View Full Version : Polo TDI Sportline incl. historie
Leuke polo sportline tdi
Marktplaats (http://auto.marktplaats.nl/volkswagen/601687362-volkswagen-polo-1-9-tdi-sportline-nieuwstaat.html?return=eJwFwVsKgCAQAMC7eACtj%2FpYiY4SGxqKjxZ3EyS6ezMIM7wRJsuwLqDKsEGEwJjuW7rJV12wJaGMKKxrNg%2F7hq7EasrQFGiXQX47o%2BPjws7Kfj%2B4VB4M&df=1)
Niks mis mee toch? Ze hebben zelfs hun eigen foto's gemaakt.
VolkswagenRacing
15-10-2012, 19:41
Zelfs de kms kloppen!
matthew7
15-10-2012, 19:55
Wel een mooie Polo hoor, prijs ook wel netjes.
Prijs netjes? ik vind het maar een dure kar.
Voor dat geld heb je met een beetje geduld ook een Polo 6R :screwy:
vwpolo.nl
16-10-2012, 01:43
Prijs is wel netjes als je ziet welke optie's erop zitten.
Aan de motor en de optie's moet het wel een Duitse import zijn omdat je deze combinatie zelden zult zien op een orginele Nederlander.
Van de kleur interieur en de achterlichten moet je houden....
De kleur van de auto is wel goed...
Km stand is wel netjes voor een diesel van die leeftijd alhoewel een echte dieselrijder hem waarschijnlijk aan de hoge kant vind omdat hij dan zo over de 2 ton zit.
Ik weet niet hoeveel je geduld moet hebben voor een 6r in deze prijsklasse met deze opties............
Prijs is wel netjes als je ziet welke optie's erop zitten.
Aan de motor en de optie's moet het wel een Duitse import zijn omdat je deze combinatie zelden zult zien op een orginele Nederlander.
Van de kleur interieur en de achterlichten moet je houden....
De kleur van de auto is wel goed...
Km stand is wel netjes voor een diesel van die leeftijd alhoewel een echte dieselrijder hem waarschijnlijk aan de hoge kant vind omdat hij dan zo over de 2 ton zit.
Ik weet niet hoeveel je geduld moet hebben voor een 6r in deze prijsklasse met deze opties............
kan ook wel gewoon een nl auto zijn
ik heb ook zo'n sportline voor de vrouw echter een 74 kw benzine met hetzelfde interieur en dakraam, clima, alarm, cv , el ramen voor en achter
zijn wel zeldzaam ik heb zelf ook lang gezocht zeker voor een 5 deurs met weinig km's
De meeste polo's zijn van die kale trendline modellen
vwpolo.nl
16-10-2012, 19:42
kan ook wel gewoon een nl auto zijn
ik heb ook zo'n sportline voor de vrouw echter een 74 kw benzine met hetzelfde interieur en dakraam, clima, alarm, cv , el ramen voor en achter
zijn wel zeldzaam ik heb zelf ook lang gezocht zeker voor een 5 deurs met weinig km's
De meeste polo's zijn van die kale trendline modellen
Daarom zei ik ook "zelden" winterpakket is niet veel verkocht in Nederland en de meest zijn 1.4 of een kale 1.9 :thumbup:
Er stond eerst nog een link bij van dezelfde auto in een duitsche advertentie :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.