PDA

View Full Version : foto links niet meer zichtbaar


Jel Golf 2 GTI
13-11-2012, 06:56
Beste mods,

Ik heb gemerkt dat in sommige topics mijn links naar foto's niet mer zichtbaar zijn en in andere wel.
In mijn verkooptopics zijn ale foto's te zien en als ze verwijderd zijn komt er een wit plaatje met een kruisje.

In mijn project topic zijn de links gewoon niet meer zichtbaar.
Maar als ik een post ecit zie ik wel de links "img......img" staan maar worden niet wergegeven.

Hebben jullie enig idee waar dit aan ligt?

Hier de link naar mijn topic, op de laatste pagina zouden er sowieso al 5 foto's zichtbaar moeten zijn.
=> klik (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=76032)

grtz Jel

Erik Baas
13-11-2012, 11:50
In bericht #205 zou een img moeten staan, maar die link geeft bij mij een "Invalid URL"-melding; ergo, de foto bestaat niet (of niet meer). Heb niet verder gezocht, dat mag je zelf doen... ;-p

Jel Golf 2 GTI
13-11-2012, 12:06
In bericht #205 zou een img moeten staan, maar die link geeft bij mij een "Invali URL"-melding; ergo, de foto bestaat niet (of niet meer). Heb niet verder gezocht, dat mag je zelf doen... ;-p


Hej thanx voor je reply, ik krijg dit dus niet te zien :D

Het rare is dat ik de foto's link vanuit mijn FB account en ze eigenlijk overal nog werken behalve degene die in mijn mapje oldtimer staan dan. Heb ook ff naar de link gekeken en die is ook nog steeds onveranderd. (URL link die tussen de IMG staat is dezelfde als mijn FB-foto)

Als er iemand een idee heeft hoor ik het graag.

Ik wil ze er desnoods terug in zetten dmv ze hier te uploade maar het zijn er een hondertal en de eerste posts kan ik geen EDIT meer doen omdat dit al te lang geleden is.

Erik Baas
13-11-2012, 12:21
- Ik zie het ook pas als ik de URL apart in de browser opvraag.
- Misschien lijken de foto's het vanuit FB wel te doen, maar komen ze in feite uit de cache van je browser: doe maar eens een harde refresh (Shift-F5 oid.?) of maak je cache leeg...

Jel Golf 2 GTI
13-11-2012, 19:44
- Ik zie het ook pas als ik de URL apart in de browser opvraag.
- Misschien lijken de foto's het vanuit FB wel te doen, maar komen ze in feite uit de cache van je browser: doe maar eens een harde refresh (Shift-F5 oid.?) of maak je cache leeg...


Had ik al geprobeerd maar blijkbaar was er toch iets mis tussen de links naar mijn FB account.

MODS hebben mijn topic ff terug vrij gegeven zodat ik alles terug kon aanpassen. Heb net ff een 60-tal foto's geupload en mijn topic terug in orde gezet. NIet alle foto's die erin stonden zijn er terug maar het grootste deel wel dus het topic is ook terug een beetje volgbaar/leesbaar.

Voor mij is het probleem in orde.

Thnx mods

Owja en de volgende keer ga ik dus geen links meer plaatsen maar terug rechtstreeks hier via het forum :thumbup:

hajee
13-11-2012, 20:31
ik heb hetzelfde..links van FB zijn blijkbaar veranderd..

Tjaap
13-11-2012, 21:01
Yup. Al mijn FB pics werken niet meer op fora. Volgens mij doen ze dat elke paar maanden om bandbreedte te sparen.

Erik Baas
14-11-2012, 00:22
Aha. Nóg een reden om foto's niet meer op FB te hosten. Vervelend voor jou, maar ik ben blij dat dit probleem nu in elk geval duidelijk is.

hajee
14-11-2012, 07:49
dan maar op photobucket

Tjaap
04-03-2013, 19:25
Wat dacht je van het album?

Jel Golf 2 GTI
05-03-2013, 21:53
Wat dacht je van het album?


ff oud topic ophalen Tjaap? :D

De reden waarom ik FB makkelijk vond was omdat ik daar 100 foto's in 1 keer kon uploaden en ze automatisch geresized werden. Het doorlinken van de foto's werd voor mij zo een pak makkelijker om ze in mijn threads te zetten.

Voor het maken van bv de how to van men remmen heb ik een 30-tal foto's.

Als ik die allemaal moet verkleinen en dan uploaden naar het album hier (per 3 foto's) steek ik er gewoon erg veel tijd in.

Niet dat ik het er niet voor over heb maar daar was FB net iets makkelijker.
Nu probeer ik het gewoon bij te houden en regelmatig wat foto's te uploaden (en er iets minder in men threads te plaatsten). En dan is he wel te doen.

Grtz Jel :thumbup: