Log in

View Full Version : Golf 2 GL, 4 deurs, 1986, beige, automaat, stuurbekrachtiging

skabla
09-12-2012, 16:56
Aangeboden na erfenis:

Een mexicobeige Golf 2 in de GL uitvoering. Deze golf staat al een aantal jaar op dezelfde plek. De vorige eigenaar heeft er maar weinig in gereden.

De auto is 99.99% roestvrij, zelfs de kofferbak is in nieuwstaat en luxe uitgevoerd:

- Stuurbekrachtiging
- Centrale deurvergrendeling
- Automaat
- Open dakje
- Chromen biesjes langs ramen en bumpers
- Velours interieur
- 5 Deurs

De bestuurders stoel en pedalen zijn aangepast ivm de handicap van vorige eigenaar. Dit kan vast weer ongedaan gemaakt worden.

Voor de liefhebber een erg leuke opknapper die wat aandacht nodig heeft. De auto start niet meer, waarschijnlijk vanwege een lege accu. Ik heb er geen tijd en ambitie voor om deze auto op te knappen. De motor staat niet vast en zal wat aandacht nodig hebben.

De banden zijn kwa profiel nieuw, maar uitgedroogd. Het is dus niet mogelijk de auto rijdend mee te nemen, maar zal op een auto ambulance moeten. De auto heeft dan ook geen APK meer.

De auto staat in Enschede, ik heb gemerkt dat er veel interesse is. Als u interesse heeft dan zie ik ook graag dat de auto snel wordt opgehaald.

Communicatie via e-mail. Serieus geintereseerden kunnen mijn telefoonnummer krijgen.

Alle papieren incl de papieren van de aanschaf zijn erbij. Koopprijs van 36000 gulden.

Vraagprijs 1249 euro, de auto staat in Enschede. Foto's:

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volkswagen/m624368606-volkswagen-golf-2-1-6-gl-automaat-1986-beige-5-deurs-k6-vw.html

skabla
19-12-2012, 20:57
verkocht