PDA

View Full Version : Dilemma....


tiep3notchback
25-05-2005, 13:43
t'is bijna een straf aan het worden om de laatst benodigde onderdelen te zoeken voor mijn notchback. soms wordt ik er compleet wanhopig van.. vandaar mijn vraag aan jullie;

weet iemand een adres waar ik een nieuwe chrome voorruit bies kan halen, eventueel met rubber erbij maar bies is het belangrijkste. mijn voorkeur gaat uit naar een adresje in nederland aangezien mijn duits slecht is.

hoop dat jullie mij hier aan kunnen helpen, het oudje moet toch ooit weer eens daglicht gaan zien.

groeten bas

the hanz
26-05-2005, 05:55
ik neem aan dat je echt de metalen chroom lijst bedoeld, ik heb er nu dezelfde lijstjes in als die voor de kever te krijgen zijn, maar waar je die metalen kunt krijgen, ik heb echt geen idee, maar of dat je dat nog in nederland ga vinden ?
misschien weet mycha een adres ?? stuur hem ff een pm mischien kan hij je helpen...succes
enne nog foto's van je project :confused:

volksaddiction
26-05-2005, 06:36
Een nieuwe chrome kan je wel vergeten denk ik............
Ben ze nog nooit tegen gekomen, alleen plastic repro.
Heb evt. nog wel een goeie gebruikte voor je liggen, beetje poetsen/polijsten en die ziet er ook weer uit als nieuw !

tiep3notchback
26-05-2005, 09:43
Ik bedoel inderdaad de metalen maar mocht ik die niet vinden wil ik ook wel een plastic lijstje, als het maar glimt. hans heb jij gewoon een standaard kever bies gebruikt? past dat wel? of moet je die van een 1303 pakken?

leon ik wil eigenlijk het liefste een nieuwe aangezien een gebruikte meestal zwarte vlekjes overal heeft ik ben al niet zo'n poetsfreak dus polijsten is niks voor mij.maar mocht je er eentje hebben die met commandant nog te redden is dan hou ik me aanbevolen.

the hanz
26-05-2005, 11:12
ik had een nieuw raamrubber besteld voor voor en achter met bies dus ik weet niet precies welke maar ik moest ze op lengte knippen omdat ze te lang waren en zie zien er hetzelfde uit als die van de kever, maar of de raamrubbers ook het zelfde zijn weet ik niet, ik kan je niet vertellen of er ook een ander soort groef in het rubber zit voor de plastic lijst of de metalen lijst....daar had ik me niet meer in verdiept

tiep3notchback
26-05-2005, 11:21
raamrubbers met groef heb ik al klaar liggen alleen mijn bies kreeg ik gebroken bij de auto en er valt niks meer van te maken. leon, waar kan ik die plastic repro bestellen dan? beter iets dan niets lijkt me. en wat moet je voor een gebruikte hebben? misschien dat ik nog iemand kan vinden die graag poetst.

tiep3notchback
26-05-2005, 11:22
oh ja en die gebruikte zijn origineel tiep III?

volksaddiction
26-05-2005, 16:10
oh ja en die gebruikte zijn origineel tiep III?
Wat een hoop vragen !

De bies die ik heb zal ik vanavond bekijken..........
tis iig een alu/metalen bies van een typIII ja.
Poetsen van zo'n strip zal het werk niet zijn denk ik !
De immi biezen zijn gewoon per lengte bij volksrepairs te bestellen.
Je hebt er 2 per ruit nodig, met 2 verbindingsstukjes
Ik heb evt nog 3 immi biezen liggen, zou je over kunnen nemen, goedkoper dan bij VR of Paruzzi.
zouden eerst op de notch komen maar daar hebben we nu ook originele gebruikte biezen voor.

tiep3notchback
27-05-2005, 09:41
Bekijk het hele zooitje maar even en hou me op de hoogte.
wil binnekort mijn ramen er weer in drukken en dan wil ik de
biezen compleet hebben. ik hoor het nog van je .

kammetje
27-05-2005, 16:00
succes....volgende week zet ik mijn ramen er ook weer in...eens kijken of ik de biezen een beetje goed in mij nieuwe rubebrs krijg.... tips zijn natuurlijk altijd welkom:)

Mychatype3
27-05-2005, 16:06
succes....volgende week zet ik mijn ramen er ook weer in...eens kijken of ik de biezen een beetje goed in mij nieuwe rubebrs krijg.... tips zijn natuurlijk altijd welkom:)

Volksworld van vorige maand heeft een artikel gestaan over het plaatsen van nieuwe raamrubbers en de alu-bies.
Groet Mycha

kammetje
31-05-2005, 21:45
Beste Mycha,

Volksworld is alleen maar per abo te krijgen toch? Of weet je nog een adres waar je het blad zo los kan kopen?

jeroen

evilnyntje
01-06-2005, 05:37
Er is toch vast wel iemand die een scanner heeft niet?

Mychatype3
01-06-2005, 08:58
Beste Mycha,

Volksworld is alleen maar per abo te krijgen toch? Of weet je nog een adres waar je het blad zo los kan kopen?

jeroen

He Jeroen,

Je kan ze volgens mij los bestellen via hun internet site?
Maar als je een fax hebt fax ik het artikel wel ff, of maak een kopie en stuur het je op?
mycha

kammetje
01-06-2005, 17:05
Thanx.....

Een fax hedb ik helaas niet vorhanden...jullie toevallig ook geen scanner?

Jeroen


He Jeroen,

Je kan ze volgens mij los bestellen via hun internet site?
Maar als je een fax hebt fax ik het artikel wel ff, of maak een kopie en stuur het je op?
mycha