View Full Version : schuifdeur T2a en T2b
Kan iemand mij vertellen of een schuifdeur van een T2a op een T2b past?
Ehm... volgens mij wel...
Ik dacht dat je alleen een aanpassing met het slot moest maken.
Zou ik mijn slot e.d. van mijn eigen T2b schuifdeur hierop kunnen zetten en dan klaar=klara?
neen, en nu eens kijken of ik het goed heb.
Bij mij T2a druk je de klink naar beneden om de deur te openen, en als ze weer gesloten is 90graden omhoog om te vergrendelen. Volgens mij is dat bij een t2B anders, en zo ook de vorm van de schelp in de deur.
zie onderstaande foto's
http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=14225&mode=fullsize
http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=1874&mode=fullsize
Ah ik zie het inderdaad! Shit zeg, ik kan een leuke deur krijgen voor mijn T2b maar das wel een T2a deur... das jammer zeg!
Ah ik zie het inderdaad! Shit zeg, ik kan een leuke deur krijgen voor mijn T2b maar das wel een T2a deur... das jammer zeg!
Hee, is het een mooie deur??? die van mij is nogal rot (wat niet? gaat iedereen nu denken, ja hoor, heel lolig ha ha ha)
maar als hij niet rot is zou ik er over na willen denken, afhankelijk van de prijs natuurlijk!
Rico,
Ik heb nog wel een deur staan, is wel eens aangepakt en ik kan je niet vertellen wat er onder zit.... Als je d'r wat mee kan.... 10 euro voor je ;)
Rico,
Ik heb nog wel een deur staan, is wel eens aangepakt en ik kan je niet vertellen wat er onder zit.... Als je d'r wat mee kan.... 10 euro voor je ;)
tja, voor 10 euro kan er weinig verkeer gaan.
kan je er wat fototjes van maken, zodat ik de status een beetje kan inschatten?!
hoe komt hij in Almere?
god gloeiende ook nog foto maken.... moet ik em weer uit de bult vissen... en er moet al geld achteraan ;)
FF zien hoe en wat...
god gloeiende ook nog foto maken.... moet ik em weer uit de bult vissen... en er moet al geld achteraan ;)
FF zien hoe en wat...
is goed, het gaat mij er om dat we niet heel veel moeite gaan doen, en er vervolgens achter komen dat mijn deur beter is dan die van jou.
mijnonderkant ik behoorlijk rot, maar voor de rest is hij nog goed.
vandaar.
ik hoor en of zie het wel
Iemand toevallig nog eentje op of onder een bult liggen voor mij? :D (met een leuk prijskaartje...)
is dat een gesloten t2a deur? dan heb ik er wel oren naar.
Iemand toevallig nog eentje op of onder een bult liggen voor mij? :D (met een leuk prijskaartje...)
probeer het eens bij Sjef, die heeft een paar bussen staan met deur!
is dat een gesloten t2a deur? dan heb ik er wel oren naar.
Nee, hij is niet gesloten. Zit wel wat werk aan geloof ik maar daar is de prijs ook naar...
probeer het eens bij Sjef, die heeft een paar bussen staan met deur!
Bedankt voor de tip! Ik zal hem even een mailtje sturen...
is goed, het gaat mij er om dat we niet heel veel moeite gaan doen, en er vervolgens achter komen dat mijn deur beter is dan die van jou.
mijnonderkant ik behoorlijk rot, maar voor de rest is hij nog goed.
vandaar.
ik hoor en of zie het wel
Nee zo erg is het niet hoor...
Die deur is in het verleden eens aangepakt, zou dus niet weten of en hoeveel plamuur erin zit (zit wel wat in) maar het is nog steeds een knappe deur. Volgens mij de onderkant en alles wel goed.. Graai em wel even voor je tevoorschijn, daar zal hij heen moeten want je wilt em toch zowieso ;)...
Transport moet wel lukken op een of andere manier.
Nee zo erg is het niet hoor... mooi, dat scheelt al een heleboel.
Die deur is in het verleden eens aangepakt, zou dus niet weten of en hoeveel plamuur erin zit (zit wel wat in) maar het is nog steeds een knappe deur. Volgens mij de onderkant en alles wel goed.. Graai em wel even voor je tevoorschijn, daar zal hij heen moeten want je wilt em toch zowieso ;)...
Transport moet wel lukken op een of andere manier.
kwacht het af, laat maar weten, ik heb hem toch niet morgen nodig
Dan had je ook een probleem gehad ;)
Dan had je ook een probleem gehad ;)
Of jij,want dan had je hem gelijk uit moeten gaan graven !! :)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.