PDA

View Full Version : Kabelboom zekeringkast > achterlichten

Jan-Turbo
16-11-2012, 20:54
Ben net aan t speuren geweest maar kan t niet vinden: overzichtje van de kabelboom naar achteren van een Golf 2 van 86...

Nadat mn 1600 GTD tot pudding was verwoest nu in de afrondende fase bezig met t inbouwen van een 1.9 TDI uit een seat Toledo.

Kabelboom van de Seat mee over omdat er in Frankrijk wonderbaarlijke oplossing op oplossing op oplossing waren gestapeld met de orginele kabelboom.

De kabelboom naar achteren laat ik wel zitten maar moet dus even de boel omsolderen, vandaar dat ik op zoek ben naar een schema van de kabelboom vanaf de zekeringkast naar de achterlichten.
Op de zekeringkast (van de toledo dus) word t toch even meten met de multimeter om te zien waar welke draden naar achteren moeten komen.

Iemand die me aan een schema kan helpen of word dat ook: meten is weten?

Gr, Turbo

Rasselman
16-11-2012, 21:01
http://www.a2resource.com/electrical/systems.html

Kijkt u eens.

De pin bezettingen van zekeringkast 1 CE1 (oud type) en zekeringkast 2 CE2 (nieuwere type)

Jan-Turbo
16-11-2012, 21:11
Dank u! K zal me toch eens meer in t gebruik van internet moeten verdiepen. Tot nog toe al blij dat ik hier wat kan teksten... :-)

Rasselman
16-11-2012, 21:12
haha geen probleem man,

Ben zelf ook aant zoeken geweest naar hetzelfde.
Zo'n Forum is toch handig joh.. Haha :D

Dokter D
16-11-2012, 22:18
Wanneer je hulp nodig bent dan geef je maar een gil Jan, je woont in de buurt zie ik.

Jan-Turbo
17-11-2012, 13:41
He dokter, bedankt voor t aanbod! Wist al dat je uit de buurt kwam, vd week even op lutjepost aan t loket staan kleppen... :D

Dokter D
17-11-2012, 20:22
haha Big Daddy gesproken?!

Jan-Turbo
17-11-2012, 21:23
Yup! Maakte m uit voor oplichter nadat ie commentaar had op mn Seat omdat ik anders altijd met Vw aan kwam karren. T was er niet druk dus alle tijd voor een praatje... :thumbup:

Jan-Turbo
17-11-2012, 21:44
Yup! Maakte m uit voor oplichter nadat ie commentaar had op mn Seat omdat ik anders altijd met Vw aan kwam karren. T was er niet druk dus alle tijd voor een praatje...

ewcaddymk1
17-11-2012, 22:32
Yup! Maakte m uit voor oplichter nadat ie commentaar had op mn Seat omdat ik anders altijd met Vw aan kwam karren. T was er niet druk dus alle tijd voor een praatje...
altijd gezellig daar ,big daddy is altijd in voor een praatje zeker over vw :D