View Full Version : Bus gespot!
Ik vind het altijd wel lache als ik een bus in een programma of film voorbij zie komen. Misschien kunnen we hier een thread maken waarin busjes zijn gespot?
Doe ik de aftrap...
Gisteravond, Black Hawk Down. Stonden ze daar met z'n allen te schuilen en schieten achter een half vergane T2! Lache!
Computergame Grand Theft Auto San Andreas. Daar kan je rijden in verschillende T1's. Lache!
mr. horsepower
15-05-2005, 11:12
vandaag zat ik te zappe en dr waren bij yorkiding un paar eenden met een spijl bus (cartoon dus heb ik mar ff gekeke
alleen ik weet niet hoe het hete
Jackie Brown: Robert de Niro rijdt in een beige T2a
Heat: in de grote schietscene zie je een wit/rode T2 staan
De Dominee: verschillende keren een grijze T1 en ook nog een keer een typ3 achter een muurtje meen ik...
Heat: in de grote schietscene zie je een wit/rode T2 staan
Klopt! Gisteren gezien, worden de ramen ook nog uit geschoten :(
Franklin
30-05-2005, 13:46
in de clip van musiq-just friends is een type 1 te zien, de clip en het nummer zelf zijn geen reet aan maar het busje is wel stoer en wordt op een grappige manier gebruikt
gisteren op Veronica... HEAT.... ook schietpartij waar een T2 werd geraakt... :(
Franklin
30-05-2005, 13:56
gisteren op Veronica... HEAT.... ook schietpartij waar een T2 werd geraakt... :(
dat zeggen ze net volgens mij :rolleyes:
dat zeggen ze net volgens mij :rolleyes:
hey... kmoet wel `n beetje om m`n posts denken hè ;)
Back to the future, terroristen pano met jawel, libanese terroristen die op mcFly schieten.
There's something about mary, Kubel.
Meet the Fockers, Kubel
Boys on the Hood, Custom Kever cabrio.
Kill Bill 2, ghia cabrio
Easy rider, panel met camperramen
City of Gold - Helemaal vol met vw's (braziliaanse film)
Nu jullie weer.
de mannen van mythbusters rijden ook weleens in een (zwarte) spijl
Jasper Ovaal
30-05-2005, 16:42
Revange of the Nerds, welk deel weet ik niet maar dan rijft de nerd in een Kubel.
Was herbie ook al voorbij gekomen, zat ook een kever in :p
Enne.. 50 first dates ofzo, met gele Q-ball
Big_Mac_Mark
31-05-2005, 15:50
Man under fire...Speelt in mexico city...:rolleyes:
Man under fire...Speelt in mexico city...
Man on fire....
Maar is trouwens wel een goeje fillum.. :cool:
Gr Ruud
vwspijlbus
01-06-2005, 07:51
Road movie: Around the bend
Deze film speelt zich grotendeels in een spijlbus af (draait momenteel in de Nederlandse bioscopen).
URL: http://www.imdb.com/title/tt0384810/
Hey thanks! Daar heb ik pas een 'making of' van gezien, alleen niet helemaal, waardoor ik de titel van de film gemist heb.... :confused:
VWrijder
02-06-2005, 14:10
Next best thing: Madonna in een Karmann Ghia
...wacht ff het ging over bussen... oeps
wakebus-m
12-06-2005, 22:36
in de nieuwe reclame van volkswagen zie je ook een aantal busjes een paar T2 tjes en een samba busje
Man under fire...Speelt in mexico city...:rolleyes:
oh....heb deze film een keer gezien.. oh.. fijne herrinneringen aan... :rolleyes:
afgelopen zondag in rides (discovery channel), werden de onderdelen voor een hotrod op een pickup (spijl) aangeleverd
Niels - AirMighty.com
22-09-2005, 08:47
De film Starsky & Hutch (http://www.airmighty.com/images/media/media_starsky_and_hutch.html)... ik had er wat ploatjes van gemaakt :D
vwspijlbus
22-09-2005, 11:06
8 sept, Ned 3, diverse spijlbussen (waaronder bardoors) in nieuwstaat in "Andere tijden (http://vwspijlbus.blogspot.com/2005/09/tv.html)'
De film Starsky & Hutch (http://www.airmighty.com/images/media/media_starsky_and_hutch.html)... ik had er wat ploatjes van gemaakt :D
Ik dacht al "Ik kan toch niet de enige zijn die die foto's van de TV maakt..."
;)
De film\Docu Lomax the Songhunter.
Rijdt mijn bus in rond (filmmaker\productie bedrijf was de vorige eigenaar)
check de trailer op www.lomaxthesonghunter.nl
Film draait denk ik nog wel ergens, en komt later op tv heb ik begrepen (wanneer, hangt van de oscars af ;) )
afgelopen week(dinsdag) bij de serie law en order
werd een type 3 fastback gerestaureerd, leuk om te zien, zeker in amerika volgens mij een zeldzame auto, zeer prominent in beeld :biggrin:
In Dogtown (surf/skatedvd) zie je verschillende t2a's bij de scholen staan waar geskate wordt. Originele jaren '70 beelden. En in Woodstock de dvd zie behoorlijk veel spijltjes voorbij rijden met die hippies erop/in.
Verder vanmorgen in de Volkskrant op de pagina bij het weer een foto van een uitgebrande samba!!!
vwspijlbus
22-09-2005, 20:33
Verder vanmorgen in de Volkskrant op de pagina bij het weer een foto van een uitgebrande samba!!!
Oh jee...
Wat was er gebeurd?
Was 't in Nederland?
Op de volkskrant website vind ik er niets van terug...
vwcrewcab
23-09-2005, 10:13
In Dogtown (surf/skatedvd) zie je verschillende t2a's bij de scholen staan waar geskate wordt. Originele jaren '70 beelden.
[OFF TOPIC]
Dit is zo'n brute film, kan je keer op keer weer naar blijven kijken :D
[/OFF TOPIC]
In Dogtown (surf/skatedvd) zie je verschillende t2a's bij de scholen staan waar geskate wordt.
een van die mannen rijdt zelfs eventjes door het beeld in een rode variant op wolfrace velgen (met natuurlijk een plank op het dak)
er komt binnenkort ook een bioscoop/speelfim versie van. zal wel minder zijn dat de documantaire
Op de volkskrant website vind ik er niets van terug...
Kun je dat berichtje scannen?
Jens
vwcrewcab
23-09-2005, 11:43
een van die mannen rijdt zelfs eventjes door het beeld in een rode variant op wolfrace velgen (met natuurlijk een plank op het dak)
er komt binnenkort ook een bioscoop/speelfim versie van. zal wel minder zijn dat de documantaire
Schijnt zelfs slecht te zijn, een maat van me heeft hem al en hij is niet leuk als je de documentaire gezien hebt :mad:
vwspijlbus
23-09-2005, 13:10
Kun je dat berichtje scannen?
Jens
Of misschien een digitale foto van maken / posten..?
Scannen van een krant is k#t omdat het dun papier is dat aan 2 kanten bedrukt is...
molenari
23-09-2005, 14:47
[QUOTE=Frieser]Ik vind het altijd wel lache als ik een bus in een programma of film voorbij zie komen. Misschien kunnen we hier een thread maken waarin busjes zijn gespot?
...[QUOTE]
OK dan! "Vroeger" stond er een lijst met luchtgekoelde VW sightings op de site http://www.worldwidewolksvagen.org/ ...maar dat is helaas verleden tijd. Lijkt wel of de URL door een ander is overgenomen?!?
Een tip die ik mij kan herinneren is:
RESERVOIR DOGS: op een gegeven moment zitten Harvey Keitel en Quintin Tarantino in een auto te wachten voor de juwelier die ze willen overvallen. In de korte shot waarin de juwelier te zien is schiet een witte T2a Westfalia voorbij. OK, het is waarschijnlijk minder dan 1 seconde, maar toch: duidelijk herkenbaar als je de film plaatje voor plaatje afspeelt :)
Nog één die ik zelf heb gespot zit in de unter-slechte film 'MARKED FOR DEATH' met de altijd even foute Steven Seagal. Het gaat hier alweer om een witte Westy (als ik het mij goed herinner). Deze wordt bestuurd door de rastafari undercover agent op Jamaica. Gewoon die film even helemaal kijken, is best te doen als je melig bent, je kunt die bus niet missen!
En als je je hart echt wilt ophalen moet je gewoon DIRTY HARRY kijken. Daar zitten behoorlijk wat luchtgekoelde VW's in. Wel logisch, het speelt in California in de jaren 70, destijds zo'n beetje de nr 1 export markt van VW.
Wordt er nog een parte thread opgezet voor sightings in Videoclips? :D
Zijn er onderhand ook al behoorlijk wat.
Heb de krant en de foto nog!! Het ging over een sloppenwijk in Rio de Jaineiro, Brazilie.Hoe plaats ik zo'n foto?? (als deze de scanner tenminste overleeft)
Enne Dogtown (documentaire) is super vet!!!!! :biggrin:
http://www.volksforum.com/albums/files/1/7/9/2/uitgebrande_Samba.jpg
Volgens mij is dat scannen wel aardig gelukt. Die vrouw is wat blokkerig geworden maar de Samba staat er op.
Dacht je van de film Jacky Brown!
Daar rijd die gast zelf in een t2a, en vervolgens jast ie een kogel door ze kop.
Allemaal bloed tegen het raam. :D
molenari
23-09-2005, 19:00
http://www.volksforum.com/albums/files/1/7/9/2/uitgebrande_Samba.jpg
Volgens mij is dat scannen wel aardig gelukt. Die vrouw is wat blokkerig geworden maar de Samba staat er op.
Dat is geen samba maar een Braziliaanse T2 voordat ze werden gemoderniseerd in 1996 :D
Vanaf ca 1996 hebben ze de echte T2 zijruiten en een ietwat verhoogd, hoekig, dak.
retro hans
23-09-2005, 22:40
Clip van anouk jeruzalem??
Geinig getekende t1!
leuk gedaan vind ik!!
Blijft een droom zo,n bus voor mij snik snik!
http://www.imcdb.org/vehicles_make-VW.html
Volkswouter
24-09-2005, 09:00
Clip van anouk jeruzalem??
Geinig getekende t1!
leuk gedaan vind ik!!
Blijft een droom zo,n bus voor mij snik snik!
Dat is geen getekende bus,maar de spijl van Jan van http://www.vwzone.nl
Mijn busje speelt ook mee in een tv spotje in België. De komende weken te bekijken op MTV in België.
We hebben deze filmpjes gedraaid met onze punkrockband THE DONUTS (www.thedonuts.be) voor een Belgische organisatie voor muzikanten.
Hier kan je het ook al eens bekijken:
Filmpje met mijn busje (http://www.poppunt.be/templates/poppunt2005/movie/popup_met_TV.php?name=Poppunt)
Ik ben degene die aan de voorkant zit te sleuren...
Momenteel draait dit op MTV:
Filmpje zonder mijn busje (maar toch wel lache vind k) (http://www.poppunt.be/templates/poppunt2005/movie/popup_met_TV_bare_manager.php)
Ik ben hier degene met de witte T shirt en dito boxer... :o
Aircooled greetz,
Humby
VwPolo89
24-09-2005, 09:37
wel tof om je eigen bus dan in een filmpje te zien humby :)
kheb gister nog een film gezien PODIUM was op een of ander buitenlandse zender en die kerel lag me daar te krikken met een mooie vrouw in een rood T2 campertje ze die hele bus is een miuut te zien ofzo en die gaat me toch heen en weer wel heel grappig gemaakt volgens mij is dit die film :
http://www.imdb.com/title/tt0354836/
vwspijlbus
30-09-2005, 07:39
Een spijlbus in "Forrest Gump" (http://vwspijlbus.blogspot.com/2005/09/film.html)
Heb deze week een niet legale copie van "Lords of Dogtown" gezien. En net als in de documentaire veel vw's; kevers, t2a :D en stacy peralta rijdt in een type 3 rond! Als je van surfen, sk8boarden en vw's is dit wel een aanrader! ;)
vwcrewcab
05-10-2005, 18:44
Heb deze week een niet legale copie van "Lords of Dogtown" gezien. En net als in de documentaire veel vw's; kevers, t2a :D en stacy peralta rijdt in een type 3 rond! Als je van surfen, sk8boarden en vw's is dit wel een aanrader! ;)
Behalve als je de documentaire hebt gezien!
Big_Mac_Mark
05-10-2005, 20:55
Gister zat er een T1 en een T2 in Hunter (geen gezeur, vind ik een topserie!)
(vorige week BTW een golf 1 GTI...)
Vond je de film niet zo goed vwcrewcab? Ik vond het wel oke. Er kloppen een paar dingetjes volgens mij niet maar toch. Het geeft -denk ik- de jaren '70 sfeer wel goed weer.
vwcrewcab
06-10-2005, 14:37
Vond je de film niet zo goed vwcrewcab? Ik vond het wel oke. Er kloppen een paar dingetjes volgens mij niet maar toch. Het geeft -denk ik- de jaren '70 sfeer wel goed weer.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de film nog niet gezien heb, maar een aantal van m'n maten wel, en die zeggen allemaal dat de film de documentaire (dog town & z-boys) niet kan evenaren!
Kan me er wel iets bij voorstellen.
Maar wie weet valt de film wel mee :rolleyes:
snelle reaktie. Woon jij ook op het Volksforum???
vwcrewcab
06-10-2005, 17:00
snelle reaktie. Woon jij ook op het Volksforum???
Dat niet helemaal, maar ik heb heel weinig school :rolleyes: en kan niet aan m'n bus werken want heb m'n vinger gebroken :mad:
Michel B4
06-10-2005, 17:56
Gister zat er een T1 en een T2 in Hunter (geen gezeur, vind ik een topserie!)
(vorige week BTW een golf 1 GTI...)
heb ik ook gezien in hunter idd,een witte spijl en blauwe t2.
btw blijft een leuke onder het eten serie :D
Behalve als je de documentaire hebt gezien!
is die docu dan nog ergens op het web te vinden :confused:
zat van de week naar een docu over de spacerace op de bbc te kijken. hebben ze wat shots van de 1000en mensen die naar de lancering zijn komen kijken. eerst wat beelden die vanuit het publiek zelf zijn gemaakt en toen een shot vanuit een helicopter. ze volgens over een stukje grond met zo'n 50 auto's en 98% was luchtgekoelde VW bus!!!
wakebus-m
07-10-2005, 22:41
hoi hoi
ik heb al een hele tijd geleden de documentaire riding giants gezien. Gemaakt door Stacy Peralta. Hij heeft ook de documentaire gemaakt Dogtown and Z-Boys, een documentaire in plaats van een film (Lords of Dogtown).
buiten dat dit een pracht van een docu is, zitten er heel veel VWtjes in. :D
kijk hier ff voor de trailer. trailer Riding Giants (http://www.apple.com/trailers/sony/riding_giants.html)
Gr. michiel.
Riding Giants is ook superrrrr :rock: Iets te hoge golven voor mij...
wakebus-m
09-10-2005, 08:11
Riding Giants is ook superrrrr :rock: Iets te hoge golven voor mij...
jah man die gasten surfen op golven van 6 verdiepingen hoog.....echt niet normaal
Gr. michiel
vwcrewcab
09-10-2005, 13:14
Zoiets :D :eek: :cool:
http://www.its.caltech.edu/~ejohnsen/picts/teahupoo.jpg http://www.sportplanet.com/ksps/teahupoo_2.jpg
Komt in de buurt. Dit is Tehupoo/Tahiti geloof ik. Tik maar eens Jaws + Maui of Mavericks in op Google..... Helaas geen vw's te zien op die foto's (beetje on-topic blijven)
vwcrewcab
10-10-2005, 21:03
Ging ook ff niet om een VW, maar om een sicke golf!
Ff een post off-topic moet kunnen.
Ging ook ff niet om een VW, maar om een sicke golf!
Ff een post off-topic moet kunnen.
http://www.filecabi.net/v/file/ultimatewave/wmv
wakebus-m
11-10-2005, 10:46
Helaas geen vw's te zien op die foto's (beetje on-topic blijven)
ik vind ook dat je off-topic moet kunnen....hellemaal met deze topic.....zolang je maar weer terug komt op het topic zelf.....ik liep zondag door de stad en toen zag ik door het raam van de peek & cloppenburg een poster hangen van een kleding erk en daar was een barndoor in verwerkt.....
ik zal vanmiddag wel ff een fototje plaatsen.
was wel grappig om te zien :D :D
Gr.michiel
WakeBus-J
11-10-2005, 16:44
t2 in reclame van Motorola met o.a. Madonna, Alanis, look alike B.I.G
http://www.totallycrap.com/media/indexrokr.html
funny :)
wakebus-m
11-10-2005, 16:58
zo dit is die poster waar ik het over had.....het is een barndoor die gebruikt is in de reclame...
Deze foto is met mijn telefoon gemaakt toch wel goeiekwaliteit voor een telefooncam..... :D :D
http://www.volksforum.com/albums/files/2/4/7/0/DSC00232_original.jpg
Gr. michiel
spijltjes blijven upper cool! Inderdaad was het toch on-topic met die sicke golf...
Er zij forums waar je je strikt aan het onderwerp moet houden.
spijltjes blijven upper cool! Inderdaad was het toch on-topic met die sicke golf...
Er zij forums waar je je strikt aan het onderwerp moet houden.
Spijltjes blijven super cool. (zeker voor de reclamewereld) Gelukkig werd de sicke golf gewaardeerd!!
vwspijlbus
12-10-2005, 07:50
zo dit is die poster waar ik het over had.....het is een barndoor die gebruikt is in de reclame...
Deze foto is met mijn telefoon gemaakt toch wel goeiekwaliteit voor een telefooncam..... :D :D
Gr. michiel
Waarvoor wordt er nou reclame gemaakt?
Spijltjes blijven super cool. (zeker voor de reclamewereld) Gelukkig werd de sicke golf gewaardeerd!!
Heb jij iets met papegaaien?
:D
wakebus-m
12-10-2005, 08:38
Waarvoor wordt er nou reclame gemaakt?
volgens mij was het en reclame voor een kleding merk aangezien het in peek en cloppenburg was....de naam van het merk kan ik me ook niet meer herinderen, was wel een hele vage naam dat weet ik wl.....
Gr. michiel
wakebus-m
12-10-2005, 08:46
Heb jij iets met papegaaien?
:D
haha hij wilt gewoon duidelijk maken dat die spijlbusjes ubber cool vind :cool: :rolleyes:
Gr. michiel
vwcrewcab
12-10-2005, 09:12
Is wel kicken dat T1/T2's nog in zo veel reclame "campagnes" gebruikt worden.
vwspijlbus
12-10-2005, 09:42
De tekenaar heeft het zich wel makkelijk gemaakt door de bus te spiegelen. Hierdoor staan de klapdeuren bij 1 busje aan de verkeerde kant. Als dit een Engels busje zou zijn dan zouden ook de ruitenwissers onder een andere hoek moeten staan (toch?)
vwcrewcab
12-10-2005, 12:53
De tekenaar heeft het zich wel makkelijk gemaakt door de bus te spiegelen. Hierdoor staan de klapdeuren bij 1 busje aan de verkeerde kant. Als dit een Engels busje zou zijn dan zouden ook de ruitenwissers onder een andere hoek moeten staan (toch?)
Ruitenwissers zullen op Engels of gewoon model toch wel hetzelfde staan?!
wakebus-m
12-10-2005, 13:58
De tekenaar heeft het zich wel makkelijk gemaakt door de bus te spiegelen.
dat was denk ik wel de bedoeling want alles is gespiegelt, want die beer, vogel keyboard en bandje zijn ook gespiegelt
Gr. michiel
Heb ik iets met pagaaien?
Nee, hoor. Hoezo?? :D
Dinsdag nog een aantal vw's gezien,......bij de Keverboet :giggle:
wakebus-m
13-10-2005, 12:38
Nee, hoor. Hoezo?? :D
op een of andere manier leek het zo dat je iets met "PAGAAIEN" hebt..... :rolleyes:
Gr.michiel
vwspijlbus
13-10-2005, 13:29
want alles is gespiegelt't Dartbord niet.
wakebus-m
13-10-2005, 14:18
't Dartbord niet.
nee idd die vogel er boven ook niet....mischien omdat die al in het midden zitten....ik weet het niet
Gr. michiel
Er schijnt in de libelle een foto reportage met een Groene T2 te staan.
(er staan wel wat dames voor schijnt :( )
Martin '73
17-10-2005, 11:56
Ik weet niet of deze er al instaat, maar ik zat gisteren even te zappen en kwam langs de film "Mr. Deeds".
Daar reed een T2a in. Volgens mij was hij van de hoofdrolspeler ( Adam Sandler), dus misschien kwam hij er vaak in voor. Dat weet ik niet, want ik heb de film niet verder gekeken.
Groet, Martin
Gisteren vanuit de trein een oranje t2b gezien met westfalia dak. Ergens tussen A'dam Centraal en Amstel.
Verder nog een spijltje gezien in de clip Californication van de Red Hot Chilli Peppers!
vwcrewcab
21-10-2005, 12:44
Gister ook 3 duitse bussen (T2b's met hefdak) gezien.
Alle 3 surfboards bij, die zullen wel richting Domburg geprutteld zijn!!!
AHH Domburg. Altijd goeie surf gehad daarzo!! En altijd wel vw's gespot!
vwcrewcab
21-10-2005, 19:19
Ik had alleen gehoopt dat er meer busjes zouden staan tijdens de Domburg classics, maar helaas.
Deze stond er wel http://www.conversions.nl/hazel/photos/huidig/DCP00000.JPG
dit (www.hazelarmstrong.tk) is de site!
Coole site. Ik ben in 2003 met m'n t2a naar de domburgclassic geweest. Toen reden er een boel rond. Die zijn -net als de mijne- nu vast in restauratie. :D
vwcrewcab
22-10-2005, 16:23
Coole site. Ik ben in 2003 met m'n t2a naar de domburgclassic geweest. Toen reden er een boel rond. Die zijn -net als de mijne- nu vast in restauratie. :D
Wie weet kan ik je bus ook nog een keer aanschouwen tijdens een Domburg classic.
Wie weet kan ik je bus ook nog een keer aanschouwen tijdens een Domburg classic.
Vast wel. Bedoeling is dat de bus in 2006 weer rijdt! En door de komst van m'n dochter dit jaar niet naar Domburg geweest. Ik geloof dat ik weinig golven heb gemist... Volgend jaar beter en hoger!!
vwcrewcab
23-10-2005, 15:06
Vast wel. Bedoeling is dat de bus in 2006 weer rijdt! En door de komst van m'n dochter dit jaar niet naar Domburg geweest. Ik geloof dat ik weinig golven heb gemist... Volgend jaar beter en hoger!!
Waren idd geen :( golven, maar was wel gezellig!!!
ik zag gisteren een motorolla reclame met madonna, bootsy collins en nog meer bekende muzikanten die allemaal in een telefooncel gingen staan.
Een van die gasten kwam aanrijden in een T2 (of een T1)
molenari
03-12-2005, 17:42
ik zag gisteren een motorolla reclame met madonna, bootsy collins en nog meer bekende muzikanten die allemaal in een telefooncel gingen staan.
Een van die gasten kwam aanrijden in een T2 (of een T1)
... en dan zegt Madonna 'Biggy!... NO!' ;)
Dat is volgens mij een 1971er Westfalia, brillantblau L50H met pastelweiss L90D dak. 1971 Omdat het zo te zien een T2a is met het nieuwe type wielen.
Tellen sightings in TV gidsen ook? Heeft wel wat met TV te maken :)
Deze week in de VARA gids: pagina 3. Foto van Phil Spector die een pistool op de camera richt. Hij zit zo te zien in een 1969er Microbus deluxe (opstaande rand op dashboard ter hoogte van stuurwiel en binnenspiegel met lange arm bekleed met wit vinyl)
xmarcelx
04-12-2005, 09:45
dinsdag mijn busje in andere tyden om 20.50 ned 3
molenari
08-12-2005, 19:16
Vandaag gespot in zes uur journaal op Nederland 2:
T2b, onderste helft rood, bovenste helft wit. Leek op een originele deluxe bus. Kent iemand deze wagen? Hij komt vast wel weer voorbij vanavond in de andere journaals.
De bus was te zien bij de eerste beelden van het protest tegen de bezuinigingen bij de publieke omroep. Speaker op t dak...t leek alsof de 70er jaren herleefden :)
Dus strax ff kijken naar het acht uur journaal op Nederland 1!
Vandaag gespot in zes uur journaal op Nederland 2:
Je bent me voor, ik heb die bus ook gezien!!
xmarcelx: Ik heb je bus gezien hoor! Wel een heftig onderwerp trouwens!!
molenari
08-12-2005, 21:12
Je bent me voor, ik heb die bus ook gezien!!
xmarcelx: Ik heb je bus gezien hoor! Wel een heftig onderwerp trouwens!!
Ja, Andere Tijden is gewoon een goed programma. Maar eh, die bus is toch niet helemaal bouwjaar correct hoor. Had eigenlijk een barndoor met origineel NL kenteken moeten zijn (executie vond plaats in 1952) :D
Maar desondanks toch een mooie verschijning!
Nu op t.v.: Gillmore Girls: Oranje T1. :) wees erbij en spot hem...
Vandaag kwam ik in Numansdorp een zeer mooie groen/witte spijl tegen.
Iemand bekend met een spijl uit de Hoeksche Waard?
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.