden eens in de vier weken.
Koken
Niemand vindt autowassen overigens echt leuk. Op de vraag welk klusje zij zouden prefereren boven autowassen, antwoordde 36%: grasmaaien. Als gekeken wordt naar de astrologische achtergrond gaan Leeuwen, Vissen en Stieren liever koken en Weegschalen en Schorpioenen geven de voorkeur aan het doen van de afwas. Een op de drie Watermannen gaat nog liever huisvuil opruimen dan de auto wassen.
Bron : RTL Nieuws
evilnyntje
08-05-2005, 18:03
Alleen mijn stage cruiser is een puinhoop, meestal houd ik het netjes. Gaat idd voor een deel op qua sterrenbeeld.
mhh dan moet ik m dus om de 2 weken wassen....dacht het niet dus he... pas als de ruitenwissers het niet meer aan kunnen, en ik smerige klauwen krijg bij het openen van de deur gaat ie door de wasstraat heen..
vwleusden
08-05-2005, 18:57
1x in de 4 weken... klopt redelijk, alleen niet de dagelijkse auto... die doen we gewoon niet.
Grootste onzin ever.. elke week auto wassen? Dat heb ik nog nooit gedaan, en afwassen... dat doe ik meestal pas als ik door al mijn pannen, borden en bestek heen ben :D
Volkswouter
08-05-2005, 19:14
Klopt,ik ben een steenbok en ik heb mijn Fiat Panda nog nooit gewassen in 5 maanden tijd.
Klopt van geen kant, ik ben Kreeft maar de laatste week heb ik drie keer mijn auto gewassen.
Dat was misschien wel een beetje TE maar een keer in de week doe ik toch zeker.
Bij mij klopt het iig maar al te goed .
Als mijn ruiten maar schoon zijn
Thomas78
08-05-2005, 20:59
Sterrenbeeld bepaalt viesheid van auto
Mensen die zijn geboren onder de sterrenbeelden Weegschaal, Kreeft, Vissen, Stier en Steenbok hebben de smerigste auto's.
Bron : RTL Nieuws
Klopt aardig, was me auto idd niet zo vaak. 's winters al helemaal niet en zomers; dan haal ik er af en toe nog wel een sopje overheen.
klopt geen drol van...
ik was zo vaak m`n auto... mensen om me heen denken dat ik smetvrees heb :D
afgelopen week 2 keer gewassen..
Christiaan
08-05-2005, 22:50
klopt idd niet zo veel van..... ben een stier...
Cabrio wordt gewassen als ik er mee gereden heb, en hij weer naar binnengaat...
Auto van de zaak wordt gewassen als ik niet meer naar buiten kan kijken, en mijn lichtmetaal pikzwart is :p
ben vis, zou dus een smerige auto moeten hebben. bij 1 vogelshit was ik hem al meteen :D
Kevin20v
08-05-2005, 23:40
klopt geen drol van...
ik was zo vaak m`n auto... mensen om me heen denken dat ik smetvrees heb :D
afgelopen week 2 keer gewassen.. Ik sluit me bij René aan, ik was ontzettend vaak mijn wagen en ik ben een kreeft :biggrin:
Minimaal 1x in de week, het liefst een avond het interieur, en zowat de hele zaterdag poetsen op het exterieur....
Mensen in de vinden me zowiezo al een raar mannetje, iedere maand een andere wagen voor de deur :D
Denken geloof ik dat ik drugsdealer ben :tongue:
kan het ook niet helpen dat die van mij vaak weg is....
(laatste paar maanden al een Smart Roadster, VW Lupo, Audi A2, VW Golf 4, Vw Polo 9n, Mitsubishi Carisma, Vw Polo9n, Vw Golf iv, vw polo9n.)
en NEE die leenwagens was ik niet iedere week ;)
Gelukkig zaterdag weer mijn Golfje :biggrin:
Ik sluit me bij René aan, ik was ontzettend vaak mijn wagen en ik ben een kreeft :biggrin:
Minimaal 1x in de week, het liefst een avond het interieur, en zowat de hele zaterdag poetsen op het exterieur....
Mensen in de vinden me zowiezo al een raar mannetje, iedere maand een andere wagen voor de deur :D
Denken geloof ik dat ik drugsdealer ben :tongue:
kan het ook niet helpen dat die van mij vaak weg is....
(laatste paar maanden al een Smart Roadster, VW Lupo, Audi A2, VW Golf 4, Vw Polo 9n, Mitsubishi Carisma, Vw Polo9n, Vw Golf iv, vw polo9n.)
en NEE die leenwagens was ik niet iedere week ;)
Gelukkig zaterdag weer mijn Golfje :biggrin:
vind je het gek, als je zo weinig je eigen auto in bezit heb zal ik hem ook bij elke kans wassen :D
Kevin20v
08-05-2005, 23:46
vind je het gek, als je zo weinig je eigen auto in bezit heb zal ik hem ook bij elke kans wassen :D
hahahaha that's the spirit, zal het voorlopig alleen nog een beetje voorzichtig aan moeten doen, verse lak he :biggrin:
paddygti
08-05-2005, 23:47
klopt inderdaad ik ben een kreeft en was me auto alleen als het nodig is :)
klopt inderdaad ik ben een kreeft en was me auto alleen als het nodig is :)
dat kan ik bevestigen..... :D
Grootste onzin ever.. elke week auto wassen? Dat heb ik nog nooit gedaan, en afwassen... dat doe ik meestal pas als ik door al mijn pannen, borden en bestek heen ben :D
blij dat ik een andere vrouw heb getroffen dan...
en idd. klopt weinig van..vind mijn auto wassen juist leuk...stier
Pedaalemmer
09-05-2005, 12:56
ik was hem ook elke week..moet wel met dit weer...1 buitje en je auto is alweer smerig van het opspattende vuil van voorgangers
Haha klopt wel redelijk ;)
Ben weegschaal en dit is een voorbeeld:
http://www.vwdepartment.nl/Meetings/2005/BPa30meeting/ASIbp%20034.jpg
Beetlefreak
09-05-2005, 13:12
Ik ben ook weegschaal, maar meestal toch wel maandelijks ff schoonhouden!!
@ Split, die audi zou ook al vòòr Maikafertreffen, is nu nog steeds niet gewassen zeker?? ;)
@ Split, die audi zou ook al vòòr Maikafertreffen, is nu nog steeds niet gewassen zeker?? ;)
ehhhh Nope idd :D
VwPolo89
09-05-2005, 19:37
vind het ook maar onzin!
ben kreeft en was elke week mijn auto, zelfs wanneer het regent, toch handig werken in een carwash :d
voor ik in de carwash werkte, waste ik mijn auto ook al elke week ;)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.