PDA

View Full Version : Das Auto: 32b

Marijn32b
06-09-2012, 17:35
:screwy:

Audi1981
13-09-2012, 11:24
Mooie kar :thumbup:

arnus71
13-09-2012, 11:34
koele auto hoor! 90 pk injectieblok zo te zien?

Ebut
13-09-2012, 11:49
Vette bak!

M v D
13-09-2012, 17:53
Netjes idd! 1 van de laatsten én belastingvrij! Gaaf.:) De roest aan de wielranden achter is 'standaard'.. Hou dat goed in de gaten, want dat kan hard gaan soms.
Zijn die verstralers dummies of echt werkende? Ik heb anders nog wel originele Hella verstralers voor je.

Marijn32b
14-09-2012, 12:03
:cool:

Zollie
14-09-2012, 13:13
Verder is de radio eruitgehaald, en daarbij de draden doorgeknipt :(

Er zitten vier speakers in. Is dat standaard of een extraatje? Maw had de C uitvoering dat ook? Leuk om te weten natuurlijk. Maar hoe je de boel aansluit.. :confused: . Moet ik dus nog uitvinden. Dit is trouwens een zogenaamde "Avance" uitvoering. Volgens mij een CL met wat extra's.

@ MvD

Bedoel je met verstralers "groot licht" of mistlichten voor? Er zit wel groot licht op, schijnt ook niet standaard te zijn. Volgens mij zitten die in de grote koplampen, niet in die kleine.

Voor je radio heb je een plus en een aarde nodig, en natuurlijk de draadjes van je speakers. Is zo te repareren, en als je een radio koopt zit er vaak een stekker bij met kroonsteentjes om aan losse draden aan te sluiten. Tipje: geschakelde plus aanleggen, gaat je radio vanzelf aan en uit. Deze knip je makkelijk aan bij de voeding van je knopje van de achterruitverwarming!
4 speakers is redelijk normaal, de hoedenplankdragers hebben standaard plek hiervoor, zullen een jaar na aanschaf al wel geïnstalleerd zijn door de toenmalige eigenaar :)
Model is na-facelift, ik weet niet eens of ze toen nog zonder deurbakken geleverd werden, maar is redelijk standaard dus!

Groot licht heeft elke passat, is nooit optie geweest ofzo, is wet. Hij bedoelde de kleine mistlampjes, die optioneel zijn. Jij hebt hier net als veel anderen dus holle dummies zitten.

Sondermodell in den Niederlanden zum Jubiläum 40 Jahre VW in den Niederlanden.
Lieferbar in allen Karosserievarianten mit allen Vierzylinder-Motoren: Basis Grundausstattung mit Radvollblenden, Colorglas, 2 innenverstellbare Außenspiegel, Türablagen, Fahrersitz höhenverstellbar, geteilt umklappbare Rückbank (Schrägheck und Variant), Sportsitze (Stufenheck), Radiovorbereitung mit Antenne (Schrägheck und Variant), spezieller Sitzbezug "Glencheck" (Schrägheck und Variant), Teppichfarbe "Schiefer".

Deurbakken dus standaard op je Avance! Ik heb thuis volgens mij nog een folder van de Avance-modellen, eens opscharrelen!

Marijn32b
18-09-2012, 16:55
:d

Marijn32b
29-09-2012, 16:31
:)

koenjanssen
29-09-2012, 16:53
Links achter natuurlijk ook! Modder in je wielkast is nooit goed icm roest!

Zollie
29-09-2012, 22:15
Heb je ook die plastic kap recht achter losgehaald? Daar zit ook nog een verrassing acjyer :)

Marijn32b
01-10-2012, 12:55
:)

tim 16v
05-10-2012, 21:00
ga ook maar eens wat loshalen bij die van mij. Zal ook nog wel flink wat troep zitten.

Marijn32b
29-11-2012, 03:01
:own:

Zollie
01-12-2012, 14:53
Sondermodell in den Niederlanden zum Jubiläum 40 Jahre VW in den Niederlanden.
Lieferbar in allen Karosserievarianten mit allen Vierzylinder-Motoren: Basis Grundausstattung mit Radvollblenden, Colorglas, 2 innenverstellbare Außenspiegel, Türablagen, Fahrersitz höhenverstellbar, geteilt umklappbare Rückbank (Schrägheck und Variant), Sportsitze (Stufenheck), Radiovorbereitung mit Antenne (Schrägheck und Variant), spezieller Sitzbezug "Glencheck" (Schrägheck und Variant), Teppichfarbe "Schiefer".

Deurbakken dus standaard op je Avance! Ik heb thuis volgens mij nog een folder van de Avance-modellen, eens opscharrelen!

Verder ben ik erachter gekomen dat hij/zij geen CL is maar een C met extra opties! Dus de basisversie zonder mistachterlicht maar wél met toerenteller 4spaaksstuur en LMV

Volgens mij heeft een sondermodell niet veel meet met C of CL te maken. je hebt een Avance met bijbehorende luxe :D

M v D
01-12-2012, 18:19
Mooie fotoreportage, Marijn! :) Leuk om 'm weer even te zien, hij is in goede handen, das wel te zien.
Dat potje is voor de aanturing van de brandstofdruk oid, weet niet precies de functie, maar al die vacuumslangetjes zijn vrij makkelijk te vervangen. Gewoon 1,5 meter van dat spul kopen, schaar erbij en stuk voor stuk vervangen, that's it! Als de oude poreus zijn, ga je vast wel verschil merken in loopgedrag van de motor.

Marijn32b
13-02-2013, 02:09
,

Ebut
13-02-2013, 12:40
Goed bezig :cool:

Marijn32b
15-02-2013, 00:00
.

Zollie
15-02-2013, 00:08
bumper van een variant gaat niet passen helaas. van voor-facelift ook niet. is volgens mij best specifiek!