View Full Version : Makrolon zijruiten - hoe en waar?
Voor mijn 1303 wil ik de zijruiten vervangen voor makrolon. Heeft één van jullie ervaring met een bedrijf die dit levert en/of op maat maakt?
B-Rabbit-Simon
30-09-2012, 10:28
http://www.lexan-windows.com
Ik heb daar zelf een complete set voor mijn golf 1 besteld, was al na 3 dagen binnen vanuit de UK, prima service en snelle levering, ruiten passen ook perfect.
Geen idee of ze ook ruiten voor een 1303 hebben, kan zo snel alleen vinden voor pre 72 en na 72er kevers maar ze doen volgens mij ook wel one offs.
dat bedrijf heb ik alk eens gecontact voor mijn mk2 gti,maar die maken alleen oversized ruiten,die je dus zonder rubber monteert.ik zoek zelf ruiten die dezelfxde maten hebben als de originele zodat ik mijn rubbers gewoon kan gebruiken.weet niet hoe TS dit wil hebben?
B-Rabbit-Simon
30-09-2012, 11:37
dat bedrijf heb ik alk eens gecontact voor mijn mk2 gti,maar die maken alleen oversized ruiten,die je dus zonder rubber monteert.ik zoek zelf ruiten die dezelfxde maten hebben als de originele zodat ik mijn rubbers gewoon kan gebruiken.weet niet hoe TS dit wil hebben?
ik heb mijn ruiten daar ongeveer 2 maand terug besteld en ze leveren zowel oversized als origineel, ik heb ook gewoon ruiten in de originele afmetingen, in rubbers gemonteerd.
Als het goed is kan je bij je bestelling tegenwoordig gewoon aangeven hoe je ze wil hebben. :thumbup:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.