PDA

View Full Version : Voor + achterbumper en wielranden immi

marcogolf1
22-10-2012, 16:50
Hallo,

Ik zat op de site van volkswarenhaus te kijken en voor een plastic voor + achterbumper en rondom spatbordverbreders voor niet eens zo heel veel geld. Wie weet of de kwaliteit en pasvorm van deze onderdelen goed is of hier ervaring meeheeft. Het is voor een golf 1 uit 83.

Alvast bedankt

Marco

Tjeerd
22-10-2012, 17:23
Bij mij werkt volkswarenhaus niet, welke url?

M1974
22-10-2012, 17:28
Eigenlijk moet je het in het echt en gemonteerd zien.
Ik heb er van die steenslagkappen van gehad en die waren duidelijk anders van structuur dan orgineel. Ook zaten de "navelstrengen" van het spuitgieten er nog aan. De pasvorm was wel vrij goed.

marcogolf1
22-10-2012, 17:31
De site is veranderd volgens mij, is nu: http://www.typ-17.de/index.php/cat/c1537_bumpers.html

Als de structuur hetzelfde is als de bumpers maakt het natuurlijk niet zo heel veel uit lijkt mij. En de navelstrengen zaten aan de binnenkant neem ik aan dan toch?

Alvast bedankt

marcogolf1
23-10-2012, 17:15
Verder niemand ervaring. Anders probeer ik het gewoon.

gr marco

M1974
24-10-2012, 07:09
Ja de navelstrengen zaten aan de binnenkant of op de randen, soms net op het zicht.
Het is gewoon net allemaal net wat minder mooi dan orgineel.

Voor als je gewoon een leuke golf wil bouwen en niet te veel om orgineel geeft, dan kun je het zeker proberen.
Het zijn tenslotte ook geen dingen die niet meer terug te draaien zijn. Als je over een paar jaar toch orginele bumpers en spatbordranden wil, kun je altijd deze imi's weer verwijderen en orginele monteren.