PDA

View Full Version : super auto golfiv


100pktdi
22-05-2005, 01:41
hoi allemaal ik heb altijd vw gereden mijn eerste was een 1600 diesel uit 1983 gekocht met een kmst van 250000 km 4 jaar mee gereden nooit wat aan gehad maar bij 615000 km was hij op altijd met een aanhanger gereden met een gewicht van +_ 1000kg heel europa doorgereden
2e auto een golf type 1 dat was een 3bak plus ecom wert alleen in duitsland verkocht maar over gekocht van een uit het leger die was op bij een kmst van 480000km toen kon ik geen golf naar mijn wens vinden toen heb ik een opel vectra gekocht 17d met 165000 op de teller maar 2okt vorig jaar ingeruilt op een golfiv 100pk tdi wat was ik blij weer een golf te rijden het is gewoon een super auto kan het iedereen aanbevelen om een golf iv te kopen :D :rolleyes:

baseknot
22-05-2005, 02:11
foto's? :D:D

groetjes bas

sjampoo
22-05-2005, 07:56
Mag ik jou aanbevelen de 2e toets rechts naast de M wat vaker te gebruiken als je dat namelijk niet doet krijg je van die enorm lange zinnen waar ik na twee en halve regel echt niet meer uit kom en dat is toch jammer want je schrijft toch op een forum om gelezen te worden want als niemand je posting leest had je het net zo goed niet op kunnen schrijven t is net zoiets als naar de hoeren gaan maar vergeten je kloten mee te nemen kom je ook van een koude kermis thuis want ik zeg altijd maar zo zonder dollen:

Het zou fijn zijn als je hier en daar wat lees tekens gebruikt; word de tekst een stuk leesbaarder van.

Ennuh: Foto's? (niet alleen van die Golf IV, maar liefst ook van die oude gebakjes!)

100pktdi
22-05-2005, 15:48
Mag ik jou aanbevelen de 2e toets rechts naast de M wat vaker te gebruiken als je dat namelijk niet doet krijg je van die enorm lange zinnen waar ik na twee en halve regel echt niet meer uit kom en dat is toch jammer want je schrijft toch op een forum om gelezen te worden want als niemand je posting leest had je het net zo goed niet op kunnen schrijven t is net zoiets als naar de hoeren gaan maar vergeten je kloten mee te nemen kom je ook van een koude kermis thuis want ik zeg altijd maar zo zonder dollen:

Het zou fijn zijn als je hier en daar wat lees tekens gebruikt; word de tekst een stuk leesbaarder van.

Ennuh: Foto's? (niet alleen van die Golf IV, maar liefst ook van die oude gebakjes!)

ik zoek ze op en als ik ze heb zet ik ze er op

100pktdi
05-06-2005, 21:10
foto's? :D:D

groetjes bas


hoi ik heb de fotos maar twee een van de oude en een van de nieuwe

groete alex :D

100pktdi
05-06-2005, 21:11
foto's? :D:D

groetjes bas

ze staan bij de galerij

Pedaalemmer
06-06-2005, 16:28
link ff door is overzichtelijker voor de luie mensen