View Full Version : Wie o wie kan mij helpen
Goede avond,
Ik ben al enige jaartjes bezig mn Einser weer op de weg te krijgen en ben bijna zover. Het enig waar ik niet echt kapot van was, was van mn ATS classic velgen (7J). Ik heb dus enige tijd geleden een paar BBS E30 velgen op MP gekocht om mn 1 echt af te maken.
C:\Documents and Settings\jno002\My Documents[IMG]
De velgen zijn alleen alle 4 even breed. Nu hoor en zie ik altijd dat iedereen achter een bredere velg op zijn 1 zet dan aan de voorzijde omdat dit beter zou zijn. Nu ben ik een leek op dit gebied, dus zou graag weten hoe dit zit....
Betekend dit dat je achter dan ook een bredere band nodig hebt dan aan de voorzijde?
Alvast bedankt
Hoi Rene,
Jammer dat je foto het niet doet.
Maar als het verschil tussen voor en achter niet te groot is kan je gewoon de zelfde banden maat aan houden.
Volgens mij heeft het niet echt een voordeel als je achter breder gaat dan voor.
Maar goed dat is mijn mening :D
[IMG]C:\Documents and Settings\jno002\My Documents[IMG]
Heb t geprobeerd, maar krijg de foto niet geplaatst... :shake: Krijg een of ander opdrachtspromt links bovenin mn scherm... :confused:
Hier kan je je foto evt wel uploaden werkt heel simpel
http://www.volksforum.com/albums/upload.php
Dit gaat idd een stuk beter... bedankt!http://www.volksforum.com/albums/files/3/0/8/0/6/Picture020.jpg
Gewoon zo laten zijn mooie velgen man ik denk dat mensen verschillende breedtes van velgen nemen voor de looks meer niet.
Maar die van jouw looking al ready good :D
Heel mooie velgen. Niets aan doen!
Dank je! :thumbup: Weet alleen niet of ik de harten aan de binnenzijde hou of aan de buitenzijde monteer... :rolleyes: Aan de buitenzijde lijkt het wiel groter, maar dan moet ik waarschijnlijk de velgbedden veranderen...
Ben al blij dat het technisch gezien dan niet hoeft... wel nog even een aanvullende vraag.... De binnen en buitenranden van de velgen zijn gelijk, evenals de bandenmaat, allemaal 195... Stel nu dat ik er een iets bredere buitenring op zet, dien ik dan ook meteen weer een andere bandenmaat te gebruiken? Of dien ik, indien ik er een andere, bredere buitenring op zet, ook meteen een smallere binnenring (velgbed) te gebruiken.... ? Sorry hoor, maar ben hier echt niet in thuis... :D
Hoe zit het dan met deze?? Deze lijken achter breder dan aan de voorzijde?? Of zijn de velgen gewoon even breed en heeft men een spacer gebruikt?
http://www.volksforum.com/albums/files/3/0/8/0/6/5033217401a969ac636ab.jpg
Ben al blij dat het technisch gezien dan niet hoeft... wel nog even een aanvullende vraag.... De binnen en buitenranden van de velgen zijn gelijk, evenals de bandenmaat, allemaal 195... Stel nu dat ik er een iets bredere buitenring op zet, dien ik dan ook meteen weer een andere bandenmaat te gebruiken? Of dien ik, indien ik er een andere, bredere buitenring op zet, ook meteen een smallere binnenring (velgbed) te gebruiken.... ? Sorry hoor, maar ben hier echt niet in thuis... :D
Nee hoor dat hoeft niet als jij een bredere buiten ring neemt laten we zeggen 1inch
Worden je velgen 8J wat ik iet aan raad op je MK1 maar dan kan je gewoon de 195 bandjes nog gebruiken ze staan dan iets meer getrokken.
Gewoon zo houden joh scheelt je veel geld en aan loop schade en meer van die rottigheid :thumbup:
Hoe zit het dan met deze?? Deze lijken achter breder dan aan de voorzijde?? Of zijn de velgen gewoon even breed en heeft men een spacer gebruikt?
Ik denk het wel
Wederom mijn dank! Wordt iedere keer wat wijzer.... gelukkig... :-D Ik hou het dan maar bij deze buitenringen... Zal wel nieuwe binnenbedden nodig hebben ben ik bang, zeker als ik de harten aan de buitenzijde monteer.... Dit zijn de binnenbedden...
http://www.volksforum.com/albums/files/3/0/8/0/6/Picture019.jpg
En wat is er mis met deze binnen bedden dan ?
He, goeie middag,
Ik denk dat de ET waarde te hoog is.... Denk dat ik met de binnenste velgranden mn schokbrekers ga raken... Maar dan zou ik eventueel spacer kunnen gebruiken achter.... maar weet niet hoe ik dat dan aan de voorzijde ga oplossen....
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.