PDA

View Full Version : Te koop seat ibiza sport 1.4 16v 2005, veel opties

janneman228
19-11-2012, 16:19
http://vernieuwd.marktplaats.nl/a/auto-s/seat/m618128785-seat-ibiza-1-4-16v-74kw-2005-blauw-veel-opties.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Beste mogelijke koper,

Graag bied ik bij deze mijn Seat Ibiza aan.
Ik heb ruim 2,5 jaar plezier gehad van de auto.
Echter ben ik nu op zoek naar een auto met wat meer ruimte. Er is nooit in de auto gerookt.
Nagenoeg bijna elke week is de auto wel gestofzuigd en gewassen.
Het betreft een van de luxere uitgevoerde versies van de Seat Ibiza.
De versie is een 1.4 16v 74kW (100 pk) Sport.

Ten opzichte van het standaard model heeft mijn auto de volgende meeropties:
Sportonderstel
Cruise control
Climate control airconditioning
Origineel SEAT navigatiesysteem (zwart/wit)
6-cd wisselaar in het dashboardkastje
Centrale portiervergrendeling met afstandsbediening
Elektrische bedienbare en verwarmbare spiegels
Elektrische bedienbare ramen16 inch seat sport velgen (standaard)
16 inch reservewiel (volwaardig)

Eveneens is de auto dealeronderhouden, gezien ik zelf werkzaam ben bij Volkswagen / Seat / Audi dealer.
De auto heeft zijn laatste onderhoudsbeurt gehad bij de dealer zelf. De rest van de werkzaamheden is door een officiƫle Seat-monteur in de avonduren gebeurd.
Voordat ik de auto had is hij ook altijd voor onderhoud bij de dealer geweest, dit is ook te zien in het serviceboekje.
- Kleine onderhoudsbeurt uitgevoerd 05-2012 bij kilometerstand: 106.000

- Juni 2011 heeft de auto een servicebeurt met aanvullende zaken gehad, bij kilometerstand: 94.000, dit is uitgevoerd in de avonduren. De factuur van de onderdelen heb ik er uiteraard bij. Bij deze beurt is het volgende uitgevoerd:

- Grote servicebeurt (elke 30.000 kilometer)
- Airco onderhoud service en reiniging (advies is dit elke 3 jaar te doen)
- Distributieriem vervangen (elke 90.000 kilometer of 5 jaar)
- Waterpomp vervangen (gelijk meegenomen met distributieriem)
- Multiriem vervangen (gelijk meegenomen met distributieriem)
- Luchtfilter vervangen (elke 90.000 kilometer)
- Remvloeistof ververst (advies is om dit elke 2 jaar te doen)

Verdere reparaties die de afgelopen 2,5 jaar uitgevoerd zijn:

- De achterste draagarmrubbers aan de vooras zijn vervangen. Uitgesleten draagarmrubbers zijn een bekend probleem bij het polo/ibiza onderstel, vandaar dat ik er gemodificeerde rubbers in heb laten zetten van een Ibiza Cupra, deze zijn namelijk veel slijtvaster.
- De cruise control schakelaar is vervangen in september 2010.

Inmiddels is de auto zo ongeveer 7,5 jaar oud. Hierdoor heeft de auto echter wel wat kleine krasjes/ beschadiging. Dit zijn overigens geen grote zaken. Hieronder zal ik specificeren wat er aan de hand is.

- Beide portieren zitten wat parkeerkrasjes op. Zelf ben ik altijd zeer zuinig met de auto, echter denk ik dat dit een paar keer gebeurt is op een parkeerplaats door een portier van een andere auto.
De krasjes zijn wel bijgewerkt met een lakstift, zodat deze wat minder opvallen.
- Motorkap en zijschermen hebben wat steenslag, ook zit er een klein deukje in de motorkap.

- De velgen zijn 16 inch velgen, origineel van seat.Deze zijn matzwart gespoten. Dit is echter niet professioneel gedaan, waardoor het er niet geheel vlekkeloos uitziet.

In de loop der tijd heb ik zelf ook wat kleine aanpassingen gedaan aan de auto:

- Ik heb een middenarmsteun gemonteerd, dit vond ik namelijk comfortabeler rijden, zeker op langere ritten.
- Er is een andere versnellingspook gemonteerd, de standaard pook is namelijk wat klein. Er zit een pook op van een Audi S3.- Grille van een Seat Ibiza FR gemonteerd, deze staat wat sportiever.
- Het achterklep logo is in kleur meegespoten van de carrosserie.

Onderdelen die ik er bij mee kan leveren.
- Dakdragers voor een Seat Ibiza 3 deurs

Vraagprijs 6500,00, uiteraard zijn biedingen toegestaan.

Vragen etc, graag via pm.