PDA

View Full Version : Foto's Vw Meeting Asten Online!!!


koekeloerie
23-05-2005, 09:30
Gisteren VW meeting in Asten bezocht. Dat werd georganiseerd door de Polo Club Holland op het Nobis terrein. Het was een druk bezochte meeting met dikke auto's. De foto's van deze dag staan op DubSpeed.nl (http://www.dubspeed.nl)

Enjoy....

ErrupVW
23-05-2005, 16:33
Had toevallig iemand die rode astra nog zien wegrijden¿

CNG
23-05-2005, 16:46
Vond het een erg hoog ''vriendjes-politiek'' gehalte hebben...

sixpack
23-05-2005, 17:19
heb je geen prijs gewonnen ? :biggrin:

ErrupVW
24-05-2005, 21:18
Egt niemand die rooie astra gezien dier daar tegen een betonblok aanreed¿

Thomas78
24-05-2005, 21:27
Vond het een erg hoog ''vriendjes-politiek'' gehalte hebben...


Hoezo, omdat leden ook meededen aan de show en shine? De meeting is natuurlijk ook georganiseerd VOOR de leden dus dan is het normaal dat zij ook mee mogen doen.

Maar er zijn dan wel een paar leden die prijzen in de wacht hebben gesleept, er zijn er ook een flink aantal richting Belgie vertrokken.

sixpack
24-05-2005, 21:38
ben ik het niet mee eens .

als een club ( minder dan als 75 leden )een meeting organiseert met show/shine
dienen die volgens mij niet mee te dingen naar een prijs , simpel weg omdat iedereen elkaar kent .

( uit goed fatsoen zou je dat niet moeten doen )

p.s. dat rijmt :)

CNG
24-05-2005, 23:21
En dat is wat ik daarmee bedoel...Je organiseert een meeting...doet er alles aan om zo veel mogelijk mensen te trekken...en vervolgens gaan de prijzen naar leden van de eigen club...en een golf 5 die alleen maar verlaagd is verdient in mijn ogen geen prijs....maargoed

Daggie
25-05-2005, 18:54
Foto's online op www.cleaned.be > Gallery

Speciaal voor CNG een foto van een "standaard" Golf 5 ... op 20", verlaagd, zonder deurlijsten, met cleane bumpers,...

http://www.cleaned.be/gallery/pics/3024.jpg

richard-polo
28-05-2005, 16:43
dus als de polo club een meeting organiseerd mag ik niet mee doen met de show en shine omdat de polo club dit georganiseerd heeft!! denk het niet of wel peter.
ben er zelf niet geweest maar hoor de meest gekke verhalen over deze meeting!~
ik ben van mening als de polo club iets organiseerd is het polo en geen golf of wat the fuck dat ook. maar goed da,s mijn persoonlijke mening.
als ik van golfjes hield of anders vw,s was ik wel bij zo,n club gegaan..
polo is polo en anders gaan we naar een forum meeting of zo..

als ik alles zo hoor ben ik blij dat ik niet geweest ben. heb niks gemist..

richard

richard-polo
28-05-2005, 16:45
waarom verdient een golf5 geen prijs?????????? omdat er niet zoveel aan gedaan is als jouw golf2!!

een golf verdient helemaal geen prijs :D :wink: die zijn er al teveel

the hanz
28-05-2005, 18:54
wat een zielig gezeik over prijzen zeg, is toch gewoon lekker auto's kijken en of je nu wel of niet een prijs heb wat dan nog, jou smaak is die van een ander niet en anders om de ene keer wel een prijsje de andere keer niet so what gewoon gezellig met zijn allen ouwehoeren over auto's daar gaat het toch om....

Tommy
28-05-2005, 19:48
richard laat zijn ongezouten mening weer eens horen... en je slaat weer eens flink naast de spijker zijn kop. ;)

Tommy
28-05-2005, 19:51
Mijn indruk is dat de kwaliteit van de auto's op de meeting hoog lag? foto's zien er goed uit iig...

Richard
28-05-2005, 19:53
richard laat zijn ongezouten mening weer eens horen... en je slaat weer eens flink naast de spijker zijn kop. ;)


andere richard wel te verstaan..en idd. thom zegt het zoals ik t denk...

Tommy
28-05-2005, 19:56
Richard van de 16vG40 idd....

Thomas78
28-05-2005, 22:01
wat een zielig gezeik over prijzen zeg, is toch gewoon lekker auto's kijken en of je nu wel of niet een prijs heb wat dan nog, jou smaak is die van een ander niet en anders om de ene keer wel een prijsje de andere keer niet so what gewoon gezellig met zijn allen ouwehoeren over auto's daar gaat het toch om....

Helemaal mee eens!

richard-polo
29-05-2005, 12:19
en waarom is dat dan volgens tommy? gaat toch om auto,s kijken toch niet om vriendjes politiek of wel!
maar lijkt wel of het bij jouw altijd spijker slaan en tenen trappen is. kom eens met iets anders zeg.
jij rijdt nu golf dus ik sla de spijker mis. hahah koop dan ook een fatoenlijke auto :D (mensen met golfjes dit is een grapje!!!)


maar genoeg gelult kom maar met die foto,s daar ging deze topic over..

Tommy
29-05-2005, 12:28
is ook zo. ;) on-topic

Skooty
29-05-2005, 14:21
..foto's... (http://www.tuningclubfriesland.nl/modules.php?set_albumName=Skooty-%40-VW-Polo-Treffen%2C-Asten&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php) :wink: