PDA

View Full Version : Nu een mk1 op discovery 19:15uur


vwleusden
23-05-2005, 18:19
Discovery aan... mk1 gti remake ofzo..

RedJet
23-05-2005, 18:26
voor de 3e keer zoiets

vwleusden
23-05-2005, 18:27
afeglopen.... was dat ze een auto kochten, opknappen en weer verpatsen.

Ze hebben de originele striping erop geplakt, lipje geplaatst, remcilinder vervangen, koppelingsplaat, lip gemonteerd en de grill opgefrist.

Kosten met aanschaf iets meer dan 1000 pond en verkocht voor 1550.

ingrob
24-05-2005, 11:49
jaja voor de 35ste keer de striping verkeerd om geplakt!

Big_Mac_Mark
24-05-2005, 13:00
Is wel een leuk programma! In ieder geval beter dan DGB...:rolleyes:

PeterZ
25-05-2005, 21:50
Door deze aflevering van "Wheeler Dealers" ben ik een maand of drie geleden (toen 'ie voor het eerst werd uitgezonden) weer enthousiast geworden voor de Golf I!

Ik heb er ondertussen twee gekocht, en allebei wit, net als bij Wheeler Dealers!

Maar ik zal de stickers (gisteren 1 set binnen) er wel goed op plakken, hoor! :D
De tweede set is trouwens onderweg, gescoord op de duitse eBay voor het astronomische bedrag van € 1 :)

Kleine opmerking over het programma: Ze kopen voor relatief weinig geld een auto, stoppen er voor een paar honderd pond aan materiaal in, en verkopen hem met 50 pond winst. En daarvoor heeft monteur Edd twee weken zitten zweten in zijn garage. Hoeveel zal die knul per uur verdienen? :frown:

ingrob
25-05-2005, 22:00
Kleine opmerking over het programma: Ze kopen voor relatief weinig geld een auto, stoppen er voor een paar honderd pond aan materiaal in, en verkopen hem met 50 pond winst. En daarvoor heeft monteur Edd twee weken zitten zweten in zijn garage. Hoeveel zal die knul per uur verdienen? :frown:


ik denk dat hij ±0,0001 cent per uur verdient.(of is dat nog te veel)

zag je zijn gezicht toen die gozer met die oude roestige mini aankwam?
hij kon wel janken :mad:

en dan hebben ze ook nog niet het verlies van die oude verotte samurai erbij gerekend :p

PeterZ
25-05-2005, 22:23
"Maar het gaat er om dat deze Suzuki klassieker is gered voor het nageslacht".

SUKKELS!

En die Capri hebben ze uitendelijk met verlies verkocht aan iemand die totaal niets met auto's heeft, die wilde alleen goedkoop rondrijden.

Maar het blijft leuk om naar te kijken. Edd heeft een probleem, 10 seconden later ligt de oplossing op zijn werkbank en 2 minuten later is het probleem opgelost.

Zo wil ik ook wel werken! ;)