PDA

View Full Version : kleur type 3


kammetje
15-05-2005, 11:50
Beste mensen,

Ik heb nu een grenade rot fastback uit 1967. Hij gaat volgende week een nieuwe lak krijgen maar: welke kleur?

optie 1: zelfde kleur
optie 2: andere kleur maar wel wat hoort bij dat jaar
optie 3: kompleet andere kleur maar welke??????

gooi ff wat op bv met een foto erbij....eigenlijk boeit het me geen ruk als het geen originele kleur is maar ja...

help me....

Woody's Notch
15-05-2005, 17:39
Als je hem origineel hebt gehouden zou ik de originele kleur geven, anders gewoon een kleur die je mooi vind bijvoorbeeld oranje zoals die van Miss G. en die van mij :tongue: . Heb je wat aan de internet adressen gehad?

kammetje
16-05-2005, 08:18
de kleur wordt ........

we zijn er in iedergeval uit!
jullie zie het wel.

de internet adressen waren zekers goed, vooral konny was een goeie, verder heb ik nu alles besteld bij csp... duidelijk

gegroet.....

paramike
22-06-2005, 15:02
de kleur wordt ........


MOOI!!! :D foto's! ;-)

aircooled
22-06-2005, 17:45
:) ik zou hem grenade rot houden! :cool:
greeetzzz.

kammetje
22-06-2005, 19:54
hahahaha....yep that's the color...

the hanz
23-06-2005, 06:13
blijft de vraag.....FOTOOOOS :p

the hanz
23-06-2005, 16:13
de 24'ste trouwen.....das morgen toch .....veel geluk samen en maak er een mooie dag van :wink:
nog gelukt met de fastback om klaar te krijgen ??

aircooled
23-06-2005, 21:58
de 24'ste trouwen.....das morgen toch .....veel geluk samen en maak er een mooie dag van :wink:
nog gelukt met de fastback om klaar te krijgen ??




idd veel geluk en plezier maak er een mooie dag van! :wink:

kammetje
27-06-2005, 13:11
He hallo....

binnekort komen er wel wat foto's....

Het was inderdaad een geweldig weekend. We zijn getrouwd in Eindhoven en s-middags met 40 vrienden en wat familie naar frankrijk gereden (550 km). Daar hebben weeen super feest gehad met BBQ en kampvuren. Perfect

Oh ja de auto...die had 50 km voor het einde nog maar half vermogen..knap lastig in the hills...maar we waren aangekomen. Daaro hebben we even gekeken maar om nu op je feest 3 uur te sleutelen aan de fastback was niet echt de bedoeling. Daarom wordt ie deze week thuis gebracht door mister ANWB. We bekijken het dan weer eens even maar ik gok dat deze jongen eens goed moet gaan nadenken wat voor motortje hij erin wil stouwen....

Hanz jij ook veel plezier met jou aanstaande huwelijk en ik ben morgen weer weg naar marocco...iemand nog kebab hebben van daar:)

gegroet! Ps heeft er iemand toevallig een foto van mijn fastback gemaakt bij Budel?

Jeroen