View Full Version : Golf1 GTI carroserie kleine achterlichten
CAR-POOL
09-12-2012, 23:41
http://www.speurders.nl/plaatjes/autos/volkswagen/f_particulier_zakelijk-particulier/te-koop-golf1-gti-kale-carrosorie-nederlands-kenteken-120428575.html?q=1980
SpeedieD
10-12-2012, 13:39
Is geen gekke prijs voor deze carrosserie als de staat echt is zoals vermeld.
CAR-POOL
10-12-2012, 21:56
Nee inderdaad dat ben je al plaatwerk en een hoop uren kwijt (ook al mag je dat niet altijd rekenen) , ideaal als goede basis te gebruiken of 2 weer 1 te maken.
jammer dat hij niet meer compleet is , het is wel een originele GTI met kleine achterlichten , en ook origineel nederlands kenteken (wel kenteken uit 1984) vervangend maar je kunt bij de RDW het originele kenteken weer aanvragen.
Ik zie af en toe een laspikkie en dat het niet netjes afgewerkt is.
Of zie ik dat verkeerd?
Van Limburg
10-12-2012, 23:32
Wat een prijsje!
ik zou zoiets toch maar eens goed bekijken..
ben sinds de komst van zogenaamde 'Rustbuster' lasapparaatjes en dito instructievideo's maar zat van zulke projecten tegengekomen...
niet iedereen kan 'zomaar' netjes en stevig lassen...daar gaat nogal wat ervaring aan vooraf..
effe vastknetteren en spuitbussenprimer of strijkkit erover is geen lassen voor het echie..(en dan heb ik het nog niet eens over 'trekken' door warmteinbreng
grote potten Debrasil eroverheen kneden etc
maar alst netjes gedaan is ..is het zeker niet duur...maar vind er alles los nog maar eens bij...
Van Limburg
12-12-2012, 00:13
In dat geval koop je een complete + die carrosserie, handig voor iemand die het wil doen maar niet kan lassen
CAR-POOL
12-12-2012, 11:18
Als er rekeningen bij zijn van de restauratie lijkt het mij bij een bedrijf te zijn gedaan , autoschade bedrijf neem ik dan aan , en daar word meestal ook rekening gehouden met strakenmaken van de auto.
Dus het lijkt mij dat het wel goed gedaan is. :rolleyes:
Ik vind het echt geen geld , besteed het maar uit ben je veel meer kwijt en ook de uren als je het zelf doet , tevens is hij nog niet strakgemaakt dus je weet verder wel wat je koopt dat scheeld wel.
Heel veel projecten stranden opgegeven moment omdat laswerk onderschat is. of geen lasser kunnen vinden of het te duur.
er zit er ook nog los plaatwerk bij , snap dus ook niet waarom deze nog niet verkocht is , (mits het allemaal goed gelast is) wat ik wel aanneem als het een schade bedrijf is gedaan.
Van Limburg
13-12-2012, 14:44
ik zou ook meteen verkocht zijn! heb meer dan 300euro aan plaatwerk in men 81'er en gelukkig alles er in gelast voor slechts 50euro; Bij deze krijg je het GTI er nog er bij ook
CAR-POOL
18-12-2012, 18:27
Dat die nog niet verkocht is , vreemd want er zoeken toch regelmatig mensen kale casco's en vooral origineel GTI op kenteken
dat is dan waarschijnlijk enkel voor de rechtse veerpoot...of schutbordplaat en de papieren..
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.