PDA

View Full Version : Air ride mk4


VinceV
07-12-2012, 16:25
Hallo allemaal,

Ik ben van plan mijn mk4 1.4 16v op air te leggen, maar wat komt hier bij kijken?

Buiten het systeem zelf heb ik begrepen dat er nog een aantal aanpassingen moeten gebeuren?

- Stabilisatorstang van een R32 4motion (?)
- regelbare koppelstangen
- ...

Ik rij op 18'

Wat zijn de prijzen ook van deze stukken?

Alvast bedankt!

groetjes,
Vince

ewcaddymk1
07-12-2012, 17:06
mischien gerardmkIIvr6 even vragen mischien wil die zo vriendelijk zijn om het 1 en ander uit te leggen ;)
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=88368

Neill_s
08-12-2012, 11:57
Ha Vince,

Je hebt inderdaad een v6 4motion stabi nodig, deze kost incl. rubbers 125,- bij de dealer. Regelbare koppelstangen zijn niet nodig, die zijn alleen voor een originele stabi icm een schroefset. Als je echt laag wilt gaan zul je ook rechtsvoor een framenotch moeten doen, dat is een halfronde inkeping in je chassis om je aandrijfas ruimte te geven. Linksvoor moet je eigenlijk ook nog een stukje uit je subframe halen om je draagarm iets meer ruimte te geven. Kijk anders ook eens in mijn topic, staat wel wat info in.

Mocht je nog vragen hebben mag je uiteraard altijd even een pb'tje sturen. ;)

Groeten Niels

Misha
08-12-2012, 12:12
Even zoekfunctie gebruiken.. ik heb ergens in een oud topic een reactie staan met de exacte nummers van de dealer en alles erbij.

VinceV
09-12-2012, 13:58
Bedankt allemaal voor de reacties!

G60variant
13-01-2013, 20:23
misschien komt mijn set airride binnenkort te koop! komt onder een bora vandaan!

pb me anders maar als je interesse hebt!